Ja precies mijn budget. AM kwam zaterdag al met een stoel van 1100 euro aanzetten. Ja, dat betaal ik er dus gewoon niet voor.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja ik blijf me er ook over verbazen. Max. 400,- en dan moet het ook echt een kek exemplaartje zijn.
Verse haringquote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wel vers maar zonder uitjes en niet uit een potje
Nog voor geen 1100 bj's.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja precies mijn budget. AM kwam zaterdag al met een stoel van 1100 euro aanzetten. Ja, dat betaal ik er dus gewoon niet voor.
wat eten?????quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand nog zin om straks kutballen te gaan eten bij de Ikea met ome Dragan?
dondersquote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland een hele mooi gezien. Half ei op een draaipoot, zat goddelijk. Maar was 2500 euro..
Niet??? he jammer.... zoek rijk persoon om geld mee te delenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
dat zou ik er nooit voor over hebben, of ik moet miljonair zijn, maar daar heb ik nu nog geen last van
helaasquote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Niet??? he jammer.... zoek rijk persoon om geld mee te delen
Je wil jouw geld delen met een rijk persoon?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
zoek rijk persoon om geld mee te delen
Nee beide delen.... eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer als hemquote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wil jouw geld delen met een rijk persoon?
jij meer als hem? dus jij hebt al een miljoen?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee beide delen.... eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer als hem
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee beide delen.... eerlijk zullen we alles delen ik een beetje meer als hem
ik bedoel dak meer krijg slimmerdquote:Op maandag 24 maart 2014 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij meer als hem? dus jij hebt al een miljoen?
ah, toch wel. ik werd al bangquote:
dat je als vrouw zijnde geld weg ging gevenquote:
ohh heb k geen problemen mee hoor... de laatste 3 dates heb ik namelijk betaald omdat de heren geen kleingeld bij zich hadden... no problem betaal ik toch.. ik wil een geemancipeerde vrouw zijn dus doe ik dat gewoon ff hoor.... ( ligt wel aan de bedragen hoor..)quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat je als vrouw zijnde geld weg ging geven
Visquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |