Zo veel? Nice.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
200 man van de Amerikaanse geheimendienst zijn mee
Dikke party natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zou zijn in de touringcarsZouden ze zich onder de banken verstoppen? Of tegen de buschauffeur zingen dat de hele bus moet plassen?
Op welk filmpje doel je precies?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:16 schreef kree het volgende:
Dat multiculturele ook weer in dat filmpje.
Het moet er blijkbaar weer dik bovenop liggen hoe 'openminded' nl is.
Je ziet meteen of ze elkaar al eerder hebben ontmoet en of ze met elkaar kunnen opschieten.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch wel tof dat we dit live kunnen zien...
Diner inderdaad, Huis ten Boschquote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar en wat is dit trouwens? Een banket?
Ik dacht Catshuisquote:Op maandag 24 maart 2014 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Diner inderdaad, Huis ten Bosch
PS leden van de G7 zijn er dus niet, die zijn Risk aan het spelen
Zijn zeker druk met de Krim kwestie?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:51 schreef DeJori het volgende:
quote:
G7 is bijeen in het Catshuis om de kwestie Krim te bespreken inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn zeker druk met de Krim kwestie?
Zoals ik al zei, Huis ten Bos. De trap waar die regeringsleiders aankomen is de plek waar normaal gesproken de bordesscene plaatsvindt.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Herken de lokatie niet.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Diner inderdaad, Huis ten Bosch
Volgensmij kwamen de G7 leden er wel naartoe alleen later?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt Obama hier ook nog? Zal wel niet.
Sluit het niet uit, maar ik baseerde het hier op:quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgensmij kwamen de G7 leden er wel naartoe alleen later?
quote:Ondertussen op Paleis Huis ten Bosch...
schudt het koninklijk paar Maxima en Willem-Alexander de een na de andere hand van de wereldleiders, die niet in de G7 zitten, de overige 46 dus, om ze welkom te heten op Paleis Huis ten Bosch voor de receptie en het diner. Het is een onafgebroken stroom van auto's blijkt uit de livestream.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)alsnog-weinig-files/
Als ze de boel willen opblazen doen ze dat wel met de G7 erbij.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Een helicopter. De boel is streng beveiligd.... Maarja, er zal nu ook wat gebeuren zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |