Qi (Quite Interesting) is echt geweldig. Begonnen bij de A en inmiddels zitten ze in seizoen K. Stephen Fry is een grappige, erudiete spelleider en de gasten zijn meestal ook erg onderhoudend. Allan Davis is vaste sidekick.quote:
Grappig, ziet er leuk uit. Ik zal eens op YT kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qi (Quite Interesting) is echt geweldig. Begonnen bij de A en inmiddels zitten ze in seizoen K. Stephen Fry is een grappige, erudiete spelleider en de gasten zijn meestal ook erg onderhoudend. Allan Davis is vaste sidekick.
Uit C. Met mijn strange celebrity crush David Mitchell.
Bijna alle afleveringen zijn op YouTube te vinden. En een deel op Netflix UK.
Volgens mij ken ik het spul wel dat in de OP staat. Ik heb het alleen in geen honderd jaar gezien.quote:
volgens mij kent ongeveer iedereen het van boven de 35 welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik het spul wel dat in de OP staat. Ik heb het alleen in geen honderd jaar gezien.
Maar dat is wat anders dan de brokken in de openingspost toch? Dat noemen ze ook kattenspauw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij kent ongeveer iedereen het van boven de 35 wel
mama's van vroeger ...............
ei ui tomaat hoe simpel wil je het hebben eigenlijk ?
naa dat is druivensuikerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan de brokken in de openingspost toch? Dat noemen ze ook kattenspauw.
Nu ben ik confuus.
Ik kan er verder niets over vinden qua plaatjes. Ik zal me dus wel vergissen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
naa dat is druivensuiker
dat schraap je met je tanden
Wij noemden het borsthoning.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
naa dat is druivensuiker
dat schraap je met je tanden
kattenspauwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan er verder niets over vinden qua plaatjes. Ik zal me dus wel vergissen.
Nu snap ik hem. Spauw is spuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
kattenspauw
is een ui fruiten
blok gepelde tomaten erbij doorroeren
en dan ei erin gooien totdat het niet meer vloeibaar is
en eten op geroosterd brood
het ziet er uit als ..............
spuug, kotsquote:
Helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
spuug, kots
maar kattespauw bekt lekker
Even hierheen want compleet offtopic.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lieve Liesje, zou je niet liever je moderatorschap op willen geven en "One of Us" willen worden? Lekker baldadig doen, af en toe een pervers gifje erin gooien en een beetje flirten misschien... ?
Oh die kocht mijn moeder vroeger ook soms voor ons, bij de bakker geloof ik. Lekker schrapen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
http://jeugdsentimenten.n(...)jodevet-massbrokken/
Snap ook wel dat er beleid moet zijn hoor. Zijn alleen wat mensen die het wat te serieus nemen allemaal, daar is het waarschijnlijk ook voor bedoeld. Echt hilarisch, ergerlijk en vermoeiend al die meningen af en toe, maar dat maakt het juist wel leuk. De COS is net een RLS met al die personages...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even hierheen want compleet offtopic.
Nee ik zou het niet op willen geven. Ik draag FOK een enorm warm hart toe en ik vind het leuk om daar op een positieve manier, hoop ik aan bij te dragen. Ik heb verschillende forums gemod en hoewel FHF het liefste forum even is, is dit gewoon ook zo ontzettend tof.
Maar af en toe zou ik best even willen schreeuwen ja. Of door elkaar rammelen.En than again ben ik een softie. En soms een flirt. Al met al samengevat gedraag ik me denk ik niet zo heel anders dan als ik een user zou zijn. Omdat ik het wel eens ben met het beleid.
Ook als mod heb je een eigen mening en die moet je ook kunnen geven!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even hierheen want compleet offtopic.
Nee ik zou het niet op willen geven. Ik draag FOK een enorm warm hart toe en ik vind het leuk om daar op een positieve manier, hoop ik aan bij te dragen. Ik heb verschillende forums gemod en hoewel FHF het liefste forum even is, is dit gewoon ook zo ontzettend tof.
Maar af en toe zou ik best even willen schreeuwen ja. Of door elkaar rammelen.En than again ben ik een softie. En soms een flirt. Al met al samengevat gedraag ik me denk ik niet zo heel anders dan als ik een user zou zijn. Omdat ik het wel eens ben met het beleid.
En een paar dagen gedoe met afsluitingen. Ik blijf maar thuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef Toverheks het volgende:
Het WK Allround bezig ned. 1 en ik lees net heel grote opkomst demonstratie Amsterdamtegen engnek Wilders..........
ja wat moeten ze met die spijkerbroeken doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef UtoStreamer het volgende:
Volgende rel omdat er weer eens niets op papier is gezet:
De spijkerbroeken die ze moeten maken, daarvan denken ze 10 euro per uur te hebben afgesproken per persoon, maar dat is voor 10 euro per uur als groep utopia zijnde en niet per persoon zoals ze nu zelf veronderstellen. Dus ze werken straks met 5 man en zeggen dat ze 100 broeken in een uur kunnen doen (En kans is groot dat ze niet meer communiceren over het tarief omdat dit duidelijk zou zijn), vervolgens krijgen ze akkoord voor de rest van de partij en krijgt de jeans leverancier woensdag een rekening die niet betaald gaat worden
volgens mij hangmatten maken van de pijpen en wilde billy (die ervaring heeft met pijpen) de rest als soort gepimpte hotpants gaan verkopen op de biomarkt met een 50/50 deal met de spijkerbroeken man.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja wat moeten ze met die spijkerbroeken doen dan?
pimpen?
hangmatten... ja ik snap het nut ..de logicaquote:Op zondag 23 maart 2014 01:14 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
volgens mij hangmatten maken van de pijpen en wilde billy (die ervaring heeft met pijpen) de rest als soort gepimpte hotpants gaan verkopen op de biomarkt met een 50/50 deal met de spijkerbroeken man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |