Hij zat erop te azen jungequote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik maak per ongeluk een lapo en zie net op tijd dat Yi al binnen een minuut snel een topic geopend heeft.
Gun die jongen nou zijn pleziertjequote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik maak per ongeluk een lapo en zie net op tijd dat Yi al binnen een minuut snel een topic geopend heeft.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Leonos het volgende:
Is de powerkabel van de PS3 en de PS4 hetzelfde?
http://community.us.plays(...)he-PS4/td-p/42334713quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Leonos het volgende:
Is de powerkabel van de PS3 en de PS4 hetzelfde?
Tof ja ?quote:
Het zijn altijd degenen zonder PS4 of mensen die een nieuwe game in 1 dag uitspelen die de TT maken lijkt het wel.quote:
lijkt me stug dat beide controllers brak zijn, ik heb er zelf geen probleem mee. Heb je niet toevallig het kabeltje er verkeerd in proberen te duwen waardoor hij niet goed verbinding maakt?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef Lastpost het volgende:
Iemand dit probleem al gehad? Beide controllers kunnen wel opladen maar enkel wanneer de USB kabels naar beneden 'gedrukt' worden, gewoon erin steken en ze doen niets. Met 6 verschillende kabels geprobeerd dus daar zal 't probleem 'm niet in zitten.
Vermoed dat het poortje van de USB van die controller brak is, heerlijk irritant is het wel.
Yup. Maar het is helemaal zielig dat er blijkbaar mensen zijn die jagen op de OP puur om een dergelijke zeik TT te kunnen maken. Alsof diegenen niet al genoeg lopen te zeuren in de desbetreffende topics.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zijn altijd degenen zonder PS4 of mensen die een nieuwe game in 1 dag uitspelen die de TT maken lijkt het wel.
HA-HAA!!! SLOME!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik zat er alleen niet op te jagen. Ik wilde net reageren op die MLB-footage, en toen ging ie voor mijn neus dicht, dus toen ipv het text-vakje maar meteen op het nieuwe topic-gedoetje gedrukt, om alvast meteen de volgende te openen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Yup. Maar het is helemaal zielig dat er blijkbaar mensen zijn die jagen op de OP puur om een dergelijke zeik TT te kunnen maken. Alsof diegenen niet al genoeg lopen te zeuren in de desbetreffende topics.
via marktplaats kun je binnen een week wel een ps4 hebben. Via webshops kun je wachten tot je een ons weegt en in de winkel moet je gewoon geluk hebben dat er toevallig 1 op voorraad is (die niet gereserveerd is)quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Enchanter het volgende:
Is dat ding nou al een beetje normaal leverbaar of is het nog steeds om te janken ?
Nog steeds janken.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:17 schreef Enchanter het volgende:
Is dat ding nou al een beetje normaal leverbaar of is het nog steeds om te janken ?
Myeah, maar dan zit je vaak met prijs toch iets boven de NLse prijzen, en ook qua garantie vind ik dat dan weer een beetje een gok.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:38 schreef VulpX het volgende:
Hou Amazon UK in de gaten, die krijgen regelmatig grote leveringen. Moet je alleen even een andere stekker kopen als je hem binnen hebt.
Ik word er ook enthousiast van, heb alleen geen haast. Ga hem sowieso kopen, maar ik ben nu nog 2 games aan het spelen en er kan er elk moment weer eentje op de deurmat vallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]Wow, ziet er zo al fan-tas-tisch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |