Ja goed idee, vraag haar gewoon om samen eentje te gaan drinken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:06 schreef kamrocks het volgende:
Edit:ik ben van plan om weer naar de sportschool te gaan,ik kan haar natuurlijk ook vragen om mee te gaan zou dit een goed idee zijn?
gewoon om wat bij te kletsen en een beetje flirten.
Daarna kunnen we natuurlijk ook ergens naar toe bijvoorbeeld wat drinken ofzo
Confrontatie is vaak het beste medicijn voor angst, dus gewoon mee uitvragen. Als er geen andere mogelijkheid is dan FB om haar mee uit te vragen dan zou ik gewoon die weg bewandelen. Houd het luchtig, geen lange verhalen, maar gewoon " heb je zin om een kopje koffie te doen?"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef kamrocks het volgende:
Hallo iedereen, ik ben een nieuwe fokker
:-)
En ik zit met een probleem
Ik ken dus al een meisje voor drie jaar nu, altijd bij elkaar in de klas gezeten en altijd wat aangekloot:-)
We gingen best wel veel met elkaar om en
Hadden veel lol samen
Nu zijn de examens gedaan en hebben we niet veel contact meer.
Laatst kwam ik haar in de trein tegen en hebben we wat bijgepraat, we lachen altijd naar elkaar als we elkaar zien en kunnen goed met elkaar om.
We praten ook makkelijk tegen elkaar.
Echter durf ik niet de eerste stap te zetten, ik zou haar graag via facebook benaderen omdat ik haar bijna niet in het echt meer zie en ik geen nummer van haar heb.
En dan om ergens even een hapje te gaan eten enzo en zo langzamerhand mijn gevoelens uitdrukken voor haar.
Alleen weet ik niet echt hoe ik dat moet doen en ben bang om afgewezen te worden.
Misschien als je je afvraagt waarom ik haar niet eerder heb geprobeerd haar uit te vragen, dan heb ik hier het antwoord op van ik vond nog niet dat ik klaar was voor een vriendin.
Dus mijn vraag is hoe kan haar het beste mee uit vragen, zou jij het ook op facebook doen en denk je dat ze ja zegt.
En misschien ook een tip om van die angst af te komen.
Graag serieuze reacties, alvast bedankt
Neen dat is niet raar. Raar is niets doen terwijl je iets kan doen. Vraag haar gewoon na sportschool om samen wat te gaan drinken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:06 schreef kamrocks het volgende:
Is het dan niet raar om haar na zoveel jaar mee uit te vragen?
Nee ze gaat dat niet raar vinden. Gewoon vragen. Good luckquote:Op maandag 24 maart 2014 22:52 schreef kamrocks het volgende:
Ik bedoel eigenlijk, zou zij dit niet raar vinden.
Ik ga in ieder geval haar morgen vragen om ergens wat te drinken ofzo
Wish me luck!
Er zijn genoeg leuke vrouwen, maar je hebt in ieder geval lef getoond en het gewoon gevraagd. Goed gedaan bro.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef kamrocks het volgende:
ze zei dat ze alleen vrienden wil blijven, nouja op zijn minst heb ik het geprobeerd
Dank jullie wel voor de tips en het zelfvertrouwen
Jammer. Maar goed gedaan maat. Trots op je!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef kamrocks het volgende:
ze zei dat ze alleen vrienden wil blijven, nouja op zijn minst heb ik het geprobeerd
Dank jullie wel voor de tips en het zelfvertrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |