Als Gio en Ruud geen ruzie hadden gehad, zou Ruud hier het water ook hebben gedragenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
OK, dus gio met Robin in bad. Emile mag voyeur en waterdrager zijn. Leuk spel.
Het was maar een poll op een website.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:55 schreef isax het volgende:
ik denk nu dat die heksen weten dat jim nummer 1 favo is
dat ze alles eraan gaan doen om hem eruit te krijgen.
en kees vind hem vast saai.
leker laten vreten dat kindquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Toen ze rookte, vrat ze ook als een varken!
Jullie doen het expres!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:55 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Hehe... Zie Rienk in gedachten al achter Wytse aanrennen, mes getrokken, rood gezicht, roepende "DIT IS MIJN UTOPIA!!! - KOM HIER"
Ze past nooit op 1 paginaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef Brigitte1965 het volgende:
[..]
ze denkt dan zeker dat ze meer kans maakt in de playboy.... 1kilo vet scheelt
Doe je de SV?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef Toverheks het volgende:
Nou kom maar op met Centraal ik gaat er ff voor zitten
Weer iets geleerd..of ik wist het van mezelf maar dacht dat de meeste menen beelddenkers waren..aghja..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik dacht tot een jaar of 10 geleden dat iedereen dit had. Was uiterst verbaasd dat dat niet zo was. Ik zie een gebrek aan beelddenken als een handicap, een beperking!
Gelukkig hebben mijn kinderen het ook. We lachen wat af hier
Film kan je altijd nog kijken, weet niet of iemand het centraal gaat opnemenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Parlay het volgende:
Wil ik op postcentraal wachten of een film kijken? Dilemma, dilemma.
Die nietjes moet je zoeken bij Lotquote:
zij denken dat mensen er voor bellen en dat billy en ruud 2e en 3e staanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was maar een poll op een website.
Denken ze daar dat het een representatieve weergave is?
Beter drank erinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Als het goed is krijgen we weer zakgeld zegt LotRokuhhhhh!
ze dachten gisteren dat mensen daarvoor inbelden en sms-tenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was maar een poll op een website.
Denken ze daar dat het een representatieve weergave is?
heks is in tha house dus we krijgen een dijk van een streamverslagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:58 schreef Parlay het volgende:
Wil ik op postcentraal wachten of een film kijken? Dilemma, dilemma.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
zij denken dat mensen er voor bellen en dat billy en ruud 2e en 3e staan
Dre doet ook schoonheidsslaapjes voor de playboy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef beequeen het volgende:
Dre is ook weer uit haar coma ontwaakt.
Echt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
zij denken dat mensen er voor bellen en dat billy en ruud 2e en 3e staan
over 1 minuut gaan we Cent Raalquote:
zou je echt de HELE centraal gefilmd willen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef martend het volgende:
[..]
Film kan je altijd nog kijken, weet niet of iemand het centraal gaat opnemen
Doe es een gokquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Gio zou de financiën op orde brengen, heeft ie dat gedaan?
Gisteren, een bezoeker zou dat beweerd hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Echt?
Dat hebben ze ooit gezegd?
En is er dan geen nieuwe bewoner die ze met beide benen op aard zet?
Ik word al misselijk bij het lezen van de namen Billyboy en Ruud, Wat een ranzig stel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
Misschien moet Ruud nog snel even een koeienvlaai in het bad deponeren. Lachen joh.
Nee nu pas aan beginnenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Kwakkwak en kwikkwik doen dat nu evenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Wanneer denk je dat de film gekeken kan worden? De soap gaat 24/7 door..al in geen weken meer een boek gelezen...wat een armoede..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef martend het volgende:
[..]
is hij nu mee bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Ruiken ze niet meer. Zijn ze gewend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Het kan toch niet anders dan dat Bil nu gewoon een beetje stinkt....
nee een concert ganger zei dat tegen billy en die was helemaal happy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Echt?
Dat hebben ze ooit gezegd?
En is er dan geen nieuwe bewoner die ze met beide benen op aard zet?
True, maar of ik moet uit gaan leggen dat ik Utopia wil kijken of ik ga bij de rest zitten. Het eerste is best erg om toe te geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef martend het volgende:
[..]
Zetten we op haar CV.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dre doet ook schoonheidsslaapjes voor de playboy.
Dre gaat la paay overtreffen. Dat kan zij
ehm... hele.. een bewegende en pratende wytze in beeld is sowieso uniekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
zou je echt de HELE centraal gefilmd willen hebben
of alleen alles wat NIET wytze is ?
ik stream 1 ( geheel )quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:59 schreef martend het volgende:
[..]
Ja ben ook wel klaar met die 2quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word al misselijk bij het lezen van de namenvan Billyboy en Ruud, Wat een ranzig stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |