Hoe krijg je 30 baby's in een emmer?quote:
VERTELquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe krijg je 30 baby's in een emmer?
Met een blender.quote:
Door Dromenvangertje ze eruit te laten lepelen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met een blender.
Hoe krijg je ze er vervolgens weer uit?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Door Dromenvangertje ze eruit te laten lepelen?
Aha, dat kan ze wel gebruiken met al die hitsige mannen die achter haar aanzittenquote:
Net terug van de gym modusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:57 schreef Modus het volgende:
1 anaal
2 Veer & Robo die vampierensoaps bespreken
3 ...
4 ...
Ben je al ripped?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Is er fittie
[..]
Aha, dat kan ze wel gebruiken met al die hitsige mannen die achter haar aanzitten
[..]
Net terug van de gym modus
Hete boi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik net heb getrained en een beetje aanspan lijkt het een beetje ergens op
Geen idee hoe je eruit ziet maar dat zal bestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik net heb getrained en een beetje aanspan lijkt het een beetje ergens op
Ecto manlet. Daarom is het ook maar goed dat het nog even duurt voor je 18 bent. Tegen die tijd ben ik #bufflikekrioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee hoe je eruit ziet maar dat zal best
Ben je kleiner dan 1.78?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ecto manlet. Daarom is het ook maar goed dat het nog even duurt voor je 18 bent. Tegen die tijd ben ik #bufflikekrio
Al die krio-hashtags wow jullie zijn echt obsessed met mij hè jezus man poe hey.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ecto manlet. Daarom is het ook maar goed dat het nog even duurt voor je 18 bent. Tegen die tijd ben ik #bufflikekrio
Later als ik groot ben wil ik net als jou wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Al die krio-hashtags wow jullie zijn echt obsessed met mij hè jezus man poe hey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |