abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138107862
Juist, dat roep ik nu al maanden. Ik wil iets aan sport gaan doen, nu zet ik telkens niet de laatste stap. Ik wil dit gaan doen om weer wat aan mijn conditie te werken en na jaren weer eens aan iets van sport te doen. Sinds ik studeer ben ik ook wat kilootjes aangekomen, niet zo'n ramp, want met mij 1m82 kon ik dat wel gebruiken, maar het gaat in meer in buikvet zitten dan dat her ergens anders zit, ofwel, wat meer spiertjes kweken kan ook geen kwaad. Was eerst rond de 65 kg nu rond de 69kg. Ben echt niet uit op een sixpack, absoluut niet zelfs. Gewoon, lekker fit voelen.

Nu is er natuurlijk wel een prima oplossing qua spieren kweken. Een sportschool, maar geen idee hoe ik dat hier zou moeten aanpakken omdat ik totaal onbekend ben in dat wereldje, wat voor dingen aan oefeningen en gedoe. Verder een jaar geleden wel is begonnen aan hardlopen, maar dat is nadat ik mijn voet zwaar gekneusd had ook aan een stille dood gestorven.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:11:53 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_138107917
Bij een fatsoenlijke sportschool krijg je begeleiding.
pi_138108079
Ik zou inderdaad een sportschool zoeken met begleiding en dus geen sportschool opzoeken met Tatjana op de poster :P
Bij mijn sportschool heb ik een sportscoach die me alle advies geeft die ik nodig heb.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:33:10 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138108499
Wil je spieren kweken of afvallen. Voor het eerste moet je een sportschool zoeken, voor het 2e kan je ook gewoon de auto laten staan en de fiets vaker pakken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138108711
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
Wil je spieren kweken of afvallen. Voor het eerste moet je een sportschool zoeken, voor het 2e kan je ook gewoon de auto laten staan en de fiets vaker pakken.
Spieren kweken ( :') het is geen groente) helpt anders ook zeer goed bij het afvallen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 24 maart 2014 @ 11:46:20 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138108873
6 maanden starting strength. heb je nog een half jaar om je er verder in te verdiepen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 24 maart 2014 @ 11:55:58 #7
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138109154
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Spieren kweken ( :') het is geen groente) helpt anders ook zeer goed bij het afvallen.
Ik ben nog nooit zo zwaar geweest als toen ik nog wel naar de fitness ging elke week anders :+ Spieren zijn zwaar ;) Dat je dan minder vet hebt is wat anders :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138109421
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

juist niet
je wordt wel fitter, maar weegt er niet minder door
pi_138109908
Ja ja ok, de focus moet ook liggen op vetverlies.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_138115166
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef fathank het volgende:
6 maanden starting strength. heb je nog een half jaar om je er verder in te verdiepen
Dit dus. Al ga je naar een fatsoenlijke sportschool, je moet je altijd afvragen wat voor begeleiding je krijgt. Ik ken er genoeg waar alsnog wordt gezegd dat squatten slecht is voor je knieën en schema's met iedere oefening een herhaling of 15 en licht gewicht.

Er is hierover zóveel informatie te vinden op internet, en vooruit je komt natuurlijk duizend verschillende meningen tegen, dat begeleiding in een sportschool nauwelijks nodig is en je uiteindelijk nog wat euro's kan besparen ook door gewoon een cheap sportschool te bezoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')