Beter had je wat langer gekoeld ipv direct naar de EHBO gaan denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef Sneakie het volgende:
Uiteraard heb ik goed gekoeld en ben direct naar de dichtstbijzijnde EHBO-post gegaan.
Ik heb minstens 20 min gekoeld, daarna een schone doek nat gemaakt en dat om mijn voet gedaan onderweg naar de EHBO-postquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beter had je wat langer gekoeld ipv direct naar de EHBO gaan denk ik.
Tweede tip: ga niets op open brandwonden smeren zonder een deskundige te raadplegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:05 schreef killerkip69 het volgende:
Tip vd dag: gebruik "Goudsbloem" zalf
loop je zo weer als 'n kieviet
Je was me al voor iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Tweede tip: ga niets op open brandwonden smeren zonder een deskundige te raadplegen.
Ja, goed plan, zalf in een open wond, dat gaat helemaal goedkomen..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:12 schreef killerkip69 het volgende:
het is juist voor open wonden en werkt perfect voor (open) brandwonden
geen andere zalf, alleen Goudsbloem
ff proberen...werkt echt goed.....moest je nou 'n aambei hebben kan je het daar ook op smeren
werkt perfect tegen infecties, speciaal zalfje
Goudsbloemzalf kan heel goed werken bij wondjes maar bij deze grote wonden en zeker open grote brandwonden zou ik inderdaad eerst een deskundige raadplegen, als je een infectie krijgt ben je helemaal de lul dus bel maandag even je huisarts en laat het bekijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:07 schreef Sneakie het volgende:
[..]
Je was me al voor iddmaar niet handig nee om zulke huismiddeltjes zomaar op een open wond te smeren (met kans op infecties o.i.d.)
Het is al 3 keer bekeken in het ziekenhuis, maandag moet ik sowieso weer terugquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Goudsbloemzalf kan heel goed werken bij wondjes maar bij deze grote wonden en zeker open grote brandwonden zou ik inderdaad eerst een deskundige raadplegen, als je een infectie krijgt ben je helemaal de lul dus bel maandag even je huisarts en laat het bekijken.
Dan kun je daar je vragen mooi kwijtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:26 schreef Sneakie het volgende:
[..]
Het is al 3 keer bekeken in het ziekenhuis, maandag moet ik sowieso weer terug
Hoeft ook niet. Je kan je prima verplaatsen met de krukken. Als je dit niet kan: leer het.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef Sneakie het volgende:
Want ik zie het ook niet zitten om nog 2 weken thuis te blijven van school..
Uhm als je mijn verhaal goed gelezen had, dan had je begrepen dat het niet om een simpel brandwondje ging, en dat ik al meermaals heb geprobeerd te lopen met erg veel pijn als resultaat zelfs nu nog wat het lopen of strekken van mijn been/voet praktisch onmogelijk maakt. Verder woon ik 1,5 uur van mijn school vandaan.. Maar gelukkig kan ik veel zaken vanuit thuis maken/volgen e.d. (software engineering) wat voornamelijk bestaat uit programmeeropdrachten maken op school of eigen tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En lees ik het goed dat je sindsdien niet meer naar school bent gegaan? Jij gaat er helemaal komen in het werkende leven...
En daarom bestaan er krukken. Dan hoef je je verbrande voet niet te belasten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:00 schreef Sneakie het volgende:
[..]
Uhm als je mijn verhaal goed gelezen had, dan had je begrepen dat het niet om een simpel brandwondje ging, en dat ik al meermaals heb geprobeerd te lopen met erg veel pijn als resultaat zelfs nu nog wat het lopen of strekken van mijn been/voet praktisch onmogelijk maakt. Verder woon ik 1,5 uur van mijn school vandaan..
Het gaat om de positie van de verbrande voet, niet enkel het belasten.. Of denk je dat ik met mijn benen overkruisd gemakkelijk op krukken kan lopen ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En daarom bestaan er krukken. Dan hoef je je verbrande voet niet te belasten.
Je kan je knie toch buigen? Daar mankeer je toch niks aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef Sneakie het volgende:
[..]
Het gaat om de positie van de verbrande voet, niet enkel het belasten.. Of denk je dat ik met mijn benen overkruisd gemakkelijk op krukken kan lopen ?
Zeik niet zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Je kan je knie toch buigen? Daar mankeer je toch niks aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |