SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
minder minder minder'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neymar lijkt me zo kutquote:Op zondag 23 maart 2014 19:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Suarez en Neymar in 1 team lijkt mij ook wel tof.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En zijn balance kan zijn gebrek aan strength compenserenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Double 5* trekt mij wel erg aan. En hele hoge dribbling.
TT trouwens![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weer een CDM die scoort. Ditmaal Fuego van Valencia. 2 goals al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gelukkig heb ik ibra niet verkocht net, zoals ik al dacht is zijn prijs weer bijgetrokken van 1.35 naar 1.5 miljoen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
Gelukkig heb ik ibra niet verkocht net, zoals ik al dacht is zijn prijs weer bijgetrokken van 1.35 naar 1.5 miljoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik SIF Godin en Modric.. je zei eerst nog 15k.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Jullie moeten trouwens dat goldpack van 10k kopen. Daar had ik Hazard in. Het brengt geluk.
Ik ben nu wel klaar met al die packs![]()
![]()
Ja klopt maar bedenk mij net dat het een 10k pack was. Ik had maar 3 rares namelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik SIF Godin en Modric.. je zei eerst nog 15k.
Ik ben nu wel klaar met al die packs![]()
Wel ziek trouwens..Manchester City, Liverpool en Chelsea 'uit' leverden Arsenal precies evenveel tegendoelpunten op als de overige 27 competitiewedstrijden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ook ziek is is dat Manchester United de best presterende ploeg is in uitwedstrijden. Bizarre statistiek.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Wel ziek trouwens..Manchester City, Liverpool en Chelsea 'uit' leverden Arsenal precies evenveel tegendoelpunten op als de overige 27 competitiewedstrijden![]()
Dat kan nooit kloppen dacht ik toen ik het las, maar het is echt zo jaquote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Wat ook ziek is is dat Manchester United de best presterende ploeg is in uitwedstrijden. Bizarre statistiek.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi, dan ga ik die even omruilenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef StijnDa het volgende:
De markt is in de war. UP Alaba kost ongeveer hetzelfde als NUP Alaba.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Diego López - Carvajal Pepe Ramos Marcelo - Alonso Modric - Cristiano Ronaldo Di Maria Bale - Benzema
Valdes - Alves Pique Mascherano Alba - Xavi Busquets Cesc - Neymar Messi IniestaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb mij Hazard op open bid voor 350k niemand koopt hem is er op een andere Hazard een bidwar gaande waarop uiteindelijk 367k uitkomt..![]()
gewoon de laagste bin even opzoeken en 'm er daarvoor op zetten, eventueel 30k minder als open bidquote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb mij Hazard op open bid voor 350k niemand koopt hem is er op een andere Hazard een bidwar gaande waarop uiteindelijk 367k uitkomt..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Net terug gelezen. Stelletje hysterische huisvrouwen.
Het enige pack dat de moeite waard is, die van 5K jumbo zit er niet tussen.![]()
En daarom zijn open bids nagenoeg altijd slecht bij duurdere spelers. Zeker nu in deze drukte.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik heb mij Hazard op open bid voor 350k niemand koopt hem is er op een andere Hazard een bidwar gaande waarop uiteindelijk 367k uitkomt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was een 15k jumbo maar dan met extra korting. Die pack zelf zat er wel bij.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Net terug gelezen. Stelletje hysterische huisvrouwen.
Het enige pack dat de moeite waard is, die van 5K jumbo zit er niet tussen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat was nog eens leuk. Maar dit zijn toch gewoon packs waar je standaard genaaid wordtquote:Op zondag 23 maart 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was een 15k jumbo maar dan met extra korting. Die pack zelf zat er wel bij.Alleen met een feesthoedje en ballonnetjes op de verpakking.
![]()
Die 50k/100k packs zijn vaak wel geinig, maar het zijn natuurlijk gewoon veredelde krasloten waarbij je normaliter geld weggooit. Maar je hoopt toch dat dit dan het moment is...quote:Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat was nog eens leuk. Maar dit zijn toch gewoon packs waar je standaard genaaid wordtAlleen met een feesthoedje en ballonnetjes op de verpakking.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier zitten inderdaad parallellen in met gokken inderdaad, zeker omdat fifa coins een echte waarde vertegenwoordigt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 50k/100k packs zijn vaak wel geinig, maar het zijn natuurlijk gewoon veredelde krasloten waarbij je normaliter geld weggooit. Maar je hoopt toch dat dit dan het moment is...![]()
geen Sierdwtf
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jammer dat ik nachtdienst heb, kan alleen de eerste helft dan maar kijken. Maar dat is net als seks hebben zonder orgasme.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sport 1 select zender 401 voor de ziggo gebruikers.
Real-Barca
GRATIES EN VOOR NIETS![]()
Lekker kunnen slapen vanmiddag?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik nachtdienst heb, kan alleen de eerste helft dan maar kijken. Maar dat is net als seks hebben zonder orgasme.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik nachtdienst heb, kan alleen de eerste helft dan maar kijken. Maar dat is net als seks hebben zonder orgasme.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
yupquote:
wel sierd?![]()
wtf doen Emiel en cokeman dan in Real
IF Schurrle RM of Robben RM in 352?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En om gratis in het stadion van deze wedstrijd te genieten, heerlijk man.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:54 schreef wieisboos het volgende:
Toch SierdSchelvis en Kieft zijn alleen naar Madrid gegaan om zo'n kutfilmpje te maken
droombaan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zou Jantje ook twee stoeltjes hebben?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
En om gratis in het stadion van deze wedstrijd te genieten, heerlijk man.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Al een tijd ja. Speelt echt goed daar.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben is kut daar. Geen weak foot en high/low. Schurrle in veel opzichten beter geschikt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kon geen gratis kaartje krijgen zei hij bij VI. En dus ging hij nietquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kon geen gratis kaartje krijgen zei hij bij VI. En dus ging hij niet
Sierd gaat lekker losratatattatatata
Bij Strootman was ook indrukwekkend. Stadion ook in het oranje nog voor hem en dan dat shirtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IniestaaaaaaaaaaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand met dit team noemde mijn team sweaty tijdens het laden van de teams
Zal best, maar wat hij dan gebruikte:
Willian - Neymar - Hulk
Ramires - Ronaldinho - Bernard
Marcelo - Santana - Dante - Alves
Diego Alves
Typisch zo'n Brazil ventje die Ronaldinho gebruikt (zonder ooit te skillen) als excuus voor zichzelf ofzo.![]()
En wat was jouw team?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef DutchSL het volgende:
Willian - Neymar - Hulk
Diego Alves
Typisch zo'n Brazil ventje die Ronaldinho gebruikt (zonder ooit te skillen) als excuus voor zichzelf ofzo.![]()
Haha ja precies wat ik dacht bij het zien van die opstelling. De standaard excuus-Ronaldinhoquote:Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef DutchSL het volgende:
Willian - Neymar - Hulk
Diego Alves
Typisch zo'n Brazil ventje die Ronaldinho gebruikt (zonder ooit te skillen) als excuus voor zichzelf ofzo.
Al hebben ze meestal wel Twato ipv Gaymar omdat ze altijd skeer zijn. Wel een beetje een 2013 team is dit. Al was het dan vast een 3-5-2 geweest met overpenised Welliton erbij.
Ik mis George
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik al zo vaak gepost. Alleen nu McGeady ipv Arnautovic, omdat ik die nu in van Persie team gebruik.quote:![]()
Sorry, ik heb het team niet onthouden.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak gepost. Alleen nu McGeady ipv Arnautovic, omdat ik die nu in van Persie team gebruik.![]()
Niet interessant genoeg om te onthouden blijkbaar.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak gepost. Alleen nu McGeady ipv Arnautovic, omdat ik die nu in van Persie team gebruik.![]()
Welke provider heb je dan?quote:
Want ik heb ook geen sport1, maar ergens stond ie er gewoon tussen, omdat het deze maand gratis is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maakt ook niet uit wat voor team ik heb, ik was niet degene die berichtjes naar andere mensen ga sturen over hun teams.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het team niet onthouden.
Ik zal best een sweaty team hebben, maar hij minstens zo erg.![]()
gast, ik heb dit team:quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit wat voor team ik heb, ik was niet degene die berichtjes naar andere mensen ga sturen over hun teams.
Ik zal best een sweaty team hebben, maar hij minstens zo erg.
sweatier kan bijna niet
Het gaat me er niet om dat ik of hij een sweaty team gebruikt, maar dat hij mij gaat uitschelden terwijl hij zelf minstens zo erg is. Zeker als je hem zag spelen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
gast, ik heb dit team:
[ afbeelding ]
sweatier kan bijna niet
Dit was het team overigens
Schurrle - Jovetic - McGeady
Dembele - Toure - IF Henderson
Cliché - Kompany - TIF Caulker - Walker
Hart
Won met 1-0 dankzij een late goal in de verlenging van Dembele, normaal doe ik het nooit, maar heb nu toch wel even de shh gedaan.
9 schoten om 8, de keepers waren beiden echt in vorm![]()
![]()
Volgens mij is POTS de enige die nog vasthoudt aan weinig pace.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
gast, ik heb dit team:
[ afbeelding ]
sweatier kan bijna niet![]()
Zo echt he,quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef ThadCastle het volgende:
Die bewegende camera is zo ongelooflijk kut![]()
Heerlijke wedstrijd tot nu toe
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima teampje toch.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ik of hij een sweaty team gebruikt, maar dat hij mij gaat uitschelden terwijl hij zelf minstens zo erg is. Zeker als je hem zag spelen.
Hart
Won met 1-0 dankzij een late goal in de verlenging van Dembele, normaal doe ik het nooit, maar heb nu toch wel even de shh gedaan.Dat is meer een team om te trollen, maar is nog het beste team wat ik tot nu toe heb gehad ook nogquote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij is POTS de enige die nog vasthoudt aan weinig pace.
Shy Ronny scoort
oh het was benzesmaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind dat team wel meevallen.. als ik zo'n team tegen zou komen zou ik ook niet raar opkijken. Je tegenstander moet niet zo zeuren. Zeker niet als hij zelf Ramires én Bernard CM heeftquote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ik of hij een sweaty team gebruikt, maar dat hij mij gaat uitschelden terwijl hij zelf minstens zo erg is. Zeker als je hem zag spelen.
Hart
Won met 1-0 dankzij een late goal in de verlenging van Dembele, normaal doe ik het nooit, maar heb nu toch wel even de shh gedaan.
![]()
Zo'n BPL team met redelijk wat pace zie je in zeker 60% van de potjes wel ja..als je je daar al druk om gaat maken schiet het niet op. Ik ben vooral blij als het eens geen 41212 isquote:Op zondag 23 maart 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat team wel meevallen.. als ik zo'n team tegen zou komen zou ik ook niet raar opkijken. Je tegenstander moet niet zo zeuren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WTF zeg..gaat hard
SIF Benz, toevallig net de IF verkocht. Gouden pik strikes again.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgende week Siggy even verkopen dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
WTF zeg..gaat hard
SIF Benz, toevallig net de IF verkocht. Gouden pik strikes again.![]()
Heb je IF van Aanholt nog ? Zo ja, waarschuw me even als je hem verkoopt .. heb hem ook gehaald.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:24 schreef Tim86 het volgende:
WTF zeg..gaat hard
SIF Benz, toevallig net de IF verkocht. Gouden pik strikes again.![]()
Bij de 1-1 laat Mascherano zich overmeesteren in de lucht door Benzema.
Bij de 2-1 kopt Mascherano helemaal mis.
Wat één kutverdediger kan aanrichten zeg..![]()
Mijn magische gave werkt alleen bij IF's helaas.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Volgende week Siggy even verkopen dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap ook niet waarom ze nog geen topklasse vervanger hebben gehaald.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:26 schreef Confetti het volgende:
Bij de 1-1 laat Mascherano zich overmeesteren in de lucht door Benzema.
Bij de 2-1 kopt Mascherano helemaal mis.
Wat één kutverdediger kan aanrichten zeg..![]()
Benzema 3! nee Pique
Sierd zit al op 8 doelpunten inmiddels.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aanholt en Virgil jaquote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je IF van Aanholt nog ? Zo ja, waarschuw me even als je hem verkoopt .. heb hem ook gehaald.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het team even nagemaakt in de squad builder en de average pace is 82.
Nu ga ik de tegenstander zijn team namaken.![]()
Ja, dat zal wel lager zijn omdat hij excuus-Ronaldinho had.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het team even nagemaakt in de squad builder en de average pace is 82.
Nu ga ik de tegenstander zijn team namaken.![]()
Dit is de Clasico waar je altijd op hoopt, maar zoals nu is het al in geen jaren meer geweest. Ondanks de stand is dit wel genieten hoor #bohhhhhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen jammer dat ik zeeziek word van die cameraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
81 pace gemiddeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel lager zijn omdat hij excuus-Ronaldinho had.
Hoe is het afgelopen? Heb je hem nog berichten gestuurd en hem uitgelachen?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
81 pace gemiddeld.
Hoe is het afgelopen? Heb je hem nog berichten gestuurd en hem uitgelachen?Berichten sturen doe ik vrijwel nooit.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hart
UP Alaba voor 7.4k gekocht en NUP Alaba verkocht voor 7.1k
Ik had de UP nog in een pack.. verkocht voor 12.750. Net op tijd verkocht dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef DuTank het volgende:
UP Alaba voor 7.4k gekocht en NUP Alaba verkocht voor 7.1k![]()
MessiiiiiiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja echt smullenquote:zit hier ook met een semi op de bank
Dit moet gewoon Pepe rood zijn en Fabregas geen kaart..schele dakhaasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pepe is Portugees.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef StijnDa het volgende:
Spaanse voetballers![]()
Op de grond gaan liggen en huilen. Aanstellers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsof het Emmen - Oss is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ja, niet ninja genoeg geëdit.quote:
Maar Portugezen/Spanjaarden, scheelt niet veel qua algemene karaktertrekken of geografie.![]()
Beter dan die kutdorpen rondom de stad.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoiets zegt hij iedere week johquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Revontulet het volgende:
Sierd gaat wel wat ver met "zwakbegaafd" Enzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik word langzamerhand ook zwakbegaafd door die ps4 controller trouwens. Heeft niemand hier last van? Wat een ongelooflijk reuma-ding. Real Barca wel genieten indd, ook al overdrijft Sierd steeds meer laatste tijd..![]()
PlayStationquote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef m25 het volgende:
Ik word langzamerhand ook zwakbegaafd door die ps4 controller trouwens. Heeft niemand hier last van? Wat een ongelooflijk reuma-ding. Real Barca wel genieten indd, ook al overdrijft Sierd steeds meer laatste tijd..
Nee, even serieus, wat is er mis mee?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef m25 het volgende:
Ik word langzamerhand ook zwakbegaafd door die ps4 controller trouwens. Heeft niemand hier last van? Wat een ongelooflijk reuma-ding. Real Barca wel genieten indd, ook al overdrijft Sierd steeds meer laatste tijd..was toch zo'n verbetering tov de ps3, groter enzo?
Sierd gaat Gijp achterna, steeds geforceerder "leuk en spontaan" doen.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je er mee doet.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]was toch zo'n verbetering tov de ps3, groter enzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je er mee doet.
Ik vind de afmeting heerlijk, triggers en buttons liggen ook wat beter in positie, alleen het rubber van de sticks laten stukjes los.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef m25 het volgende:
Ik word langzamerhand ook zwakbegaafd door die ps4 controller trouwens. Heeft niemand hier last van? Wat een ongelooflijk reuma-ding. Real Barca wel genieten indd, ook al overdrijft Sierd steeds meer laatste tijd..wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En dit zag je van te voren niet aankomen omdat?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef m25 het volgende:
Ik word langzamerhand ook zwakbegaafd door die ps4 controller trouwens. Heeft niemand hier last van? Wat een ongelooflijk reuma-ding. Real Barca wel genieten indd, ook al overdrijft Sierd steeds meer laatste tijd..![]()
![]()
Zou ik ook zeggen als ik een kleine piemel had.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je er mee doet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, dat is ook al vanaf het moment dat hij wat landelijke bekendheid kreeg. Beetje een parodie op zichzelf soms ja, maar dat is ook altijd wel zo geweest. Heb het gevoel dat hij nu Sport1 zender vd maand is ook extra "Sierd-achtig" moet doen voor de nieuwe kijkers.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sierd gaat Gijp achterna, steeds geforceerder "leuk en spontaan" doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is de Xbox One controller t.o.v. de Xbox 360?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit zag je van te voren niet aankomen omdat?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klein beetje groter, pokejes zijn iets kleiner ( maar dat is absoluut niet storend ) en de triggers zijn nog beter. Perfecte controller dusquote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe is de Xbox One controller t.o.v. de Xbox 360?![]()
![]()
Dat zit er natuurlijk dik in. Zoals Gijp een attractie is voor VI, is Sierd dat voor sport1quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, dat is ook al vanaf het moment dat hij wat landelijke bekendheid kreeg. Beetje een parodie op zichzelf soms ja, maar dat is ook altijd wel zo geweest. Heb het gevoel dat hij nu Sport1 zender vd maand is ook extra "Sierd-achtig" moet doen voor de nieuwe kijkers.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
PlayStation
Nee, even serieus, wat is er mis mee?Ja dat zeggen ze. Misschien heb ik gewoon wijvehanden, ik weet het niet. Dat is wel het probleem denk ik ja, dat ie te groot is. Voor Fifa is het iig niet optimaal. Ben sowieso 10x zo slecht op de ps4 dan op de 3 lijkt het.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]was toch zo'n verbetering tov de ps3, groter enzo?
![]()
Ja ook dit indd. Zitten al 3 van die scheurtjes in bij mij.. ook goed ontworpen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik vind de afmeting heerlijk, triggers en buttons liggen ook wat beter in positie, alleen het rubber van de sticks laten stukjes los.![]()
Ik had ps3, dan ga je er toch van uit dat de controller na al die jaren wel enige verbetering kent.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit zag je van te voren niet aankomen omdat?![]()
Deze controller was pas kut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb een one en ps4 gekocht en een tijdje gespeeld, opzich zijn de xbox controllers top maar dat ze die lb en rb klik hbben gemaakt is echt zo aids......![]()
hoerenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was er idd gewoon buiten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd lult ook maar watAlsof de assistent scheids niet meteen zou aangeven dat de overtreding er buiten was.
![]()
Ja het is niet dat het extra tijd kost. Ze staan zo lang te ouwehoeren en te protesteren dat je het wel 20x kan terugzien..quote:
En mbt de grensrechter.. dat kan ik me nog wel voorstellen dat hij dit niet ziet, aan die kant van de 16 met spelers die er tussen lopen etc.![]()
pingel en rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buitenspel en amper een overtreding..gaat lekker die arbitrage
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ray Charles met de fluit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messiiiiiii 3-3. Die rode kaart is wel jammer voor de wedstrijd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mja als je niet ziet dat dit gewoon geen rood is als scheids zijnde dan houdt het wel op..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Buitenspel en amper een overtreding..gaat lekker die arbitrage![]()
Sierd vindt de wissel onbegrijpelijk. Maar zo onbegrijpelijk vind ik het niet om de spits eraf te halen voor een verdediger, als net een verdediger rood heeft gehad.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij had gerrit eraf moeten halenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef DuTank het volgende:
Sierd vindt de wissel onbegrijpelijk. Maar zo onbegrijpelijk vind ik het niet om de spits eraf te halen voor een verdediger, als net een verdediger rood heeft gehad.![]()
En zo goed speelt Benzema helemaal niet als Sierd wil doen geloven. Scoort er 2, maar had er wel 5 moeten maken eigenlijk met die kansen. Castaignos had er nu ook al 2 gemaaktquote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef DuTank het volgende:
Sierd vindt de wissel onbegrijpelijk. Maar zo onbegrijpelijk vind ik het niet om de spits eraf te halen voor een verdediger, als net een verdediger rood heeft gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cesc gaat rood pakken als hij hem er zo niet af haalt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Overal wel. Nu heb je een standaard BPL 41212.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zou ik het nog kunnen aanpassen ?
TIF Caulker voor Luiz en een andere spitta voor Goldado zou ik zeggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb UP Oscar vervangen door Rooney. Of het beter gaat spelen weet ik nog nietquote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zou ik het nog kunnen aanpassen ?En ik ben geen fan van Soldado. Er is ook een IF Soldado btw. Niet zo duur, kan je er in zetten.
![]()
Maakt toch niet uitquote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overal wel. Nu heb je een standaard BPL 41212.![]()
![]()
En sowieso Cech ipv Hart natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Word lastig om een hybrid te maken met alle BPL spelers die ik in een team wil hebben dan moet het maar allemaal BPL zijn, het is niet anders![]()
Wie moeten erin dan? Hazard op LM is sowieso al wasted..dan zou ik lekker met Hazard - Suarez - Shirley voorin spelen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Maver24 het volgende:
Word lastig om een hybrid te maken met alle BPL spelers die ik in een team wil hebben dan moet het maar allemaal BPL zijn, het is niet andersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
paloooo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barca gaat dit nog winnen, allemaal door die oelewapper van een scheids
Maar niet gek, Barca wint grote wedstrijden zelden op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Maar niet gek, Barca wint grote wedstrijden zelden op eigen kracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geojen trolquote:Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
Maar niet gek, Barca wint grote wedstrijden zelden op eigen krachtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinterklaas pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
MessiiiiiiiiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ratatatatatatataaaaaaaaaaaaaaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haalt hij Di Maria er ook nog af...soepel hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zou zeggen dat ze normaal gesproken geen twee weken achter elkaar een IF geven, maar dit zou toch wel terecht zijn. In zo'n wedstrijd. Ook al zijn het twee pingels. Ga er maar aan staan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
de enige eigenlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef m25 het volgende:
Dit is van de 3 sowieso de meest duidelijke ja.
Ja precies, in deze wedstrijd 3 goals tegen Madrid is wel tijd voor nog een IFquote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze normaal gesproken geen twee weken achter elkaar een IF geven, maar dit zou toch wel terecht zijn. In zo'n wedstrijd. Ook al zijn het twee pingels. Ga er maar aan staan.![]()
tegen en in Madridquote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, in deze wedstrijd 3 goals tegen Madrid is wel tijd voor nog een IFHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog steeds 1 punt achter Real als ze winnen hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 22:42 schreef DutchSL het volgende:
Gvd wordt dat kut Barca gewoon weer kampioen dus.![]()
Messi ontwijkt niet alleen tackles met gemak, maar ook aanstekers, muntjes en flesjes.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Momentum en zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nog steeds 1 punt achter Real als ze winnen hoor![]()
spannend slotquote:Op zondag 23 maart 2014 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Hier tenminste wat fatsoenlijks voor jullie:
http://www.feed2all.eu/wa(...)vs-phoenix-suns.htmlHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja pas ook al. Raptors vs Thunder. Dubbel OT.quote:
Hopelijk nu ook overtimeZijn concurrenten om playoff plaatsen
![]()
Jij hebt de prijs van IF Commons wel een beetje in de gaten gehouden denk ik. Heeft ie lager gestaan dan dat ie nu is? Onder de 100k zeg maar?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja pas ook al. Raptors vs Thunder. Dubbel OT.
Hopelijk nu ook overtimeZijn concurrenten om playoff plaatsen
Heb er wel een paar onder de 100k gezien, maar die werden vrij snel geBINdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
95k laagste als open bid een tijd terug. Sinds ik de mijne verkocht heb niet meer gekeken.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij hebt de prijs van IF Commons wel een beetje in de gaten gehouden denk ik. Heeft ie lager gestaan dan dat ie nu is? Onder de 100k zeg maar?
Heb er wel een paar onder de 100k gezien, maar die werden vrij snel geBINd![]()
aight, want die gaat vast nog wel stijgen danquote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
95k laagste als open bid een tijd terug. Sinds ik de mijne verkocht heb niet meer gekeken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oeh spannende laatste halve minuut wordt ditzwaar onder druk
Hele wedstrijd met een stijve pener op de bank gezeten.
Fantastische pot voetbal en El Sierd.
Feyenoord Rotterdam![]()
wrom foul aan andere kant van het veld ook gwn free throws?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hele wedstrijd met een stijve pener op de bank gezeten.
Fantastische pot voetbal en El Sierd.
Hebben al 6 team fouls, dan komen ze in de bonus dus elke foul is dan FT.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
wrom foul aan andere kant van het veld ook gwn free throws?
[..]![]()
ohh zover gaat mijn basketbal kennis dan weer nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hebben al 6 team fouls, dan komen ze in de bonus dus elke foul is dan FT.thx
Dit was ziek:quote:Op zondag 23 maart 2014 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh zover gaat mijn basketbal kennis dan weer nietthx
Kijk de tijd ook elke keer.
Laatste 20 game secondes van OT2 waren echt ziek![]()
hahaha wtf zieke game jaquote:Op zondag 23 maart 2014 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit was ziek:
Kijk de tijd ook elke keer.
Laatste 20 game secondes van OT2 waren echt ziekdamn
Vandaag dit?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
kopschoppersbel geenstijl
[ afbeelding ]![]()
Ja, is dat Marcelo of Pepe die ligt?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Schijnt Busquets te zijn.![]()
![]()
Pepe.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, is dat Marcelo of Pepe die ligt?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ja toch
hashtag lillek
[ Bericht 75% gewijzigd door Lindgren. op 24-03-2014 00:08:58 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen idee, kom hem ook weinig tegen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand al eens met Giroud gespeeld? Is het nog wat die gozer?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die is waarschijnlijk discardvalue ofzo, dus die kan je makkelijk gewoon even paar potjes testen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand al eens met Giroud gespeeld? Is het nog wat die gozer?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In welk team wil je hem plaatsen?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Iemand al eens met Giroud gespeeld? Is het nog wat die gozer?![]()
Ja ik kreeg een UP Giroud in een van de 5 year packs. Heb ook veel spelers daaruit nu gebruikt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk discardvalue ofzo, dus die kan je makkelijk gewoon even paar potjes testen.
Team wat ik daarmee heb kunnen maken is in 433(3):
De Gea-Alba-Pique-UP Koscielny-Sagna-Garcia-Fernandinho-Matic-Young-UP Giroud-Walcott
Misschien Mirallas nog voor Walcott ofzo.![]()
Arnautovic is een baas op RWquote:Op maandag 24 maart 2014 00:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een UP Giroud in een van de 5 year packs. Heb ook veel spelers daaruit nu gebruikt.
Team wat ik daarmee heb kunnen maken is in 433(3):
De Gea-Alba-Pique-UP Koscielny-Sagna-Garcia-Fernandinho-Matic-Young-UP Giroud-Walcott
Misschien Mirallas nog voor Walcott ofzo.
Maar Mirallas ook hoor.![]()
Moet ook ff naar de crossing kijken. Speel normaal niet zo met crossing, maar is nu wel handig met die Giroud. Nou ja, ga morgen gewoon spelen en dan zien we wel. Heb ook nog een UP Negredo eventueelquote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arnautovic is een baas op RW
Maar Mirallas ook hoor.![]()
![]()
Negredo linkerpootje schieten goalquote:Op maandag 24 maart 2014 00:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Moet ook ff naar de crossing kijken. Speel normaal niet zo met crossing, maar is nu wel handig met die Giroud. Nou ja, ga morgen gewoon spelen en dan zien we wel. Heb ook nog een UP Negredo eventueel![]()
Arnautovic heeft 80 crossing en is zelf ook enorm groot, dus als je van links af gaat crossen heb je twee gevaarlijke mannen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Moet ook ff naar de crossing kijken. Speel normaal niet zo met crossing, maar is nu wel handig met die Giroud. Nou ja, ga morgen gewoon spelen en dan zien we wel. Heb ook nog een UP Negredo eventueel![]()
Hoe duur is IF David Silva op de PS3 bij jullie nu ? hij schijnt al wat duurder op de xbox te zijn geweest dan als op de playstation![]()
dan als.. je wist het niet zeker, dus dan maar allebei ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur is IF David Silva op de PS3 bij jullie nu ? hij schijnt al wat duurder op de xbox te zijn geweest dan als op de playstation
Goedkoopste BIN op PS3 is op dit moment 244k.![]()
Oh nou dat valt dat nog mee, op de xbox is de goedkoopste bin 250k , ik wacht nog even af met kopen maar wil em graag hebben voor in me teamquote:Op maandag 24 maart 2014 00:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
dan als.. je wist het niet zeker, dus dan maar allebei ?
Goedkoopste BIN op PS3 is op dit moment 244k.![]()
![]()
Waarom niet Dante? Al in ander team?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
True story. Ik ga eens wat testen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Arnautovic heeft 80 crossing en is zelf ook enorm groot, dus als je van links af gaat crossen heb je twee gevaarlijke mannen.
Maar Giroud schijnt net zo een kegel te hebben als Negredo. Ook met links toevallig![]()
![]()
Naldo is de grootste aids die ik ooit in FUT heb meegemaakt, SIF Naldo was dat zelfs en in FUT 12. Genoeg reden om hem nooit meer in wat voor team dan ook te zetten.![]()
Aguero al 166k![]()
. Heb hem vanmiddag nog verkocht voor 195k.
Ik ga daar eens een stuk of 15 inslaan. 30x30k ofzo is toch weer 900k winst.![]()
Gewoon Santanaquote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Beetje snelheid achterin houden of is Dante ook net zo goed ?![]()
Dit vond ik eerlijk gezegd ook geen pingelquote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Madrilenen durven gewoon serieus nog te huilen over de scheids.
dit was zogenaamd geen pingel
[ afbeelding ]
en die van Iniesta ook niet. ()
Ben nog wel barca fan.![]()
Doe dan Santanaquote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Beetje snelheid achterin houden of is Dante ook net zo goed ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Prachtschwalbe ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Madrilenen durven gewoon serieus nog te huilen over de scheids.
dit was zogenaamd geen pingel
[ afbeelding ]
en die van Iniesta ook niet. ()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |