Maar als die ook een paar kick boks lesjes hebben gehad..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:39 schreef cobybryant het volgende:
Paar kickboxlesjes, m'n ex was 1.65 m en die kon hele sterke grote kerels zo aan.
Nee dus. Niet zo. Lengte en gewicht speelt een grote rol.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:39 schreef cobybryant het volgende:
Paar kickboxlesjes, m'n ex was 1.65 m en die kon hele sterke grote kerels zo aan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:51 schreef Buikboor het volgende:
Zonder reputatie die je back-upped heeft verbaal geen zin, dus geen woorden maar daden is het sleutelwoord hier.
Problemen bij de bron aanpakken, gewoon zorgen dat je niet in dergelijke situaties terecht komt. Leeft ook een stuk makkelijker.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:10 schreef aijumu het volgende:
Geweld lost veel op, het is een snelle en hardhandige manier om van je probleem af te komen. Gelul iedere keer, dat het niets oplost. Al is het ten zeerste een laatste middel als men je woorden niet wil/kan aanhoren.
Dat gaat een uitdaging wordenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:20 schreef Buikboor het volgende:
yeah, maar wat als het jou vind hè, je kan niet ff een klas skippen omdat jij zo nodig stille Willie moet uithangen.
Zo werkt het dus niet, en bij sommigen gaan de oren pas open als ze een tik krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Problemen bij de bron aanpakken, gewoon zorgen dat je niet in dergelijke situaties terecht komt. Leeft ook een stuk makkelijker.
Sommige zijn inderdaad nogal hardleers. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar kan me nog wel herinneren dat ik tijdens mijn schoolperiode iemand een tik heb gegeven, met de vlakke hand tegen zijn slaap aan, hij ging wel tegen de vlakte.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:40 schreef aijumu het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet, en bij sommigen gaan de oren pas open als ze een tik krijgen.
Op 20 cm voor je tegenstander gaan staan schijnt ook wel te werken.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:48 schreef jelfrikandel het volgende:
Sla met je lichaam niet met je armen. En ontwijk hem zo veel mogelijk. Verdedigen is soms beter dan zelf aanvallen.
Ben ook zeker niet het agressieve type, heb reuze veel geduld enkel als het geduld ophoud is het tijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sommige zijn inderdaad nogal hardleers. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar kan me nog wel herinneren dat ik tijdens mijn schoolperiode iemand een tik heb gegeven, met de vlakke hand tegen zijn slaap aan, hij ging wel tegen de vlakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |