Is juist een plus.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hallo,
Stel je leert een lieve jongeman kennen, maar hij is maagd.
Zou dat dan een afknapper zijn? Of zou je hem dat leren?
Gewoon het gevoel dat je speciaal bentquote:Op maandag 24 maart 2014 19:06 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Echt waar? Waarom dan?
Willen vrouwen dan geen man met ervaring?
Oke, duidelijk/begrijpelijk!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ligt er aan wat ik met hem wil
Als ik hem echt zie zitten dan maakt het mij niets uit
Maar voor een fling zou ik er niet aan beginnen
Komt toch maar drama van
Dus liever geen toyboy..quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef LittleLady het volgende:
Nee ik zou dat niet erg op prijs stellen, maar goed ik val ook op ouder en mannen met meer (levens)ervaring.
iets tijdelijksquote:Op maandag 24 maart 2014 19:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Oke, duidelijk/begrijpelijk!
Wat is een fling?
Hoe oud en wat als hij nou gewoon heel knap is?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:11 schreef LittleLady het volgende:
Nee ik zou dat niet erg op prijs stellen, maar goed ik val ook op ouder en mannen met meer (levens)ervaring.
Dit.en als hij knap én levenservaring heeftquote:
Jij snapt em. Ook al geef ik nog niet echt om veel levenservaring of niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.en als hij knap én levenservaring heeft
Idd. Maar het feit dat hij maagd zou zijn is al een dik pluspuntquote:Op maandag 24 maart 2014 19:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jij snapt em. Ook al geef ik nog niet echt om veel levenservaring of niet.
Jongens die zichzelf in bedwang kunnen houden.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Idd. Maar het feit dat hij maagd zou zijn is al een dik pluspunt, mijn ex was maagd
Ik val niet op knappe mannen, ik heb liever de voor mij woest aantrekkelijke mannen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:14 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Hoe oud en wat als hij nou gewoon heel knap is?
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Jongens die zichzelf in bedwang kunnen houden.
quote:
In de zin van geen "mama's kindje" zijn, maar verder sowieso als hij maagd is:quote:
quote:
Ja, dat is hetzelfde, knap/aantrekkelijk, dan zou je zijn maagdelijkheid wel accepteren? Want daar gaat het tenslotte om, wat is je leeftijd zelf dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik val niet op knappe mannen, ik heb liever de voor mij woest aantrekkelijke mannen.
Mijn man was 12 jaar ouder, mijn ex 14 jaar ouder en mijn huidige vriend is zelfs 18 jaar ouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |