Precies. Als je keihard gaat zeggen dat mensen er niet bij horen krijgt men nog meer dat gevoel en gaat men zich er nog meer naar gedragen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hij is gewoon TE ver gegaan. Zo radicaliseer je juist MEER Marokkanen.
Maar het kan niet. Dus is het geen werkelijke oplossing.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed schokeffect veroorzaken....
Geen argumenten meer?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ah, de linkse rakkers hebben hun toetsenbord weer schoon gemaakt.
Hou toch op kerel ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat nu het averechtse effect is.. dat we nu NOOIT meer iets negatiefs over Marokkanen mogen zeggen..
100 random Marokkanen lijkt me al een mooi begin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:45 schreef gelly het volgende:
[..]
100 Marokkanen van PVV-aanhang niveau ?
Dat komt door de PVV. Want commentaar mag en is terecht als je het over foute Marokkanen hebt. De PVV is zover doorgeschoten dat je zelfs met normaal commentaar bijna wordt gezien als PVV stemmer. Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat nu het averechtse effect is.. dat we nu NOOIT meer iets negatiefs over Marokkanen mogen zeggen..
we worden telkens de mond gesnoerd terwijl die gasten maar lekker hun gang kunnen blijven gaan..
en dat ben ik vooral spuugzat..
De werkelijkheid is wel dat o.a. Marokkanen zorgen voor enorm veel problemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef De_Ilias het volgende:
Sinds Pim fortyn worden de raarste dingen gezegd over Marokkanen en moslims, wij zijn daar gewend aan geraakt.
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat komt door de PVV. Want commentaar mag en is terecht als je het over foute Marokkanen hebt. De PVV is zover doorgeschoten dat je zelfs met normaal commentaar bijna wordt gezien als PVV stemmer. Dat is vervelend.
Hou toch op joh. Ik werk ook dagelijks met Marokkanen en die zijn allemaal blij met de kansen die dit land hun gegeven heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb in mijn werk bijna dagelijks met Marokkanen te maken en denk dat ik daarom wel iets van hun cultuur weet. Er zijn best veel goedwillende Marokkanen die gewoon hun leven willen leiden en geen vlieg kwaad doen, maar over het algemeen zit er een mentaliteit in die cultuur die niet goed is. En ze gooien snel de discriminatiekaart op tafel, zonder naar zichzelf te kijken. Discrimineren doen ze echter zelf net zo hard, want Nederlanders zijn steevast 'kazen' en ze hebben het altijd over 'jullie' als ze het over Nederlanders hebben. Veel Marokkanen schijten op ons land, maar willen tegelijkertijd zoveel mogelijk profiteren van de voorzieningen hier. Dat heb ik in al die jaren wel ervaren.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Ik werk ook dagelijks met Marokkanen en die zijn allemaal blij met de kansen die dit land hun gegeven heeft.
Natuurlijk zijn die mensen er ook. Maar ook die groep waar Pleun het over heeft. Ik ken het zelf ook. Wat je niet moet doen, en de PVV doet dat wel, is iedereen op 1 hoop gooien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Ik werk ook dagelijks met Marokkanen en die zijn allemaal blij met de kansen die dit land hun gegeven heeft.
Dat ben ik NIET met je eens. Er bestaat wel DEGELIJK een mogelijkheid om mensen uit te wijzen temeer als zij 2 paspoorten bezitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:49 schreef Globali het volgende:
[..]
Maar het kan niet. Dus is het geen werkelijke oplossing.
Men (Marokkanen) zouden meer kritisch naar zichzelf moeten kijken inderdaad. Aanslagen kennen we hier niet echt. Ik zie niet in waarom een moslim zich daar voor moet verantwoorden.....als men het niet goed praat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef Kanjer het volgende:
Als de linkse rakkers en de marokkaanse gemeenschap nou met net zoveel enthousiasme als nu hadden gereageert op allochtone/criminele activiteiten of aanslagen uit naam van de islam, in plaats van wegkijken, had dat de samenleving veel goed gedaan en Wilders minder steun gegeven.
Ja die groep ken ik ook uiteraard. Maar zo kan je dat over elke bevolkingsgroep hier wel zeggen onderhand.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die mensen er ook. Maar ook die groep waar Pleun het over heeft. Ik ken het zelf ook. Wat je niet moet doen, en de PVV doet dat wel, is iedereen op 1 hoop gooien.
Nee. Dat kan juridisch gezien niet. Geef maar aan hoe.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat ben ik NIET met je eens. Er bestaat wel DEGELIJK een mogelijkheid om mensen uit te wijzen temeer als zij 2 paspoorten bezitten.
Dat staat beschreven in de EU wetgeving. Maar het duurt lang, veel rechtszaken, hoop geleuter etc etc. Daarom doet men het niet maar het kan wel!!
Maar kun je dan wel de PVV'ers op een hoop gooien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Ja die groep ken ik ook uiteraard. Maar zo kan je dat over elke bevolkingsgroep hier wel zeggen onderhand.
Laat de politie zijn werk doen dan....??!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef Globali het volgende:
[..]
De werkelijkheid is wel dat o.a. Marokkanen zorgen voor enorm veel problemen.
Kip en ei verhaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat komt door de PVV. Want commentaar mag en is terecht als je het over foute Marokkanen hebt. De PVV is zover doorgeschoten dat je zelfs met normaal commentaar bijna wordt gezien als PVV stemmer. Dat is vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |