twitter:paul_wilders twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 16:22:21@EhsanJami1985 @MichaelvdGalien Als gezegd: geen andere keuze. Humble pie eten staat voor GW gelijk aan harakiri. #wilders #pvv reageer retweet
Pleegouders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan? Allemaal in een kindertehuis? Komen ze nog verrotter uit.
We hebben het niet over een paar ordinaire dieven natuurlijk....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat werd gezien als vechtend voor een vreemde mogendheid. Een paar mocro's die tasjes jatten vallen daar niet echt onder toch?
Dat Marokkanen erg hoog scoren in criminaliteitsstatistieken is algemeen bekend, dat criminaliteit in bepaalde groepen steeds zwaarder wordt ook. Dat wordt volgens mij ook algemeen erkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Globali het volgende:
[..]
Marokkanen scoren erg hoog. Daar gaat het even over. Er gaat duidelijk iets heel erg mis daar. En de criminaliteit wordt ook steeds zwaarder.
Over het algemeen pakt dat niet prettig uit. Of er moeten echt vreselijke dingen gebeuren binnen een gezin. Ook dit is weer iets dat je niet zomaar kan toepassen. Geen werkelijke oplossing dus.quote:
Sorry maar ik vind die broer maar een grote LUL.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit is wat de broer van Wilders verwacht bij zijn speech zometeen:twitter:paul_wilders twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 16:22:21@EhsanJami1985 @MichaelvdGalien Als gezegd: geen andere keuze. Humble pie eten staat voor GW gelijk aan harakiri. #wilders #pvv reageer retweet
En hij spreekt gebrekkig Nederlands? Snap er geen reet van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit is wat de broer van Wilders verwacht bij zijn speech zometeen:twitter:paul_wilders twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 16:22:21@EhsanJami1985 @MichaelvdGalien Als gezegd: geen andere keuze. Humble pie eten staat voor GW gelijk aan harakiri. #wilders #pvv reageer retweet
Politieagent, of jeugdwerker zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Ik werk ook dagelijks met Marokkanen en die zijn allemaal blij met de kansen die dit land hun gegeven heeft.
Het is niet eerlijk. Dat ben ik met je eens. Ik weet niet hoe je het anders moet benoemen. De enige problemen die ik had in Amsterdam was eigenlijk met Marokkanen. Jarenlang. Mijn ex ook. Ik zie wel in dat je dat niet elke Marokkaan kwalijk kan nemen. Dat doe ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat Marokkanen erg hoog scoren in criminaliteitsstatistieken is algemeen bekend, dat criminaliteit in bepaalde groepen steeds zwaarder wordt ook. Dat wordt volgens mij ook algemeen erkend.
Dat was het punt echter niet, het punt was of Marokkanen die nog nooit met justitie in aanraking geweest zijn, een goede opleiding hebben, hard werken en altijd netjes op tijd hun belasting betalen zich moeten schamen voor marokkanen aan de andere kant van de stad die in een achterstandswijk wonen en zich minder hebben ingezet om de kansen die ze hebben gekregen aan te pakken.
Wie zegt dat zij zich niet schamen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat Marokkanen erg hoog scoren in criminaliteitsstatistieken is algemeen bekend, dat criminaliteit in bepaalde groepen steeds zwaarder wordt ook. Dat wordt volgens mij ook algemeen erkend.
Dat was het punt echter niet, het punt was of Marokkanen die nog nooit met justitie in aanraking geweest zijn, een goede opleiding hebben, hard werken en altijd netjes op tijd hun belasting betalen zich moeten schamen voor marokkanen aan de andere kant van de stad die in een achterstandswijk wonen en zich minder hebben ingezet om de kansen die ze hebben gekregen aan te pakken.
Dat gaat gewoon heel veel anderen de schuld geven worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben benieuwd wat het interview met (cq. de speech van) Wilders straks teweeg brengt. Bij gebrek aan zelfreflectie - en ik acht de kans daarop groot - zie ik nog wel wat PVV-kamerleden vertrekken.
Ik ben zeer benieuwd. Die man is zo overtuigd van zijn eigen gelijk en ik geloof dat hij nog nooit een woord heeft teruggenomen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben benieuwd wat het interview met (cq. de speech van) Wilders straks teweeg brengt. Bij gebrek aan zelfreflectie - en ik acht de kans daarop groot - zie ik nog wel wat PVV-kamerleden vertrekken.
Tja ik roep ook maar wat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die staan ook echt met bosjes klaar om straatschoffies op te vangen...
Genoeg mensen die dat soort uitspraken doen, dat Marokkanen die niets misdoen zich maar eens moeten uitspreken tegen - en moeten schamen vóór hun landgenoten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Wie zegt dat zij zich niet schamen?
En waarom MOETEN de goedwillende Marokkanen van alles?
Ze doen al hun best en nu MOETEN ze nog meer hun best doen?
Nee dat kunnen we ze niet, ze zijn Nederlander dus je kunt ze niet uitzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja ik roep ook maar wat.
We kunnen ze ook levenslang veroordeelde opvang geven bij hun familie in marokko zonder dat ze hun nederlandse staatsburgerschap verliezen.
Klopt. Maar wat is daar eigenlijk raar aan? Als men binnen eigen groep meer zou afkeuren was er niet zo'n groot probleem. Dát is wel de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat soort uitspraken doen, dat Marokkanen die niets misdoen zich maar eens moeten uitspreken tegen - en moeten schamen vóór hun landgenoten.
Daarom had Wilders ook moeten zeggen dat hij minder criminele Mocro's wilde. Dan had hij een punt gehad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
Overigens de cijfers liegen er niet om....
[ afbeelding ]
Dat is het enige dat nog ontbreekt uit de LPF-tijd: bedreigingen sturen naar zichzelf uit naam van een Islamitische organisatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef Leandra het volgende:
Zou hij iemand ingehuurd hebben om straks een taart te gooien ofzo?
En dat de beveiliging van niets weet, daar (fel) op reageert, het volledig uit de hand loopt en Wilders zich dan terugtrekt uit de politiek omdat het "teveel gevaar oplevert voor hemzelf en omstanders"?
Verdacht =/= dader.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
Overigens de cijfers liegen er niet om....
[ afbeelding ]
Ben jij jezelf al aan een alibie te helpen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef Leandra het volgende:
Zou hij iemand ingehuurd hebben om straks een taart te gooien ofzo?
En dat de beveiliging van niets weet, daar (fel) op reageert, het volledig uit de hand loopt en Wilders zich dan terugtrekt uit de politiek omdat het "teveel gevaar oplevert voor hemzelf en omstanders"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |