abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138086392
Hallo,

Na het klussen, na de verhuizing op een laag pitje te hebben gehad staan er weer wat dingen op de planning.
Waaronder dus het volgende waarvan ik niet weet of het gaat werken, misschien dat er iemand ervaring mee heeft.
Onze zolder verdieping is in principe compleet afgetimmerd echter hebben er schroten gezeten die inmiddels verwijderd zijn. Nu is het ondergelegen hout afgesmeerd/getext (zoiets het is vrij dik, 1 a 2 mm, met ook stukjes eruit)vol met gaten.

Nu hoeft de zolder geen hoogstandje te worden maar willen het graag wel zo hebben dat het netjes oogt. Dit willen we dus graag 1 rechte muur en 1 schuine dak kant met vliesbehang behangen, nadat de gaten netjes dicht gemaakt zijn. Nu zat ik me te bedenken dat die schuine kant niet zo heel makkelijk zal zijn, laat staan dat dat zowiezo gaat.
Iemand ervaring ermee en nog tips misschien?
Anders word het toch maar schilderen.

Alvast bedankt
pi_138086484
http://bit.ly/1m13rAl

Is dat iets?
pi_138087029
quote:
Dat is een begin idd, Heb je misschien ook enig idee waar het hout mee is overschilderd/afgewerkt?
Of waar ik die losgelaten stukken mee kan opvullen om strak te kunnen behangen.
pi_138087155
En gipsplaten erover die je later saust?
Ik bedoel gipsplaten kosten ook geen drol
pi_138087366
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:29 schreef hoas het volgende:
En gipsplaten erover die je later saust?
Ik bedoel gipsplaten kosten ook geen drol
Dat zou misschien ook kunnen, kan ik die er gewoon op schroeven zonder verdere nabehandeling? Moeten afgesmeerd worden voor een vlak resultaat dan....
pi_138087467
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Firefly2708 het volgende:

[..]

Dat zou misschien ook kunnen, kan ik die er gewoon op schroeven zonder verdere nabehandeling? Moeten afgesmeerd worden voor een vlak resultaat dan....
Mijn ervaring is gewoon schroeven gaatjes opvullen en naden afkitten.
pi_138087480
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Firefly2708 het volgende:

[..]

ik zou de schroefgaatjes even dicht smeren en de naden dich zetten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 20:34:42 ]
pi_138087657
Hm oke, zet je de platen dan wel gewoon strak tegen elkaar? en schroef gaten met wat gips dicht smeren?
pi_138131010
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef Firefly2708 het volgende:
Hm oke, zet je de platen dan wel gewoon strak tegen elkaar? en schroef gaten met wat gips dicht smeren?
Er is speciale vezelversterkte vuller, die zou ik op de naden zetten (of zoals boven beschreven: met kit vullen).

De schroefgaatjes met gewoon gips vullen (of, als je toch bezig bent: ook dat vezelversterkte spul).

Let wel op dat je speciale gipsplaatschroeven gebruikt; mijn voorganger heeft iets van ijzeren/stalen schroeven gebruikt; dat roest als een gek.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')