Hoe moeten wij het nu beter weten dan hun eigen size guide? Of staat er geen uitleg in centimeters/inches bij elke maat?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:00 schreef Gibelini het volgende:
Op ASOS heb je bijvoorbeeld wel een Size Guide maar ik vertrouw deze niet 100%.
In verhouding tot andere merken, maar ik zou gewoon de standaard maat bestellen die je anders ook doetquote:Op maandag 24 maart 2014 20:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe moeten wij het nu beter weten dan hun eigen size guide? Of staat er geen uitleg in centimeters/inches bij elke maat?
Dat lijkt me juist wel betrouwbaar want dan weet je zeker dat ie op de borst goed zit.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:19 schreef Gibelini het volgende:
De maat wordt al volgt bepaald: Omtrek van borst meten --> omtrek in cm bepaald welke maat je zou moeten nemen. Lijkt mij daarom niet 100% te vertrouwen.
Staat hun lengte erbij ofzo?quote:Daarnaast koop ik zelf een L. Terwijl de modellen op de foto''s een M dragen en die zijn allemaal rond de 185-190 cm.
De lengte van het model staat erbij ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist wel betrouwbaar want dan weet je zeker dat ie op de borst goed zit.
[..]
Staat hun lengte erbij ofzo?
Dit. Dat eigen merk is echt rommel. 9 van de 10 zijn tekort. Zie je ook wel als je goed kijkt naar de filmpjes die je kunt bekijken bij het product.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:50 schreef SpamNinja het volgende:
Zoek je shirts van het eigen Asos merk? In dat geval zou ik voor de L gaan, maar eigenlijk zou ik geen t-shirts van Asos eigen merk nemen. De pasvorm, bij die paar shirts die ik heb, is gewoon slecht. Vind ze te kort en ze krimpen ook nog eens in de was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |