Nog beter verwoordquote:
Lot krijgt er echt kots neigingen vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
getverdemme Bil haalt een pulk uit ruud zijn neus
Joh, PleeBoi hoeft helemaal niet blij te zijn, die kunnen gewoon zeggen dat ze haar niet willen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
jullie konden horen, wat emil zei over bil in de playboy, daar vond hij haar te lelijk voor, terecht...
ik denk, dat playboy blij is, dat marietje juist niet meedoet...
Tsja, ik heb een andere smaakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, Marc Marie Huibrechts, Ivo Opstelten in die hoek moet je het dan zoeken
Godver-de-godver ik lees dit ik kijk naar de stream en ik zie het gebeuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Oh jezus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Paul de Leeuw, Marc Marie Huibrechts, Ivo Opstelten in die hoek moet je het dan zoeken
Nee, zij doet het bij Ruud, getverdemme en het was nog een zachte ookquote:
en bedankt..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
bullen uit elkaars neus halen
Pls spoiler.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat een romantiekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ruud doet dat met haar hand. Dat vindt hij romantisch.
Hij deed het met haar vinger, en zij stond stupide te lachen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zij doet het bij Ruud, getverdemme en het was nog een zachte ook
Nog ff en ze geeft een van de bewoners een hand
Walging bah wat een smeerlappen zegquote:
Dit ben ik helaas niet me je eens, zij is een van de weinige in die graftakkenloods die welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Isa eigenlijk een beetje een omhoog gevallen janksnol, die denkt dat ze heel wat is
omdat ze de koeien doet. Bij iedere vorm van kritiek is het meteen janken en negatief.
Negatief is sowieso eigenlijk wel, over alles, altijd.
Ik krijg steeds te horen dat men hier beelddenkers zijn.... Maar jij ramt ze gewoon het beeld door de neusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
zo de gasten een handje geven zonder handen wassen joepiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Walging bah wat een smeerlappen zeg
Ook niet. Stuk jonger en WEL lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gordon, Joling, van Duin, Verlinde?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit ben ik helaas niet me je eens, zij is een van de weinige in die graftakkenloods die wel
de schouders eronder kan zetten, bijvoorbeeld de Bio-markt, de koeien doen, schoonmaken,
eten maken, kazen verkoop en productie, mensen troosten wanneer het nodig is, is de enige
bewoner die wel kan zingen, roddelt nauwelijks over de anderen en daarnaast verzorgt zij
kleine medische problemen. Voor mij is zij de enige Utopiaan, met voorsprong op de rest !
En ja, ze heeft een zeikstem, maar so what
Ja vies of niet, zag je Lot kokhalzend weglopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Godver-de-godver ik lees dit ik kijk naar de stream en ik zie het gebeuren.![]()
![]()
Ik ben het met je eensch. Dit moet niet mogen, kunnen de mods hier niet ff ingrijpen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds te horen dat men hier beelddenkers zijn.... Maar jij ramt ze gewoon het beeld door de neus(en op de terugweg even een lekker snotje eruit
)
het is ook mijn utopiaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds te horen dat men hier beelddenkers zijn.... Maar jij ramt ze gewoon het beeld door de neus(en op de terugweg even een lekker snotje eruit
)
Ja, die werd misselijk bij de gedachte dat ze iets te eten gemist had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vies of niet, zag je Lot kokhalzend weglopen
terecht, beter patricia paay of tatiana, sorry, ik bedoel natuurlijk Andrea, ze vergelijkt zichzelf met deze 2 dames...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joh, PleeBoi hoeft helemaal niet blij te zijn, die kunnen gewoon zeggen dat ze haar niet willen.
Ja echt, hoe vies kan je zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij deed het met haar vinger, en zij stond stupide te lachen.
En ook niet even je handen wassen.
leuk voor op tvquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Helemaal met je eens behalve het punt over haar stem.... Maar daar ben ik gelloof ik een van de weinigen in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit ben ik helaas niet me je eens, zij is een van de weinige in die graftakkenloods die wel
de schouders eronder kan zetten, bijvoorbeeld de Bio-markt, de koeien doen, schoonmaken,
eten maken, kazen verkoop en productie, mensen troosten wanneer het nodig is, is de enige
bewoner die wel kan zingen, roddelt nauwelijks over de anderen en daarnaast verzorgt zij
kleine medische problemen. Voor mij is zij de enige Utopiaan, met voorsprong op de rest !
On-topic-gifjes mogen wel hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eensch. Dit moet niet mogen, kunnen de mods hier niet ff ingrijpen?
Ja en voor het eerst ben ik het met Lot eens, ik moest ook bijna pugen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vies of niet, zag je Lot kokhalzend weglopen
godverquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die werd misselijk bij de gedachte dat ze iets te eten gemist had.
Dat is het nadeel van haar, die stem en ze kan ook wel een beetje doordrammenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja echt, heeft ze dat gedaan,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zo de gasten een handje geven zonder handen wassen joepie
Niveautje, hé?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef martend het volgende:
wat een sterren...elkaars neus leeg peuteren...
Nee joh... als je voorhoofdholte ontsteking hebt.. en snot zit zo vast dat je het door je neus naar buiten kunt trekken, is toch top?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en voor het eerst ben ik het met Lot eens, ik moest ook bijna pugen.
Tatjana is nog best wel mooi voor haar leeftijd. Vind Andrea meer een La Paay.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
terecht, beter patricia paay of tatiana, sorry, ik bedoel natuurlijk Andrea, ze vergelijkt zichzelf met deze 2 dames...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |