Ik bij mn vent want die gaf geen aandachtquote:
Je had ook tegen hem moeten praten ipv tegen jezelf.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik bij mn vent want die gaf geen aandacht
Das weer het andere uiterste en neen dank uquote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je zoekt een man die je commandeert en slaat ofzo
Dat slaan is wel een beetje jouw ding he?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je zoekt een man die je commandeert en slaat ofzo
eh neequote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat slaan is wel een beetje jouw ding he?
Ik had er uit moeten zien als een pc misschienquote:Op zondag 23 maart 2014 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Je had ook tegen hem moeten praten ipv tegen jezelf.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Arjanus heeft gewoon een vriendin nodig die hij af en toe helemaal de tering in kan beuken.
Dat maak jij ervanquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
Arjanus heeft gewoon een vriendin nodig die hij af en toe helemaal de tering in kan beuken.
Herkenbaar.. zag hij dat uiteindelijk ook in?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik had er uit moeten zien als een pc misschien
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Herkenbaar.. zag hij dat uiteindelijk ook in?
Jammer..quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer..
Ben je nu aan het daten ofzo? Of op zoek?
Neh, beetje vroeg daarvoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer..
Ben je nu aan het daten ofzo? Of op zoek?
Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neh, beetje vroeg daarvoor.
Woon weer even bij mn ouders en als het rond is en huis verkocht dan kan ik zoeken naar een eigen plekkie
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Woon weer even bij mn ouders en als het rond is en huis verkocht dan kan ik zoeken naar een eigen plekkie
jij woont toch in weert, doe een voorstel aan die kleine uit ' ik heb het nog nooit gedaan' die trouwt gelijk met jequote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Septemberquote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al uit elkaar?
Ik trouw niet meerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
jij woont toch in weert, doe een voorstel aan die kleine uit ' ik heb het nog nooit gedaan' die trouwt gelijk met je
Origineel is stukken beterquote:
Is dat belangrijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |