Klopt ja. Zat net ook bij TVDDquote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Loserkid het volgende:
Ik had net gekeken, en eerder vanavond ook dwdd waar ze het over pownews hadden, en daar zei Peter R de Vries dat hij t nooit gezien had geloof ik, en nu zat hij is dat overzichtje van powned op te noemen wat hij zo goed en minder goed vond aan pownews![]()
![]()
Of haal ik Peter door de war met iemand anders?
Peter is vies eng en nep. Natuurlijk keek hij PowNews terug. Vooral wanneer hij zelf geïnterviewd werd door PowNews.quote:
quote:
God wat een draaikont ja.. Hij durft gewoon niet toe te geven dat-ie kijkt/keek. Vond die Fransisco van Jole en die andere knakker ook een stel ongelofelijk zure zeikers.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peter is vies eng en nep. Natuurlijk keek hij PowNews terug. Vooral wanneer hij zelf geïnterviewd werd door PowNews.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen moet je doodslaan, wil je ze van de TV nog afkrijgen. Zo ook Witjesman.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:53 schreef Oliver23 het volgende:
Paul Witteman: ''Niemand mist PowNews''
Paul Witteman denkt dat het een teken aan de wand is dat niemand lijkt te treuren om het stoppen van PowNews. Dat vertelt de presentator in het NRC. Volgens Witteman is de kijker klaar met het negatieve PowNews. “Ik denk nu dat de fatsoenlijke omgangsvormen terugkeren. Bijna niemand vond het erg dat PowNews stopte, zeker niet nadat het zo smakeloos Onno Hoes met een verborgen camera had gefilmd. Een paar jaar terug was er nog behoefte aan scoren“, meent hij.
Dat heeft de kijker nu minder, denkt Witteman. “Ik merk nu een soort vermoeidheid bij de kijker voor vraaggesprekken die per definitie wantrouwen en narigheid veronderstellen.”
Positiviteit viert hoogtij, ook in de journalistiek, constateert hij. “Matthijs van Nieuwkerk is een geweldig goed voorbeeld van het tegendeel. Bij De Wereld Draait Door maakt hij telkens een diepe buiging. Het is chapeau voor iedereen.”
Zelf maakt Witteman sinds zondag het positieve klassieke muziek-programma Podium Witteman. “Ik hoop dat het zo’n succes wordt dat de leiding van de televisie wil dat we er nog jaren mee doorgaan. Ik hoop het.”
“Als dat niet lukt, dan nog vind ik eindigen met een muziekprogramma meer bij mij passen dan eindigen met P&W.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |