Nicoline is een heerlijk wijfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ze was helemaal aan het glunderen en gloeien er van
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat sommigen het teveel vonden, zelf had ik dat niet, maar niet iedereen is natuurlijk zoals ik. Dat ze zeggen 'gewoon niet' kan ik me echter niet in vinden. Op die manier is het voor mij, en ik denk voor veel anderen, een stuk minder leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]Ik loop al een tijdje rond hier
geen wonder
Maar ik moet wel zeggen, beetje doorgeslagen waren we wel... En modjes moeten dan zeggen: gewoon niet, want handhaven kan niet
Dat kan wel zijn, hij moet met zijn poten van iemands haar afblijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Grunge. het volgende:
Het was maar een klein stukje, hoor. Boeiend.
Waarom mag dat niet meer flauwe modsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jammer dat gifjes niet meer mogen hier. Soms was het wat overkill, maar vaak ook gewoon erg lachen.
Ja, hulp mot ze nie he.. Ze wil geen hulp nie...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
toch he.Vanessa iedereen kan roepen over wat hij/zij wilt, maar dat restaurant staat zij te buffelen, het zooitje zit op de bank nu maar ze moet toch altijd weer in de avond aan de bak
Er zal wel over geklaagd zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet meer flauwe mods
Ja, dat is ook zo, het is kinderachtig. Maar niet iedereen had het gezien en dan kon het overkomen alsof het een heel groot stuk was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, hij moet met zijn poten van iemands haar afblijven.
Waarschijnlijk beide, met een aantal operaties er tussen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die blauwe jas, is dat een man of een vrouw?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanessa wil nooit hulp en neimand mag daar in haar keuken komen dus tja
dat bedoel ik niet, maar in de avond doet ze het toch maar mooi, na een hele dag en dan nog in de avond ik had gezegd bekijk het maarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, hulp mot ze nie he.. Ze wil geen hulp nie...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide, met een aantal operaties er tussen.
En dat vraag je aan mij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die blauwe jas, is dat een man of een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |