Pfff heb de afgelopen week of twee geprobeerd om meiden te approachen.. laten we zeggen 14 dagen, 0 approaches

.. mijn approach anxiety is echt intens en het is vaak een van deze twee.
1. Ik heb als doel om een meid aan te spreken, ik loop rond en ik zie de eerste meid die ik zou moeten aanspreken. Eerste dingen die er in mijn hoofd omgaan
- Ze ziet er goed uit en is dus waarschijnlijk echt een bitch
- Ze heeft een bitchy look op haar gezicht
- Ze kijkt alsof ze denkt dat ze alles is, waarschijnlijk een gemene chick
- Ze heeft het druk
- Er zijn te veel mensen in de buurt
- Niet mijn type
Het resultaat van dit alles is dat ik dus totaal geen enkele approach maak.
2. Ik ben gewoon mijn ding aan het doen en totaal NIET in een mindset om vrouwen te versieren, ben dus bezig met mijn fitness/sport (ik paintball en loop dus soms met al mijn spullen exclusief wapen over straat wat zorgt voor leuke blikken

) of ik ben gewoon echt gefocused op het chillen.
Nu zal je dus denken van, perfect je hebt geen stress want je bent er niet mee bezig.. wrong... mijn hersenen reageren veels te onschuldig op de avances van de dames... zie voorbeelden.
Voorbeeld 1: Ik was aan het paintballen, ik oefen voor toernooien dus ik loop er een beetje als een pro bij om het zo maar te zeggen (word dus redelijk vaak door mensen aangesproken en toegejuicht als ik een goede actie maak). Ik ging even gezellig met wat gasten lullen waarmee ik wat potjes had lopen oefenen. Zo een kennis die daar werkt was met twee meiden aan het praten, en die sprak mij aan en we begonnen gewoon grappen te maken, een van de meiden zat al over duidelijk oog contact te zoeken maar ik negeerde het maar (ik was er immers om te trainen en geen meiden te versieren).
Uiteindelijk maakte ik grappen waarop zij dus over dreven hard begon te lachen

, great, ik weet dat dat een hint is van dat ze je wel ziet zitten.. maar ja ik gewoon niks in mijn hoofd halen om te zeggen, ik had alleen kunnen zeggen hoi ik heet <insert name> en jij?, en dan zou het gesprek al dood zijn gegaan denk ik.. overigens zou het echt TE awkward zijn om een mislukte versier poging met nog 8 andere mensen erbij te hebben

.. anyway kans laten lopen.. meisje ging zelfs zo ver om op haar lip te bijten en mij helemaal te eye fucken toen ik mijn spullen aan het in pakken was om weg te gaan.
Voorbeeld 2: Van paintball training richting huis moest ik de bus pakken, ik wachten, hoor ik ineens een vrouwelijke stem. "Hey, do you play paintball?", waarop ik dus antwoordde dat dat klopt en dat ik aan het oefenen ben voor toernooien die de komende maanden gepland staan.
Zij had duidelijk interesse en was mij allemaal dingen aan het vragen over paintball. Het leuke was dat ze nog aan de telefoon was en dus helemaal dat gesprek met die persoon had stil gelegd om met mij te flirten, helaas wist zij niet dat ik gewoon echt puur alleen haar antwoorden ging geven op de vragen die die zij mij stelde omdat ik dacht dat zij echt interesse had in paintball (wat dus niet zo is natuurlijk

)
Zij gaf nog een overduidelijke hint (die op dat moment niet duidelijk was voor mij

) van "Wow, it sounds pretty intense!. I would love to play paintball some time, but i don't know when it is and don't know people that want to go"
Ik ben dan op dat moment zo eerlijk met antwoorden dat ik haar dus de openingstijden en prijzen geef

, ik vertel haar er nog bij dat alle mensen die daar komen vet vriendelijk zijn en dat je zomaar langs kan komen om potjes te spelen, ik nodig haar uit maar meer op zo een manier van, kom maar een keer langs en misschien zie ik je dan wel of zo... en niet op de, kom geef mij je nummer en wij maken er een date van manier.
Uiteindelijk had ik genoeg van het gesprek, ik was immers kapot van het trainen en wou gewoon rustig de bus in en muziek luisteren. Pas toen de bus twee haltes verder was, drong het tot mij door dat zij eigenlijk wel contact gegevens had willen uitwisselen en dat het haar eigenlijk geen ene flikker boeide dat ik aan het trainen was voor mijn paintball toernooien

En zo gaat het uiteindelijk altijd, het is of ik durf geen move te maken, of ik krijg een kans in mijn schoot geworpen maar ik pak het niet want ik snap de hint op dat moment niet..
Een meid kan een horloge om haar pols hebben en mij de tijd vragen, pak mijn mobiel laat haar de tijd zien, geef haar een glimlach en ik loop weg omdat ik echt denk dat zij mij de tijd vraagt en alleen dat van mij wilt weten.
Een meid komt naast mij staan bij de bar, vraagt wat voor drankjes lekker zijn, ik geef haar antwoord, en dan word ik misschien geroepen door iemand en proost met haar, wens haar een fijne avond en loop weg.
op dat soort momenten is er op geen enkele moment door mijn hoofd gegaan dat de desbetreffende vrouw eigenlijk gewoon een gesprekje aan wou gaan om te kijken of er een klik is..
Dit is best frustrerend, tips zijn welkom
P.S dit is best een lange post geworden..