SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goede vraag man. Maar omdat ik tegen iemand zeg, die nog nooit een normale reactie heeft gepost op mij omdat het ook gewoon een mongool is, dat 'ie ook gewoon niet kan reageren... ben ik de clown?quote:![]()
en @ ds2nogwat: Waarom ik dan weer reageer op hem? Ik vraag in die reactie toch iets.. en ik hou het netjes. Tenzij je een mongool familielid hebt, dan kan het wel verkeerd overkomen.![]()
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:38 schreef m25 het volgende:
[..]
Goede vraag man. Maar omdat ik tegen iemand zeg, die nog nooit een normale reactie heeft gepost op mij omdat het ook gewoon een mongool is, dat 'ie ook gewoon niet kan reageren... ben ik de clown?![]()
Hahaha, zelf verzonnen? Ooit wel ja, op de basisschool maar dat is voor mij langer geleden dan voor jou toch?quote:![]()
Sorry, ik heb geen glazen bol waar ik je leeftijd in kan zienquote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef m25 het volgende:
[..]
Hahaha, zelf verzonnen? Ooit wel ja, op de basisschool maar dat is voor mij langer geleden dan voor jou toch?![]()
![]()
Bestaat ook niet, maar de kansberekening is niet moeilijk als je jouw gemiddelde posts van de dag erbij pakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen glazen bol waar ik je leeftijd in kan zien![]()
Gemiddelde op basis van wat? Je moet wel even specificeren meneer de advocaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:42 schreef m25 het volgende:
[..]
Bestaat ook niet, maar de kansberekening is niet moeilijk als je jouw gemiddelde posts van de dag erbij pakt.![]()
Leeftijdsniveau laat maar zeggen. Maar zoals iemand al zei: laat rusten.. reageer op anderen.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gemiddelde op basis van wat? Je moet wel even specificeren meneer de advocaat.![]()
Ok, want ik zeg dat ik je kijk op voetbal interessant vind en dan ben ik een mongool. Super volwassen!quote:Op maandag 24 maart 2014 23:45 schreef m25 het volgende:
[..]
Leeftijdsniveau laat maar zeggen. Maar zoals iemand al zei: laat rusten.. reageer op anderen.![]()
![]()
Ik mocht nooit liegen van mijn moeder. Maar oke! Bedankt hè, voor de positieve noot.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, want ik zeg dat ik je kijk op voetbal interessant vind en dan ben ik een mongool. Super volwassen!![]()
MOTM van Persie in een low gold/silver hybrid is gewoon cheaten
8 op 4 loopt hij en ook veel assists
Fer is ook een beest bij corners zeg (4 op 4, beide CB's op 0).![]()
Maar goed dat ze dood is dan.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:57 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit liegen van mijn moeder. Maar oke! Bedankt hè, voor de positieve noot.![]()
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:01 schreef m25 het volgende:
[..]
Over volwassen gesproken. Misschien mag ik inmiddels wel liegen.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Insgelijks gast. Nou zie eerste vraag van de dag.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij praat zoveel poep dat je een persoonlijk gat in de ozon-laag hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |