SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K A U _ _ O _ (7 letters)
Geen: E, I,
Geen: E, S
[ Bericht 11% gewijzigd door Gravedigger op 24-03-2014 22:48:53 ]wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:44 schreef HPLC het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat de laatste letter de M is
quote:
Hé, ik heb niks gezegd hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Gravedigger het volgende:
Eerst laten jullie een woord bijna een week staan en nou plotseling haast maken
Ja, beetje vreemde zaak niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:06 schreef Gravedigger het volgende:
Eerst laten jullie een woord bijna een week staan en nou plotseling haast maken
Ah dus ik heb de hele week in de gaten zitten houden of er iemand gereageerd had en op een gegeven moment wilde niemand het raden, maar nu het geraden is moet er ineens hop-2-3 een nieuw woord neergezet worden.quote:
Nee, ik heb het niet alleen over nu. Het gebeurt wel vaker. En dan nog, het ene moment is het druk hier en word er volop geraden hier en het volgende moment is het rustig. Maar dat is toch nog geen reden om te denken ''oh, het is zo rustig, ik kijk vanavond weer eens'' tenzij het niet anders kan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah dus ik heb de hele week in de gaten zitten houden of er iemand gereageerd had en op een gegeven moment wilde niemand het raden, maar nu het geraden is moet er ineens hop-2-3 een nieuw woord neergezet worden.
No way
Nouja, als niemand het woord wili] raden is er ook weinig behoefte aan een nieuw woord als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet alleen over nu. Het gebeurt wel vaker. En dan nog, het ene moment is het druk hier en word er volop geraden hier en het volgende moment is het rustig. Maar dat is toch nog geen reden om te denken ''oh, het is zo rustig, ik kijk vanavond weer eens'' tenzij het niet anders kan natuurlijk
Ok, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja, als niemand het woord wili] raden is er ook weinig behoefte aan een nieuw woord als je het mij vraagt.
quote:
Geen stressquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Helpt het als ik zeg dat ik ook niet zo snel zie wat het woord moet zijn, blijven oefenen!quote:
Haha, zie je nou wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_ _ _ _ _ _ _ _ (8 letters)quote:
U _ _ _ _ _ _ _ (8 letters)quote:
U I _ _ I _ _ _ (8 letters)quote:
U I T _ I _ _ T (8 letters)quote:
U I T _ I _ _ T (8 letters)quote:
quote:
U I T Z I _ _ T (8 letters)quote:
goedgekeurd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
goed gok ik.....verdorie...die had ik nu ook wel gezien.quote:
Super!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:
quote:
_ E _ _ _ E _ _ O _ _ E (12 letters)quote:
_ E _ _ _ E _ _ O _ _ E (12 letters)quote:
_ E _ T _ E _ _ O _ _ E (12 letters)quote:
_ E N T _ E _ _ O _ _ E (12 letters)quote:
V E N T _ E _ _ O _ _ E (12 letters)quote:
V E N T _ E _ _ O _ _ E (12 letters)quote:
V E N T _ E _ D O _ _ E (12 letters)quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef JTT het volgende:
VENTIELDOPJE
Bedankt voor je hulp Gravedigger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
Haha, nog 1 foute gok en ik haak af voor vandaag ^^quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:43 schreef JTT het volgende:
[..]
_ _ _ _ _ _ _ _ _ A _(11 letters)
Fout: O, I, T
ga door
gelukkig, ik hoef niet te wachten tot morgenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, nog 1 foute gok en ik haak af voor vandaag ^^
S
Dat komt vast wel goed joh! Werken moet ook gebeurenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef JTT het volgende:
_ _ _ _ _ _ S _ _ A _(11 letters)
Fout: O, I, T, L
fout maar ga alsjebieft door ik moet morgen heel lang werken en dan krijg ik weer op m'n donder dat ik te laat ben plz ga door...
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef awiebo het volgende:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (18 letters)
Game on
En aangepaste score ook alvast JTTwat!?! Heb ik daarvoor 6min op m'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
telefoon lopen te kloten?![]()
![]()
haha,quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef JTT het volgende:
[..]
wat!?! Heb ik daarvoor 6min op m'n telefoon lopen te kloten?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ E _ E _ E _ _ E _ (18 letters)quote:
_ A _ A _ _ _ _ _ E _ E _ E _ _ E _ (18 letters)quote:
jeej mijna is goed!!! Zie hem alleen nergens...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef awiebo het volgende:
[..]
_ _ _ _ _ _ _ _ _ E _ E _ E _ _ E _ (18 letters)
Fout:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef JTT het volgende:
[..]
jeej mijna is goed!!! Zie hem alleen nergens...
-
_ A _ A _ _ _ N _ E _ E _ E R _ E R (18 letters)quote:
_ A G A _ _ _ N _ E _ E _ E R _ E R (18 letters)quote:
_ A G A _ I _ N _ E _ E _ E R _ E R (18 letters)quote:
_ A G A _ I _ N _ E D E _ E R _ E R (18 letters)quote:
_ A G A _ I _ N _ E D E _ E R K E R (18 letters)quote:
_ A G A _ I _ N _ E D E W E R K E R (18 letters)quote:
quote:
M A G A _ I _ N M E D E W E R K E R (18 letters)quote:
jippie.....quote:
Wat valt er te sorteren aan 1 pallet?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef awiebo het volgende:
Palletssorteerder volgens jou
palletsorteerder volgens de correcte spelling
_ _ _ _ _ _ _ _ _ E _ _ _ _ _ _ _ E _ _ (20 LETTERS)quote:
_ _ A _ _ _ _ A _ E _ _ _ A _ _ _ E _ _ (20 LETTERS)quote:
_ _ A _ _ _ _ A _ E N _ _ A _ _ _ E _ _ (20 LETTERS)quote:
_ _ A _ _ _ _ A _ E N _ _ A _ _ _ E _ _ (20 LETTERS)quote:
_ _ A _ _ T _ A _ E N _ _ A _ _ _ E _ _ (20 LETTERS)quote:
_ _ A _ _ T _ A _ E N _ _ A _ _ _ E U _ (20 LETTERS)quote:
_ R A _ _ T _ A _ E N _ _ A _ _ _ E U R (20 LETTERS)quote:
Haha, 't is je vergeven xDquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef awiebo het volgende:
Laatste is up to date.
gekut op de telefoon
_ R A _ _ T _ A _ E N _ _ A _ F F E U R (20 LETTERS)quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef JTT het volgende:
Huh? de T er nu opeens wel in?
Dan F.
Twee keer![]()
_ R A _ _ T _ A _ E N _ _ A _ F F E U R (20 LETTERS)quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:41 schreef daNpy het volgende:
Awiebo kreeg nog een puntjeWil je even aanpassen? Banaan1 staa\t er 2X op. Hij heeft er 2 goed. De onderste van de lijst even verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangepast, moet alleen nog mijn punt ontvangen van awiebo.
_ _ _ _ _ _(6 letters)
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:32 schreef awiebo het volgende:
Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: Nieuw woord:
_ _ _ _ _ _(6 letters)
quote:
idd, hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef awiebo het volgende:
Krijg mn puntje nog wel. Zie geen andere mogelijkheid dan salade dus ga ervan uit dat het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef awiebo het volgende:
nieuw woord
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ (10 letters)
_ _ _ A _ _ _ A A _ (10 letters)quote:
Ja dat dacht ik ook al...quote:
quote:
whoop whoop, multiquote. Ik heb al lekker weekend en zit achter de laptop.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef JTT het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al...
Ik denk dat awiebo weer mobiel zit.
Uit ervaring weet ik dat het dan soms even kloten is
N
Klopt, je kunt niet zen of er intussen en nieuwe reactie/letter is geplaatstquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef JTT het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al...
Ik denk dat awiebo weer mobiel zit.
Uit ervaring weet ik dat het dan soms even kloten is
N
_ E _ A _ _ _ A A N (10 letters)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Klopt, je kunt niet zen of er intussen en nieuwe reactie/letter is geplaatst
K.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef awiebo het volgende:
Zit overdag vak op school. En dan blijft het fokken er wel een beetje bij.
Zit tevens bijna over mijn bundel deze maand. Dus rustig aan.
[..]
_ E _ A _ _ _ A A N (10 letters)
FOUT: K
quote:
_ E _ A L _ _ A A N (10 letters)quote:
Ze hebben bij ons ook wifi. Maar dat is inloggen via een webbrowser. En dat werkt niet op een telefoon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef JTT het volgende:
[..]
Herkenbaar
Alleen hebben ze bij ons op school wifi
Ik heb trouwens lekker al sinds half 1 weekend![]()
![]()
Jaja, en hoe laat begon je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef awiebo het volgende:
[..]
-edit- : was al om kwart voor 12 klaar![]()
![]()
_ E G A L _ _ A A N (10 letters)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef JTT het volgende:
G(okje)
Heb echt nog geen idee wat het moet zijn
Half 9. Maar wegens bus al kwart voor 8 op school. Kwart voor 7 in de bus. Kwart over 6 van bed.quote:
_ E G A L _ _ A A N (10 letters)quote:
M E G A L _ M A A N (10 letters)quote:
9 uur. 10 over half acht in de auto. Kwart voor 6 van bed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef awiebo het volgende:
[..]
Half 9. Maar wegens bus al kwart voor 8 op school. Kwart voor 7 in de bus. Kwart over 6 van bed.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:09 schreef JTT het volgende:
[..]
9 uur. 10 voor acht in de auto. Kwart voor 6 van bed.![]()
![]()
MEGALOMAAN
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:34 schreef Blondje_93 het volgende:
Die vorige had ik niet geraden, nog nooit van gehoord
S
_ I J _ _ A A _(8 letters)quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |