ja we willen ruzie in utopia niet op fokquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef formule het volgende:
Iedereen begrijpt iedereen een houden van elkaar Oke
Scharen zijn er al. Pakje had Isa aangenomen. Lot heeft het uitgepakt. Voor the record. Het waren er 5. Goed onthouden VIJFquote:
Duurzaamquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef mazaru het volgende:
Waarom passen ze die camera's niet aan voor wat meer licht. Dit is toch niet om aan te zien!
Echt raar inderdaad, op de 360 camera zie je altijd dat er volle bak licht is binnen en buitenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef mazaru het volgende:
Waarom passen ze die camera's niet aan voor wat meer licht. Dit is toch niet om aan te zien!
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Even off topic.
In de SC mag dus alles.
Maar is het daar zo gezellig, dat je lekker mee gaat kletsen?
Vaak commentaar op wat je zegt.
En misschien vragen sommigen zich af waarom die SC niet zo loopt, tja....
Misschien dat de mods beter daar eens naar kijken.
Ik blijf, tegen beter weten in, hopen dat Dre er morgen uitgestuurd word.
Bij de vorige COS discussie heb ik geopperd een "schone"COS te openen voor zij die dat willen, maar ze weten donders goed dat de leukste posters zijn diegene die af en toe offtopic gaan in de discusie en met plaatjes. Die mensen zie je (zoals mij) steeds minder vaak terug omdat de fun in de COS is verdwenen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Even off topic.
In de SC mag dus alles.
Maar is het daar zo gezellig, dat je lekker mee gaat kletsen?
Vaak commentaar op wat je zegt.
En misschien vragen sommigen zich af waarom die SC niet zo loopt, tja....
Misschien dat de mods beter daar eens naar kijken.
Ik blijf, tegen beter weten in, hopen dat Dre er morgen uitgestuurd word.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden.
Niet eerder dan maandag.
Ze voegde er wel aan toe dan bil en ruud hun portie nog wel krijgen (in andere bewoording dan).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa vindt dat het moet kunnen dat gewip van Bil en ruud, het is een gewone samenleving. Isa vindt dat ze maar een huisje moeten krijgen. Jim geeft aan, dat er niet positief op gereageerd wordt in de buitenwereld. Vanessa doet het af, met ik stoor me er niet aan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef martend het volgende:
mogen de discussies over gifjes stoppen nu? Wordt nu echt irritant.
En je kan nog steeds gifjes plaatsen, mits actueel, met de streams te maken hebben.
oude garde, nieuwe garde... boeien.. we zijn hier op Fok met elkaar en niet in die graftakkenloods met discussies van hun niveau. Staat het je niet aan hier, ga je lekker wat anders doen.
Zonet nog niet maar nu, geen idee, buiten beeld ..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
doet bil wat ik denk dat ze doet ?
Als je het aanrecht maar weer schoonmaakt, da's wel zo hygienisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
In een gewone samenleving doe je het toch ook niet in een kamer vol mensen of in een restaurant? Of toch wel, in Vanessa's wereld...
het ging juist over de afbeeldingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonet nog niet maar nu, geen idee, buiten beeld ..
Toen ik hier net kwam was jij hier inderdaad veel meer. Jammer dat dat nu minder is, maar blijkbaar is het niet anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij de vorige COS discussie heb ik geopperd een "schone"COS te openen voor zij die dat willen, maar ze weten donders goed dat de leukste posters zijn diegene die af en toe offtopic gaan in de discusie en met plaatjes. Die mensen zie je (zoals mij) steeds minder vaak terug omdat de fun in de COS is verdwenen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij de vorige COS discussie heb ik geopperd een "schone"COS te openen voor zij die dat willen, maar ze weten donders goed dat de leukste posters zijn diegene die af en toe offtopic gaan in de discusie en met plaatjes. Die mensen zie je (zoals mij) steeds minder vaak terug omdat de fun in de COS is verdwenen.
Linksomdraaiende yogurt, rechtsomdraaiende yoghurt..garde of mixer..mij is het om het even;-)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:51 schreef martend het volgende:
mogen de discussies over gifjes stoppen nu? Wordt nu echt irritant.
En je kan nog steeds gifjes plaatsen, mits actueel, met de streams te maken hebben.
oude garde, nieuwe garde... boeien.. we zijn hier op Fok met elkaar en niet in die graftakkenloods met discussies van hun niveau. Staat het je niet aan hier, ga je lekker wat anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |