Of hij had gisteravond een date en komt nu pas thuisquote:
dat wel dan!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij had gisteravond een date en komt nu pas thuis![]()
wat een baas dan
als ie thuis pas komt heeft ie iets niet goed gedaan....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of hij had gisteravond een date en komt nu pas thuis![]()
wat een baas dan
Jij moet er altijd weer overheen hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie thuis pas komt heeft ie iets niet goed gedaan....
mocht ik er maar eens overheen....de enige keer dat ik gratis mag is wanneer m'n stempelkaart voor de Weaze vol is....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij moet er altijd weer overheen he
een goedemiddag!quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
U2
/ChatGirl
________
ChatGirl
/Bronson
________
Bronson
/Ieniminimuis
________
"
U2
/ChatGirl
________
ChatGirl
/Bronson
________
Bronson
/Ieniminimuis
________
"
/SilentChaos
Ik heb er tweequote:
quote:
Nee, geen pics.quote:
Was die ene keer de ARENA niet uitverkocht?quote:Triggerfinger![]()
live gezien! 3 keer! waarvan 1x een intiem akoestisch concert met maar 30 toeschouwers
oh god....twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 14:04:01Donderdag is t zover! @fleurwallenburg & ik ruilen voor n dag… Om alvast in de stemming te komen: #nieuwslezersleed http://t.co/CpqtRLIn5C reageer retweet
Was die ene keer de ARENA niet uitverkocht?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[quote=3rdRock]Triggerfinger![]()
live gezien! 3 keer! waarvan 1x een intiem akoestisch concert met maar 30 toeschouwers
ik kreeg ooit voor sinterklaas maar 1 ding.....we hadden lootjes getrokken en mijn vader had mij. mijn vader is niet bepaald creatief aangelegd dus koopt exact wat er op de de lijstjes staat en bij een buget van 50gulden was hij met 1 cadeau klaar:quote:
Dat zijn de betere cd's om te krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kreeg ooit voor sinterklaas maar 1 ding.....we hadden lootjes getrokken en mijn vader had mij. mijn vader is niet bepaald creatief aangelegd dus koopt exact wat er op de de lijstjes staat en bij een buget van 50gulden was hij met 1 cadeau klaar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |