yepquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop het ook, 15:00 gingen ze centraal toch?
Emil vind ik nog steeds dezelfde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef JackLucifer het volgende:
Ik zit hier vrij vaak mee te lezen, maar ik zou het echt niet meer weten wie mijn favoriet is. Het zijn stuk voor stuk randdebielen die om de 5 minuten hun mening veranderen en tegen/over elkaar onzin praten.
Van mij mogen ze er een betonnen muur omheen zetten, en het vol laten lopen met water. Zulke nono's mist niemand toch?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef JackLucifer het volgende:
Ik zit hier vrij vaak mee te lezen, maar ik zou het echt niet meer weten wie mijn favoriet is. Het zijn stuk voor stuk randdebielen die om de 5 minuten hun mening veranderen en tegen/over elkaar onzin praten.
Van mij mogen ze er een betonnen muur omheen zetten, en het vol laten lopen met water. Zulke nono's mist niemand toch?
zieltjes winnenquote:
Giorgio liegt, om Charlotte een beetje te pesten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Huh, vanwaar deze ommezwaai? (Giorgio)
Om haar zin te krijgen. Ze moet en zal in de PLB komen.quote:
Robin is de Alexis uit Dynastyquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef asco het volgende:
Dit programma geeft mooi weer dat er in de toekomst nog véél meer eengezinshuishoudens bijkomen.
Haar kind is voor zover ik begrijp meer door haar ouders opgevoed dan door haarzelf. Ik vind het te gemakkelijk om haar op dit punt af te branden. Ieder gezin is anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Mooi he je kent iemand 2.5 dag en je weet al dat het een sterke vrouw is
Een m oeder die haar kind alleen laat om nog een keer in de PB te komen of met der kop op tv gaat om daar misschien iets uit te halen
Nee je bent een sterkte vrouw als je voor je kind kiest en je je kind als kind ziet en niet als zus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |