Pijnlijke opmerking.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef Metalfrost het volgende:
Vraag het een vrouw in je omgeving, die snappen het meestal wel.
nja, het is natuurlijk niet geweldig maar het kan op zich wel. Het is niet meer zo'n taboe als vroeger.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:47 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Bruine schoenen onder een pak zijn voor autoverkopers en makelaars.
Luister naar dit advies, TS.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Molo het volgende:
Zwarte schoenen of gezien je leeftijd gewoon mooie gympen, beeeetje vlot kun je er toch nog wel bijlopen op jouw leeftijd.
(Bijna) niets zo erg als een bejaard aandoende fotograaf met een tienergezicht erop
bij bruine schoenen onder een pak denk ik aan dit soort schoenen die sommige (ook niet bejaarde...) mensen onder een pak dragenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
nja, het is natuurlijk niet geweldig maar het kan op zich wel. Het is niet meer zo'n taboe als vroeger.
Fotografen in een tux.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
Een zwart pak dragen als tux de dresscode is
Je niet aan de dresscode houdenquote:
Gympen onder een pakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef Molo het volgende:
Zwarte schoenen of gezien je leeftijd gewoon mooie gympen, beeeetje vlot kun je er toch nog wel bijlopen op jouw leeftijd.
(Bijna) niets zo erg als een bejaard aandoende fotograaf met een tienergezicht erop
Gast het is geen borrel van de koning, 3 kwart zal toch in een gewoon 2 delig pak lopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je niet aan de dresscode houdenDenk je dat dat voor de kat zijn kut op de uitnodiging staat
Daarbij zul je nu gewoon worden aangezien als serverend personeel
Wat jij wilquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast het is geen borrel van de koning, 3 kwart zal toch in een gewoon 2 delig pak lopen.
Ik zei dat het een vrij net feest was, maar nergens heb ik black tie gezegd. Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat jij wilIk zeg het alleen.
Het is gewoon not done om je niet aan de dresscode te houden
dat haal ik uit jouw OP waarin je over een tuxedo begintquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zei dat het een vrij net feest was, maar nergens heb ik black tie gezegd. Dat maak jij ervan.
Toen zwarte lederen schoenen maar was al een tijd geleden en die heb ik niet meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat heb je de vorige keer voor een schoeisel onder dat zwarte pak gedragen?
naast dat je zuigt in grammatica kun je ook al niet lezenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat haal ik uit jouw OP waarin je over een tuxedo begint
je kunt ook nog nieuwe schoenen kopen, de stad is nog wel een paar uur openquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Toen zwarte lederen schoenen maar was al een tijd geleden en die heb ik niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |