Het was vooral een extreem slechte vergelijking. Maar ik ben net als tukker niet meer van plan om mijn ware aard hier te laten zien. Dus ik blijf een schatje in mijn reacties.quote:
Nee hoor want zo ben ik. Het kost me juist veel energie anderen uit te leggen en te overtuigen waarom ik niet de hele dag in een hoekje lig te janken. Waarom ik nog steeds lach om dingen en waar ik de energie vandaan haal om actief te zijn. DAT kost me energie. Ik voldoe niet aan het beeld van een ongeneeslijke zieke kankerpatiėnt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gelukkig niet! maar kost denk k wel veel energie... die positiviteit vasthouden... of valt het mee??
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was vooral een extreem slechte vergelijking. Maar ik ben net als tukker niet meer van plan om mijn ware aard hier te laten zien. Dus ik blijf een schatje in mijn reacties..
Ik merk het al, tijd voor handboeien, blinddoek en ballgag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lijk wel lief... maar kan ook anders zijn...
Hmm knap hoor en ja welke kant t ook uitgaat uitleg geven kost veel energie enzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want zo ben ik. Het kost me juist veel energie anderen uit te leggen en te overtuigen waarom ik niet de hele dag in een hoekje lig te janken. Waarom ik nog steeds lach om dingen en waar ik de energie vandaan haal om actief te zijn. DAT kost me energie. Ik voldoe niet aan het beeld van een ongeneeslijke zieke kankerpatiėnt.
doei doei tot snelquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga zo naar mijn moeder. Die heeft geen internet.![]()
Ik ben er over een paar dagen weer, bij zuslief in Dongen.
Doeiiiiii![]()
nou nee hoor... zo erg is t ook niet...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik merk het al, tijd voor handboeien, blinddoek en ballgag.
En nee, niet voor mij.
shit happens, als hij er niet aan toe is.. dan heeft ie gelijk ook!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu krabbelt tukker terug?
Hmm, beetje anticlimax
doe rustig aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doeiiiiii![]()
maar wel jammer van onze tof-soapquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
shit happens, als hij er niet aan toe is.. dan heeft ie gelijk ook!
Ik had het ook graag zien gebeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar wel jammer van onze tof-soap
Goede instelling toch? Beter dan bij de pakken neer gaan zitten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mentaal gaat het prima, ik denk ook niet aan doodgaan. Beetje kop in het zand steken misschien, maar ik ben er nog steeds.
Niet kapot te krijgen.![]()
Have fun, babe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doeiiiiii![]()
Gewoon dom volhouden hč. "Really!" En we hebben 90.000 medewerkers en 3.000 printers. Of zo. M'n naam was trouwens H. Slot.quote:
Sorry dude. Ik begon me een beetje ongemakkelijk te voelen omdat het allemaal zo snel en ongeremd gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu krabbelt tukker terug?
Hmm, beetje anticlimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |