klopt kan deze open blijven, als Gert eindelijk eens klaar is met meuren kan die gelijk aan den slagquote:
Dat lijkt me heel sterk, gelukkig.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.
Het was ouderwets gezellig en vandaag ben ik ouderwets brakquote:Op zondag 23 maart 2014 08:31 schreef Leandra het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd door de COS, zoals het hoort
Als Cybersecurity expert Dick Berlijn in de Telegraaf zegt dat hij rekening houdt met het scenario dat het vliegtuig geladen met nucleaire lading boven Den Haag verschijnt dan is dat natuurlijk een prachtige manier om alle veiligheidsmaatregelen die in de regio (half Nederland) getroffen worden te verantwoorden.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:23 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou dat toestel hier opduiken?
En is Lambiekje dan de piloot? Met Tingo als stewardess?
Ik ook, maar dat komt omdat we er zo'n 2 uur over hebben gedaan om bij Den Bosch te komen.... nou ja, liever in de file dan de oorzaak van de file.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ouderwets gezellig en vandaag ben ik ouderwets brak
Ik moet nog eten, mijn schema is in de warquote:
En wat eet je dan, of weet je dat nog niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, mijn schema is in de war
Lasanga uit een bakjequote:Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat eet je dan, of weet je dat nog niet.
Kijk, dat is een echte maaltijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
Spinazie met knoflook en pijnboompitten, biefstuk met champignons en gebakken aardappelpartjes.
En nu een bakje tacochips met guacamole.
Ohh damm nu krijg ik trek. En Cc helpt ook niet mee. Ik heb geen zin om naar de winkel te lopenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik heb opnieuw carbonara gegeten omdat ik het vorige week zo lekker vond.
Beloof jezelf wat lekkers voor morgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh damm nu krijg ik trek. En Cc helpt ook niet mee. Ik heb geen zin om naar de winkel te lopen
Goed plan iig een stuk vlees.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Beloof jezelf wat lekkers voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |