Ow, ik kijk er heel de tijd overheen. Gevondenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je niet tijdens game. Wat is je nickname?
plek genoeg nuquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap er echt geen kut van, nu ben ik weer ineens helemaal weg, zonder ooit mee te hebben gedaan.
Je skills zijn dan ook zo hoog dat het geen beginnen is tegen je te spelenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Leuk spel, er is weinig tegenstand, maar desondanks, leuk spel.
Frank_Drebin liet mijn rank in de min gaan...quote:Op zondag 23 maart 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
FOK!/tong80quote:
Zal die trien leuk vinden dat je zit te fokkenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nee man zit nu in de trien straks verder op stap, daarnaastt: te laat morgen werken.
Speel maar eens met Mansjester en Rodawa en CrashOquote:Op zondag 23 maart 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee. dit is de volhgorde: Neuken > Zuipen > curven. Het eerste us nig enigszinds onzeker maar het 2e gaat me prima lukken hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zal die trien leuk vinden dat je zit te fokken
het 2e en 3e is prima te combinerenquote:Op zondag 23 maart 2014 00:47 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Nee. dit is de volhgorde: Neuken > Zuipen > curven. Het eerste us nig enigszinds onzeker maar het 2e gaat me prima lukken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |