nee, erg hard kan ik er niet om lachen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker. Heb zo'n zak van een kilo gekocht. Ze zijn best smerig.
Zooi planten, een wijnrek en een kekke rgb ledstrip gekocht.
eerst flink wat drank, dan worden ze vanzelf lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een Baroniaanse uitspraak.
[..]
Voor de volgende ToF-meet.Slachtafval!
altijd leuk, een beetje vermaakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Rijdt hier net een vrachtwagen de slagboom aan gort.
Ondingen zijn het!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Rijdt hier net een vrachtwagen de slagboom aan gort.
oehhh wil je mij op bezoek hebben ja??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Echt van dat gemalen en vervolgens in mekaar geperst 'vlees'.
Die ledstrip gaat achter de monitor of bureau in de hobbykamert. Hetzelfde als bij de tv in de woonkamert. Ambilight 2.0 voor paupers.
Ik wil het ook nog onder mijn bed hebben.Een mooie passievolle rode gloed over de vloer van de slaapkamer voor als bv Nikkie een keertje langskomt.
Ga v/d week nog een keer denk ik. Moet nog wat meer planten hebben.Dus mocht je ook nog moeten...
jup er zijn ergere dingen moet je maar denken..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, erg hard kan ik er niet om lachen.
Mja, gewoon doorgaan.
ja, daarom. ik ben nog niet dood.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup er zijn ergere dingen moet je maar denken..
Hooguit verrot van binnen hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daarom. ik ben nog niet dood.
Ik hoop binnen enkele weken mijn digitale RGB led strip te hebben en nog wat spullen om van mijn raspberry pi een kekke ambilight systeem te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Echt van dat gemalen en vervolgens in mekaar geperst 'vlees'.
Die ledstrip gaat achter de monitor of bureau in de hobbykamert. Hetzelfde als bij de tv in de woonkamert. Ambilight 2.0 voor paupers.
Ik wil het ook nog onder mijn bed hebben.Een mooie passievolle rode gloed over de vloer van de slaapkamer voor als bv Nikkie een keertje langskomt.
Ga v/d week nog een keer denk ik. Moet nog wat meer planten hebben.Dus mocht je ook nog moeten...
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daarom. ik ben nog niet dood.
Je weet nooit hoe zo'n ToF-meeting verloopt hè.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oehhh wil je mij op bezoek hebben ja??
En die strip ga je dan programmeren of zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik hoop binnen enkele weken mijn digitale RGB led strip te hebben en nog wat spullen om van mijn raspberry pi een kekke ambilight systeem te maken.![]()
owww... dacht even dat je me mee uit zou vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe zo'n ToF-meeting verloopt hè.
[..]
En die strip ga je dan programmeren of zo?
die ga ik programmeren via mijn raspberry pi.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe zo'n ToF-meeting verloopt hè.
[..]
En die strip ga je dan programmeren of zo?
Ik dacht dat je geëmancipeerd bent! Vraag mij maar lekker...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owww... dacht even dat je me mee uit zou vragenwhat was i thinking
![]()
wil je met me uit???quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geëmancipeerd bent! Vraag mij maar lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |