SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
wij kunnen dat..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben gewoon in één dag een topic volgeblaftDa's lang geleden!
goedemorgenquote:
niet echt.. vanavond werken btje auto poetsen en denk de zomerbanden er maar weer onder gooien..quote:
zo even naar de supermarkt, en ik denk de rest van de dag klussen bij m'n kameraad. En vanavond verjaardagquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet echt.. vanavond werken btje auto poetsen en denk de zomerbanden er maar weer onder gooien..
En jij??
binnenkant is hoog nodig... haha.. leuk dagje zo toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo even naar de supermarkt, en ik denk de rest van de dag klussen bij m'n kameraad. En vanavond verjaardag
auto poetsen heb ik 1 keer gedaan. ik doe 't ook niet weer denk ik
Ik zou bijna zeggen: Doe mijne ook ff maar uiteindelijk doe ik dat liever zelfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
binnenkant is hoog nodig... haha.. leuk dagje zo toch?
haha k hoef alle condooms en sm spulletjes idd niet te zien hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: Doe mijne ook ff maar uiteindelijk doe ik dat liever zelf
Dat ligt er heul niet inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha k hoef alle condooms en sm spulletjes idd niet te zien hoor
owww de buitenkant.. kun je niet veel mis aan doen op mijn manier..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat ligt er heul niet in![]()
Ik had t ook over de buitenkant....
Want je doet er niets aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
owww de buitenkant.. kun je niet veel mis aan doen op mijn manier..
Dan doe je dus alles fout...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ge neme de auto rijd industrie op rijd naar autowasstraat en laat m keurig voor u wassen
och nee wax begin k niet aan hoor... krijg k pijn in mn armen van t inwrijven...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan doe je dus alles fout...![]()
Netjes met de hand met 2-emmersysteem. Waxvriendelijke shampoo en daarna direct droog maken en weer vluchtig een nieuw laagje wax aanbrengen
Machinaalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
och nee wax begin k niet aan hoor... krijg k pijn in mn armen van t inwrijven...
Nee, ik ga bij moeders logeren van 't weekendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
D-man
Vandaag weer verhuizen naarTwente
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |