Linkje?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb nieuwe nofig kun je best ff voor me meenemen
Binnenkort denk ik even naar Zitmaxx oid. Teringeind rijden, maar dan heb je tenminste keus voor een normale prijs.quote:
Die hebben genoeg keuze zie ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Binnenkort denk ik even naar Zitmaxx oid. Teringeind rijden, maar dan heb je tenminste keus voor een normale prijs.
Ja, al weet ik niet of ze in de winkel alle producten hebben staan die op de site staan. Ziet er ieg wel groot genoeg uit.quote:
nee bedanktquote:Op maandag 24 maart 2014 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan je wel 4 potten haring 3 betalen meenemen...
hou niet van haring...quote:Op maandag 24 maart 2014 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
[RedBaron]
Je ruikt al naar vis?
[/RedBaron]
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef rulerofdeath het volgende:
wat voor fauteuil had je in gedachten dan?
wat een afschuwelijk dingquote:
Laat maar weten als je gaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, al weet ik niet of ze in de winkel alle producten hebben staan die op de site staan. Ziet er ieg wel groot genoeg uit..
Mocht je zin hebben om mee te gaan, let me know.
Nee, alleen in kutkleuren.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat maar weten als je gaat.
Wilde eigenlijk deze van de Ikea een keer kopen, maar deze wordt inmiddels niet meer verkocht.
[ afbeelding ]
Ik heb in Duitsland een hele mooi gezien. Half ei op een draaipoot, zat goddelijk. Maar was 2500 euro.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef rulerofdeath het volgende:
wat voor fauteuil had je in gedachten dan?
beetje duur dusquote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland een hele mooi gezien. Half ei op een draaipoot, zat goddelijk. Maar was 2500 euro..
Ja, alleen zwart of wit leder. Ik wil stof hebben!quote:
Ja ik blijf me er ook over verbazen. Max. 400,- en dan moet het ook echt een kek exemplaartje zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:38 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
...niet wat ik bedoelde, maar dit kost dus gewoon 5570 euro..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |