Goed bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoeist hier dan?![]()
Al een week gestopt met wietIk ben zo trots op mezelf
Dat las ik, jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hier gaat het goed hoor... k ga binnenkort op date met 100%
ben benieuwd wat t voor lompe date wordtquote:
Dat je die niet hebt, je kwam uit Rijssen toch?!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat t voor lompe date wordtgeloof dak maar vast klompen ga kopen
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat t voor lompe date wordtgeloof dak maar vast klompen ga kopen
Nijverdal, ben geen fienequote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat je die niet hebt, je kwam uit Rijssen toch?!
Daarom noem k het bij voorbaat al een lompe datequote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Voor lompheid zit je wel goed bij Tukker
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Daarom noem k het bij voorbaat al een lompe dateals ik zeg dat k wil dansen wil ie toch niet mee
![]()
Aangezien t een man is, regelt hij verder niets.. dus kan m in principe van alles wijsmaken en m meenemen naar een antilompheidscursusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Aangezien t een man is, regelt hij verder niets.. dus kan m in principe van alles wijsmaken en m meenemen naar een antilompheidscursus:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Weet ik waar ik aan begin??? is t heul erg of valt t binnen de perken???quote:
Het valt vast nog wel binnen de perken. Ik zou zeggen; go and find out yourselfquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Weet ik waar ik aan begin??? is t heul erg of valt t binnen de perken???
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het valt vast nog wel binnen de perken. Ik zou zeggen; go and find out yourself
Doe ik ook wel hoor haha, ben niet zo snel af te schrikken hoor... ik heb a gezegd dus zeg ik ook b wat anderen ook zeggen....quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het valt vast nog wel binnen de perken. Ik zou zeggen; go and find out yourself
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
[..]
Doe ik ook wel hoor haha, ben niet zo snel af te schrikken hoor... ik heb a gezegd dus zeg ik ook b wat anderen ook zeggen....
Goedzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al een week gestopt met wietIk ben zo trots op mezelf
Ik vond van wel. Maar lomp is niet het goede woordquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:56 schreef Kreator het volgende:
100% is niet lomp. Hier op het forum wel, maar IRL niet. Vind ik dan hè.
Zal t vanzelf zien...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:56 schreef Kreator het volgende:
100% is niet lomp. Hier op het forum wel (in het verleden), maar IRL niet. Vind ik dan hè.
Je hebt verschillend lomp zijn... lomp in de zin van boeren en scheten en associaal gedrag... of lomp in de zin van iemand kwetsen terwijl je het helemaal niet doorhebt....quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Maar lomp is niet het goede woordLomp doet het erger lijken dan het is..
In dat geval beiden nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Je hebt verschillend lomp zijn... lomp in de zin van boeren en scheten en associaal gedrag... of lomp in de zin van iemand kwetsen terwijl je het helemaal niet doorhebt....
Nee, laat maar gewoon. Voor ik weer op mn vingers getikt wordquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm nou maak je me wel nieuwsgierig:P
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, laat maar gewoon. Voor ik weer op mn vingers getikt word![]()
Zie het zelf maarSowieso was het een jaar of 2 geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |