abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138714879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 01:14 schreef Faeroer het volgende:
Hoe merk je het eigenlijk als iemand Borderline heeft/is ? Hoor het wel vaak, maar verder dan moodswings kom ik niet? Is het echt zo overdreven duidelijk?
Bij mij stuurde ze me vanaf het begin ontzettend veel berichten, de hele dag door, en had het al snel over een serieuze relatie. Vaak klagen over dezelfde onderwerpen, en wanneer ik dacht dat het een beetje opgelost was begon ze weer van voor af aan. Dreigen met zelfmoord, en er vrij makkelijk over praten alsof het niets was.

Ook had ze problemen met veel mensen, zoals haar ex, collega's enz. Zij was altijd het slachtoffer.

Verder viel het erg op dat ze totaal geen grenzen had. Ze vertelde me zeer persoonlijke dingen over haar zogenaamd goede vriendinnen, en haar ex. Echt dingen die mij niets aangaan.
En ze kan je beledigen met het het ergste wat je maar kan verzinnen vanuit het niets, en toch is het jouw schuld op de één of andere manier.
pi_138715558
Klinkt als een horror-film. :D
  donderdag 10 april 2014 @ 11:02:49 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_138719917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 01:29 schreef Faeroer het volgende:
Klinkt als een horror-film. :D
Velen kijken er ook zo op terug. Overigens hoor ik altijd weinig over mannelijke borderliners, waarschijnlijk omdat het dan gewoon een moeilijk karakter is :')

Borderline is gewoon een lastige stoornis waarvan de behandeling nog in de kinderschoenen staat en het eigenlijk een negatieve uitvergroting is van een aantal onzekerheden die voor iedereen bekend moeten zijn. Borderliners kennen hier geen grip op, geen nuance, niet zonder toetsing aan de realiteit iig.

Voor buitenstaanders is dit op den duur ontzettend moeilijk om mee om te gaan, want waar begint de stoornis en waar de persoon zelf? En wat als je alles al geprobeert hebt?

Zijn tips en trucs voor, maar je moet er maar zin in hebben...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')