abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138275799
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138277331
Name the player on the National Team Development Program Under-17 team who speaks four languages — English, German, Italian and Spanish. If you guessed Thomas Di Pauli, you would be correct. And boy, does he have a story to tell.
Di Pauli was born in Italy, near the Austrian border. He moved to the United States with his mom, sister, and older brother when he was 13 years old. It was a move that allowed him to continue his hockey career, but at the same time, it split up his family. His dad still lives in Italy since he is not a U.S. citizen.
“I first started playing hockey in Italy,” Di Pauli said. “When I was 3, my dad signed me up to play on a local team and at first, I really didn’t like it. I liked the hockey part but I hated to get dressed. My coach used to carry me around on the ice so I wouldn’t quit. For the first three years, he carried me around. It started to get serious when I was 10 when I realized that I was good at hockey.”
Although his father does not call the U.S. home, he’s able to travel enough to see his son’s hockey career progress.
“My dad moves back and forth since he is not a U.S. citizen. He can only stay here for a certain amount of time,” Di Pauli said.
Di Pauli and his older brother, Theo, have always been close. Theo has always had an influence on his younger brother.
“I have always compared myself to him. Even when I was young, I would try and beat him at everything he did and he would try to beat me. There was always competition to see who was better, or who got more points. He has helped me a lot to become the player that I am,” Di Pauli said.
Theo currently plays for the Chicago Steel, and younger brother did get the first victory between the two when the U-17s posted a 3-1 win over the Steel on Oct. 10. And yes, younger brother did score Team USA’s third goal.
“That was the first time I had played against (Theo). We had always been on the same team and we were in the same organization (Chicago Mission),” De Pauli said. “He played for the Steel last year. I liked playing against him; it was fun. I gave him a nice big hit and he fell.”
Di Pauli arrived at the NTDP in Ann Arbor, Mich., after appearing in 49 games for the Chicago Mission Midget Minor team in 2009-10. He tallied 70 points on 29 goals and 41 assists. In 11 games for the NTDP this season, he is tied for the team lead with eight points (3 goals, 5 assists).
The toughest part of his transition has been school.
“Missing school and then having to recover has been tough,” Di Pauli said. “The teachers have been pretty good about that, knowing that we are going to miss days.”
Whether it’s schoolwork, practice or off-ice training, Di Pauli is prepared to give it his best. The opportunity to wear the USA hockey jersey is something that he does not take lightly. He knows the responsibility that it carries.
“It means the world to me,” Di Pauli said of wearing the red, white and blue. “The first time I did against Youngstown, it was amazing. It is the biggest honor to represent your country so you want to represent in a good way, both on and off the ice. Everybody knows who you are and you do not want to put a bad name to yourself.”
Di Pauli relished the chance to wear the USA jersey at the Under-17 Four Nations Cup. He played hockey at Seven Bridges Ice Arena, site of the tournament, when he moved to the United States.
“It is going to be pretty awesome, I think,” Di Pauli prior to departing for the tournament. “Knowing the opponents are your own age and have been through the same thing that you have been through on the ice.”
Despite his move across the Atlantic for an opportunity to continue his love of hockey, Di Pauli wouldn’t trade his plot.
“It is the best place if you are willing to work hard every day, on and off the ice,” Di Pauli said. “You have to enjoy it but at the same time, you have to work hard every day. It is going to be tough but it will make you better.”
And, who knows, if the team needs a translator — they will know where to turn.

Toch jammer dat dit soort spelers niet gewoon voor Italie spelen, in de VS komen ze mss/wsl niet verder dan de onder 18 of onder 20 terwijl ze in Italie jarenlang in het NT kunnen spelen en ook WK's en OS mee kunnen maken

Larkin, Krupp, Bozon 1,2, Walker kiezen wel voor kleinere landen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138277865
http://athletics.bowdoin.(...)eases/20140311cppn3z

Collier play-offs

Gewoon oproepen lijkt me :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138283025
*O* Dubbel *O* _O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138283292
Wel einde carrière voor Bob Teunissen lijkt me, erg jammer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138289071
HYS -O- erg jammer.
Flesje bier
pi_138290105
Ik vind het wel mooi, beste team van het seizoen na een spannende finale serie (m.n. de laatste twee wedstrijden) kampioen, in hun jubileum jaar.
Tis niet altijd even spannend geweest dit jaar, maar DH heeft er een mooie play-offs van gemaakt tegen zowel Flyers als Trappers, dat moet gezegd worden.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_138290700
Eindelijk wint Tilburg een finaleserie om het kampioenschap wél van Den Haag. :)

Terechte kampioen. De meest brede en complete selectie en Trappers heeft een dominant seizoen neergezet.

Ik ben benieuwd wat Joly, Ian en Hagemeijer gaan doen. Teunissen zal wel stoppen.
pi_138290733
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel einde carrière voor Bob Teunissen lijkt me, erg jammer
Hij heeft wel min of meer laten doorschemeren dat hij stopt inderdaad. Cirkel is nu ook wel rond voor Teunissen. Hij wilde met prijzen afscheid nemen en dat is 'em gelukt.
pi_138290774
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:33 schreef Guard het volgende:
DH heeft er een mooie play-offs van gemaakt tegen zowel Flyers als Trappers, dat moet gezegd worden.
Dat zeker. Deze zesde wedstrijd was ook weer een coin flip. Als Den Haag die won, had ik nog maar moeten zien of Trappers het in de beslissende zevende wedstrijd over de streep kon trekken.

Beide ploegen waren behoorlijk aan elkaar gewaagd, op de beslissende momenten was Tilburg echter beter.
pi_138291373
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 09:31 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hij heeft wel min of meer laten doorschemeren dat hij stopt inderdaad. Cirkel is nu ook wel rond voor Teunissen. Hij wilde met prijzen afscheid nemen en dat is 'em gelukt.
Hoop dat hij doorgaat in Dordt, Geleen of Eindhoven. Eventueel in een assistent/speler rol maar zal wel niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138295207
Nee, Tilburg is zeker wel terecht kampioen geworden hoor. Hele jaar absoluut de bovenliggende partij geweest in de hele competitie.
Flesje bier
pi_138296016
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:12 schreef Gezicht het volgende:
Nee, Tilburg is zeker wel terecht kampioen geworden hoor. Hele jaar absoluut de bovenliggende partij geweest in de hele competitie.
ROOSENDAAL, Thomas 7V052 V 3 HYS The Hague 2 0 0 0 0
BERTELING, Julian 8L449 A 21 HYS The Hague 6 0 0 0 0
EBREGT, Johnny 1T365 V 22 HYS The Hague 12 0 0 0 0
VOORN, Thijs 6A493 V 3 HYS The Hague 12 0 0 0 0
LEENDERS, Olivier 3M844 V 15 HYS The Hague 13 0 0 0 4
VOLS, Guido 7P743 V 8 HYS The Hague 13 0 0 0 0

Jammer dat deze spelers nauwelijks speeltijd kregen, dat lijkt me ook het verschil tussen Den Haag en Tilburg want daar kwam de 4e lijn of de derde verdedigingslijn wel op het ijs.

Als Houkes niet tussentijds was vertrokken had dat ook wel behoorlijk verschil

Hopelijk dat alle Nederlandse jongens doorgaan en Demilline en Verreyen terug komen

De hierboven genoemde spelers kunnen beter naar Dordt of Eindhoven gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138296140
Joël Vermin is a smart forward with a lot of offensive tools. Has a nice set of hands, good puckcontroll and is poised with the puck on his stick. Can make high-light reel moves, but needs to get stronger, as he shies away from contact and can easily get pushed around. (by Rafik Soliman, March 2013)

Son of a Dutch father and a Hungarian mother. Born and raised in Switzerland.

Gaat nu waarschijnlijk naar de Syracruse Crunch in de AHL, heeft wel nooit in Nederland gewoond of gespeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138296411
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=2929&year0=2014

5 Croaten uit NA

Letang - KHL - 1975 (AHL,NHL,DEL, Oostenrijk)
MacAuley - KHL - 1984 (ECHL,AHL, Oostenrijk)
Sertich - Oostenrijk - 1983 (NCAA, ECHL, AHL, Oostenrijk)
Wauch - KHL - 1983 ( NCAA,AHL,ECHL, Oostenrijk)
Prpic - Beerleague - 1974 (NCAA, AHL, NHL, Japan, Oostenrijk)

3 Croaten met andere nationaliteiten

Kostovic - KHL - 1980 (NLA, Oostenrijk)
Kucera - Croatie - 1987 (Slowakije)
Novak - Oostenrijk - 1988 (NLB en oostenrijk)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138296532
Kinasevic - Oostenrijk - 1983
Naglich - Oostenrijk - 1984
Ouzas - Oostenrijk - 1985
Martinovic - DEL2 - 1980
Sasa Martinovic - KHL - 1984

Geen idee waarom deze 5 er niet bij zijn, zeker de 2 keepers worden gemist omdat de huidige keepers op het 2e niveau in Engeland, Slowakije en Croatie spelen.

Met deze 5 erbij had Nederland helemaal geen schijn van kans. Ben benieuwd hoe de selectie eruit gaat zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 14:19:23 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138296581
congrats naar tilburg, over het hele seizoen wel de verdiende winnaar _O_

beetje saaie wedstrijd gister, hys eigenlijk iets beter, uithof zat goed vol *O*

volgend jaar weer hockey :W

waarom ging dat glas bij de strafbank eigenlijk kapot?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138297891
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef sp3c het volgende:
congrats naar tilburg, over het hele seizoen wel de verdiende winnaar _O_

beetje saaie wedstrijd gister, hys eigenlijk iets beter, uithof zat goed vol *O*

volgend jaar weer hockey :W

waarom ging dat glas bij de strafbank eigenlijk kapot?
Een HYS supporter gooide een dicht blikje richting een scheids die in dat hokje stond.
Supporter is opgepakt
pi_138297917
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:12 schreef Gezicht het volgende:
Nee, Tilburg is zeker wel terecht kampioen geworden hoor. Hele jaar absoluut de bovenliggende partij geweest in de hele competitie.
Den Haag toch wel de beste ploeg over de laatste vijf, zes seizoenen gemeten. Maar ik vind HYS geen echte dynastie zoals het Amsterdam van net na de eeuwwisseling en Heerenveen in het Feenstra-tijdperk. Daarvoor moet je toch minimaal een keer je titel prolongeren, en dat heeft DH niet gedaan. Daarnaast te veel verloop van spelers.
pi_138297992
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Een HYS supporter gooide een dicht blikje richting een scheids die in dat hokje stond.
Supporter is opgepakt
Zal wel weer van dat ADO tuig zijn geweest?
Flesje bier
pi_138298087
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zal wel weer van dat ADO tuig zijn geweest?
Tuig is spe ;( gast was 14/15 jaar oud :r ik zat op 2 meter van dat glas en kreeg het ook over mij heen
pi_138298103
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

ROOSENDAAL, Thomas 7V052 V 3 HYS The Hague 2 0 0 0 0
BERTELING, Julian 8L449 A 21 HYS The Hague 6 0 0 0 0
EBREGT, Johnny 1T365 V 22 HYS The Hague 12 0 0 0 0
VOORN, Thijs 6A493 V 3 HYS The Hague 12 0 0 0 0
LEENDERS, Olivier 3M844 V 15 HYS The Hague 13 0 0 0 4
VOLS, Guido 7P743 V 8 HYS The Hague 13 0 0 0 0

Jammer dat deze spelers nauwelijks speeltijd kregen, dat lijkt me ook het verschil tussen Den Haag en Tilburg want daar kwam de 4e lijn of de derde verdedigingslijn wel op het ijs.

Als Houkes niet tussentijds was vertrokken had dat ook wel behoorlijk verschil

Hopelijk dat alle Nederlandse jongens doorgaan en Demilline en Verreyen terug komen

De hierboven genoemde spelers kunnen beter naar Dordt of Eindhoven gaan
Lijkt me een goede keus voor die jongens. Dordrecht is een voor de hand liggende keus, aangezien de meesten toch wel uit de Randstad komen.

Ik had ook wel verwacht dat zo'n Marcel Kars zich nog in Dordt zou melden, maar die is niet meer opgedoken.
pi_138304138
Geleen - kampioen - failliet
Nijmegen - kampioen - failliet

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Den Haag toch wel de beste ploeg over de laatste vijf, zes seizoenen gemeten. Maar ik vind HYS geen echte dynastie zoals het Amsterdam van net na de eeuwwisseling en Heerenveen in het Feenstra-tijdperk. Daarvoor moet je toch minimaal een keer je titel prolongeren, en dat heeft DH niet gedaan. Daarnaast te veel verloop van spelers.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138304656
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geleen - kampioen - failliet
Nijmegen - kampioen - failliet

[..]

Dat zie ik bij Trappers niet zo snel gebeuren... Zolang DESTIL blijft. Mocht DESTIL alsnog vertrekken na de zomer zitten ze in Tilburg met een fiks probleem denk ik.
Flesje bier
pi_138307482
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Lijkt me een goede keus voor die jongens. Dordrecht is een voor de hand liggende keus, aangezien de meesten toch wel uit de Randstad komen.

Ik had ook wel verwacht dat zo'n Marcel Kars zich nog in Dordt zou melden, maar die is niet meer opgedoken.
Voorn speelt volgend jaar nog bij Den Haag. Kars is nog steeds geschorst, daarom ijshockeyde hij dit seizoen nergens. En Destil heeft vorige maand nog voor 3 jaar bijgetekend als sponsor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')