SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik koester ook geen haat nu tegen hem ofzo maar ben graag duidelijk..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas is nogal een tactloze debiel, maar we houden wel van hem
nja ik bracht het ook niet heel subtiel ofzo..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
@ Redbaron sorry zulke opmerkingen schieten bij mij gelijk in t verkeerde keelgat... ben er denk ik niet voor niks mee bezig... dus weet zelf dat t echt wel erg was..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bas is nogal een tactloze debiel, maar we houden wel van hem
bedankt das beterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nja ik bracht het ook niet heel subtiel ofzo..
Goed dat je ermee bezig bent ervan knap dat je al zoveel kwijt bent
bijna..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
dat gaat me toch ineens een portie snel hier![]()
heb ik nog wat gemist? is de meet al geregeld?
Goes ligt aan de andere kant van het landquote:
Oké man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goes ligt aan de andere kant van het land
goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel heMet jou dan?
ahh ok.. soms ook lekker!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehhh, vanavond op tijd naar bedje, morgen weer richting het Twentse
Uitgaan is sowieso niet echt mijn ding hoorquote:
Helaas is die tijd voor mij voorbijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uitgaan is sowieso niet echt mijn ding hoorVind het leuker om met die dikke rooien van hier naar De Stam te gaan en pitchers te zuipen
Pussyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas is die tijd voor mij voorbij
Achja, ik kan nog altijd onmeunig aan de rode wijn gaan ;i
uitgaan is voor mij ook meer naar een cafe oid hoor..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uitgaan is sowieso niet echt mijn ding hoorVind het leuker om met die dikke rooien van hier naar De Stam te gaan en pitchers te zuipen
Is toch ook veel leuker dan in een veel te drukke zaal met kutmuziek te staan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uitgaan is voor mij ook meer naar een cafe oid hoor..
he geilbakquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas is die tijd voor mij voorbij
Achja, ik kan nog altijd onmeunig aan de rode wijn gaan ;i
Hehehe, je kent die dikke nu al zo goed?quote:
vind ik wel.. maar soms is t leuk om te dansenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch ook veel leuker dan in een veel te drukke zaal met kutmuziek te staan?
wie zegt dak m wil..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, je kent die dikke nu al zo goed?
IEDEREEN wil J, IEDEREEN. Geen uitzonderingen.
Eens:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind ik wel.. maar soms is t leuk om te dansen
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh ik ben over het algemeen niet iedereen...
Baziger dansen bestaat nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das geen dansen das hoofdschudden...
maar goed nogmaals op 1 na ken ik niemand hier dus sta lekker blanco erin...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was maar een grapje
[..]
Baziger dansen bestaat niet
heeejquote:
Wie ken je van hier dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maar goed nogmaals op 1 na ken ik niemand hier dus sta lekker blanco erin...
klopt was baggerweer..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heeej
ut was kutweer vandaag in twente...dacht ff droog op het werk te komen... dat ging um nie worden...
Das één meer dan ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maar goed nogmaals op 1 na ken ik niemand hier dus sta lekker blanco erin...
Daywalk3r... heb k bij op school gezeten..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie ken je van hier dan?
Keek net in jouw fobo, je komt me ergens wel bekend van voor
Ahhh, ons Jeffquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Daywalk3r... heb k bij op school gezeten..
ohhh altijd goed... dus stel je eens voor.. ik ken je nog niet...quote:
jaa kwam k ook pas na paar weken achter in t hardlooptopic na voorbijkomende foto's..quote:
Ik ken jou wel van "achter", uit de tijd dat ik nog blauw wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ken jou van heel vroegah... van toen ik hier af en toe nog es kwam... jaren terug![]()
Dan herken ik jou waarschijnlijk doordat ik ook in Ndal heb gewoondquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa kwam k ook pas na paar weken achter in t hardlooptopic na voorbijkomende foto's..
Prins Bernhardschool?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Daywalk3r... heb k bij op school gezeten..
Hier ben ik, Fquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhh altijd goed... dus stel je eens voor.. ik ken je nog niet...
hmm heb je foto in je fobo?? Ga k ff lurken..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan herken ik jou waarschijnlijk doordat ik ook in Ndal heb gewoond
Waar kom ik niet vandaanquote:
Was jij ooit blauw dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken jou wel van "achter", uit de tijd dat ik nog blauw was
Noujaaaaaaaaa zeg, ik was hartstikke blauw in VBL.quote:
Dat ziet er redelijk debiel uitquote:
Owja, had ik ook wel moeten weten...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Noujaaaaaaaaa zeg, ik was hartstikke blauw in VBL.
Kijk m'n notes maar na
hmmmm nu word ik nieuwsgierig..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar kom ik niet vandaan
Heb jaren in de kruidenwijk gewoond en later in de blokken
Gast, ik drink niet voor niks GLUTENVRIJ bierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PussyBier mocht toch wel? Aangezien daar te weinig gluten in zouden zitten om jou te fucken?
Dat kan ik sowieso niet vanwege veel te kort haarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ziet er redelijk debiel uitZo kun je nooit lekker windmillen!
Tetten? \m/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Redbaron het volgende:
Ik zag iets waar ik vrolijk van werd....
\m/!
Pussyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, ik drink niet voor niks GLUTENVRIJ bier
Ik zat bij norich in de klas op reggesteynquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee reggesteyn.. niet in de klas geloof k hoor..
Ik ben niet zo uitbundig met die infoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
verder ??woonplaats leeftijd single of bezet..
noetsele of de clerque?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zat bij norich in de klas op reggesteyn
ahh okquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo uitbundig met die info![]()
Geboren Enschedeer, Dertiger, 3 katten enzo
Iets over dik, rood, pitchers en stam?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb geen tetten gezien in dit topique
jij komt mij ook wel bekend voor...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, klein wereldje is het ook he
hoe jong ben je??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, klein wereldje is het ook he
Hehe, we woonden dan ook in hetzelfde dorpquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij komt mij ook wel bekend voor...
hihi jaa.. heb al gevonden hoe jong je bent.. hihi eerst kijken dan vragen he..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe, we woonden dan ook in hetzelfde dorp
Dat was een mooin oamd! Eerst meet bij Markoooo en toen bieren bij de Stam met goeden achtergrondherriequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets over dik, rood, pitchers en stam?
Goddomme wat gingen die pitchers goed naar binnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat was een mooin oamd! Eerst meet bij Markoooo en toen bieren bij de Stam met goeden achtergrondherrie
De inhoud genoot mijn voorkeurquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme wat gingen die pitchers goed naar binnen.
jaa ben heel hard aan t denken... hihi..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien in jouw username, het bouwjaar
En ik bij jou op school, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zat bij norich in de klas op reggesteyn
Jup, dat was nadat ik bij Hen in de klas zat. Toen zat jij in het 3e of 4e, ging ik naar het 1equote:
Dat was eens, nu kan die andere vetkwab niet meer mee bieren maar moet ie aan de rode wijn [/gay]quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaja, je snapt me wel joh. Lamzak
Je mag ook gewoon zeggen dat ik oud ben hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, dat was nadat ik bij Hen in de klas zat. Toen zat jij in het 3e of 4e, ging ik naar het 1e
Jupquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat was eens, nu kan die andere vetkwab niet meer mee bieren maar moet ie aan de rode way [/gay]
Ouwe graftak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat ik oud ben hoor
hallo dan zou ik ook oud zijn... doe maar niet...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat ik oud ben hoor
Zegels, moeten wij maar voor drie eten en zoepmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup
Achja, zijn er in ieder geval nog 2 mannen
Fransje moeten we ook eens heen dit jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zegels, moeten wij maar voor drie eten en zoepm
Beginnen met de eier, hoofdgerecht de steak en nagerecht 0.5l vdp?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fransje moeten we ook eens heen dit jaar
0.5lquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beginnen met de eier, hoofdgerecht de steak en nagerecht 0.5l vdp?
oww..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ging over ijsjes bij Van der Poel
Weet je de finale nog? Bier per 18 halen omdat de rij zo lang wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
1.5l bier draaien we ons hand ook niet voor om he D?!
Vanille ijsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Krijg jij met de meet een bolletje vanille ijs van mij
Denken dat ze daar maar 100 smaken hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanille ijsBij Van der Poel
Met 100 smaken
ja dat heb ik gelezen.. vandaar dat ik ervan uit ging dat t over drank ging..quote:
hmmja en dan vlug weer in de rij omdat het bier te snel lauw werd en dus doorgetankt moest wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je de finale nog? Bier per 18 halen omdat de rij zo lang was
Altijd baas boven baas hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denken dat ze daar maar 100 smaken hebben
Hehehehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gelezen.. vandaar dat ik ervan uit ging dat t over drank ging..
God, niet weerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmmja en dan vlug weer in de rij omdat het bier te snel lauw werd en dus doorgetankt moest worden![]()
Was dat toen ook niet dat jij dat lekkere wijf aan de haak had geslagen?
Was een grapje Buurmeisjequote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met 100 smaken
Nooit te laat, of te oud, voor om het weer es te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HeheheheIs eigenlijk alweer te lang geleden, dat lompe zuipen
Je bent ook niet snel tevreden he...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met 100 smaken
Ja. prima. Maar ik lust niet eens graag vanille ijsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je bent ook niet snel tevreden he...
Gaat om t gebaar!
Ja, prima. Met jou niet zo geweldig, las ik alquote:
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit te laat, of te oud, voor om het weer es te doen
Hehe was je t al vergeten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, niet weer
[..]
Was een grapje Buurmeisje
Nee klopt, maar daar heb ik het niet zo graag over op FOKquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, prima. Met jou niet zo geweldig, las ik al
Nee, dat was ook niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar heb ik het niet zo graag over op FOK
Maar dan moet Markoo er ook bij zijn met zn manbewbsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit te laat, of te oud, voor om het weer es te doen
Okéquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet mijn bedoeling.
LOLquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar dan moet Markoo er ook bij zijn met zn manbewbs
Met Marko hebben we nooit lopen tanken toch? En toen naar de nul was ook geen succesquote:
Volgens mij niet echt nee, al ging hij op die meet ook aardig met de biertjes omquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met Marko hebben we nooit lopen tanken toch? En toen naar de nul was ook geen succes
Die meet was sowieso epic.. Sander die J kinderloos maakte.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt nee, al ging hij op die meet ook aardig met de biertjes om
Die was echt totaal van het kaartje jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die meet was sowieso epic.. Sander die J kinderloos maakte.
De rest die bodychecks uitdeelde. Sammz die dronken was
Iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je de finale nog? Bier per 18 halen omdat de rij zo lang was
Omdat je moest pinnen en de pinautomaat aan de andere kant van het plein wasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddIk was op een gegeven moment ook gewoon een half uur weg ofzo, weet alleen niet meer waarom
Mjaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die meet was sowieso epic.. Sander die J kinderloos maakte.
De rest die bodychecks uitdeelde. Sammz die dronken was
Je moest gewoon ff fappen bij het zien van D's chickiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddIk was op een gegeven moment ook gewoon een half uur weg ofzo, weet alleen niet meer waarom
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je moest gewoon ff fappen bij het zien van D's chickie
Waar moest je vandaan komen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa was ook zo ver haha... mn wifi doet niet heul irri
2 straten verderop haha bij vriendin vandaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar moest je vandaan komen dan?
Whehehequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
2 straten verderop haha bij vriendin vandaan
vast niet alleen ik... doen we met zn allen..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je brengt weer leven in dit topique
en met wiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
zijn naar lentebal bij tuincentrum geweest ff.. daarom auto..quote:
De tering, ja, dat wijfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je moest gewoon ff fappen bij het zien van D's chickie
Ach ik pak de auto nog voor de 400mtr naar de supermarktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zijn naar lentebal bij tuincentrum geweest ff.. daarom auto..
Dat was wel bizar, hoe jij tekeer ging tegen haarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat mens zo enorm af zitten branden, niet normaal wat was ik goed op dreef
is vaak te makkelijk..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ach ik pak de auto nog voor de 400mtr naar de supermarkt
En ondertussen jou pushen om dr te pakkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was wel bizar, hoe jij tekeer ging tegen haar
goed bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, maar naar de fitness loop ik tegenwoordig.
Nog dichterbij
Ja. Lul.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En ondertussen jou pushen om dr te pakken
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was wel bizar, hoe jij tekeer ging tegen haar
jij ook al..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja ik moet weer op gewicht komen van mezelf..
Jij wil omlaag, ik wil omhoogquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij ook al..alleen wil ik naar t gewicht van uhhmm 1ste klas ofzo..
Laat haar bovenop zitten, klaar.quote:
Dat zou mogelijkerwijs een optie kunnen zijn ja, probablyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat haar bovenop zitten, klaar.
uhhm ikke wel toen was t nog redelijk...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij wil omlaag, ik wil omhoog
Gewicht van de 1e klas doen we maar niet
Kiek em goan dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat zou mogelijkerwijs een optie kunnen zijn ja, probably
wat bereik ik met zitten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat haar bovenop zitten, klaar.
Op Bas? Dan bereik je ongekende hoogtepunten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
En dan op en neer gaan in een prettig ritme.quote:
Om ri gewicht van de 1e te gaan moet ik iets van 25kg afvallen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm ikke wel toen was t nog redelijk...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op Bas? Dan bereik je ongekende hoogtepunten.van alleen zitten?? Nee hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Ik draag je ff voor als nieuwe mod op SEXquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan op en neer gaan in een prettig ritme.
Moet ik hier alles voorkauwen?
owww dat... das al bterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
je vergeet slipquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, oké. Zonder broek/rok op zijn harde pener gaan zitten dan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, oké. Zonder broek/rok op zijn harde pener gaan zitten dan.
U bent hier de oudste, we kunnen nog veel van u lerenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
goed plan.. kan ie zn frustratie miss btje kwijt..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik draag je ff voor als nieuwe mod op SEX
tja soms...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk valt het kwartje.
Jij hebt denk ik je condoom bij voorbaat al om?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik draag nooit ondergoed, je weet maar nooit
amen..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
U bent hier de oudste, we kunnen nog veel van u leren
Condoomsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik je condoom bij voorbaat al om?
ow ik dacht dat jij het best met hem kon doen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed plan.. kan ie zn frustratie miss btje kwijt..
jakkes..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Boterhamzakje werkt ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Condooms
Maar goed, soms moet het he
Condoom?? Dan voel je nietsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
"Me lunch"?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Boterhamzakje werkt ook wel
Soms wel lastig als ik me lunch nog niet op heb
ik zoek ze liever zelf uit..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jij het best met hem kon doen...
SEX bedoel ik...
naja, niet sex..maar SEX...snap je?
wel beter he...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Condooms
Maar goed, soms moet het he
KPD > SEXquote:
Dan ook geen harige tepelsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Speciaal voor mensen die van schreeuwende dames houden die hun tepels met tape hebben afgeplakt:
hmmm neh... ook niet.. luever uhh kpn...quote:
Hehehehequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm neh... ook niet.. luever uhh kpn...![]()
Dat staat best fout...
Ooit ga ik ze nog live zien, maar dan liefst niet op een festival maar Metallica + special guest ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo fucking vet was het om daar te zijn
hoor liever andere geluidenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm neh... ook niet.. luever uhh kpn...![]()
Dat staat best fout...
ook waar... maar soms wint Lust het van Verstandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja soms moet verstand voor t gevoel gaan..
hmm soms ja..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook waar... maar soms wint Lust het van Verstand
lolquote:
Jij als je oud bent?quote:
Joo kallum!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef Frutsel het volgende:
Okay, ik zag Amy Huilhouse net op Veronica bij het zappen
ik denk dat ik er maar een eind aan ga maken
op fok bedoel ik dan... morgen weer een dag
Slaap lekker tukkers en tuksters
tering, na drie seconden was het genoegquote:
jawel.. maar meer softy muziekquote:
Muziek hoeft niet nee...quote:
Whut. Die man heeft issues.quote:
slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef Frutsel het volgende:
Okay, ik zag Amy Huilhouse net op Veronica bij het zappen
ik denk dat ik er maar een eind aan ga maken
op fok bedoel ik dan... morgen weer een dag
Slaap lekker tukkers en tuksters
Doe eens voorbeeldjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jawel.. maar meer softy muziekvrouwen muziek.. zwijmel muziek.. vooral tijdens de sex..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Muziek hoeft niet nee...
KPNgeluiden, sopgeluiden, nicenastytalk en hete opzwetende kreuntjes zijn genoeg
quote:On February 25, 2014, Lambesis changed his plea from "not guilty" to "guilty" and consequently faces a potential sentence of nine years in prison.
quote:Lambesis was arrested on May 7, 2013 after allegedly attempting to have an undercover police officer murder his wife. He was later freed on bail, but was back in court on October 22 for arraignment,and he pleaded guilty on February 25, 2014.
Ik las het laatst al en moest gelijk aan jou denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Justin, we kunnen de komende 9 jaar niet naar een concert van de bazen van As I Lay Dying![]()
[..]
nehhh... Weltrustenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ringtone is ook niet echt opwindend![]()
Welterusten
Keiharde raggende neuqsex en de vrouw vastgebonden zodat ze niet kan tegenstribbelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ligt er ook aan wat voor sex k heb btw...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Keiharde raggende neuqsex en de vrouw vastgebonden zodat ze niet kan tegenstribbelen
fixedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Keiharde raggende neuqsex en de vrouw vastgebonden zodat ze niet kan tegenstribbelen wegrennen
Dat is niet genoeg in Bas' gevalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat was er mis met tegenstribbelen??
Stoertje.quote:
hmm ok..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg in Bas' geval
CoFquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar dan liever nummer 3 van deze plaat:
Sowieso Midian
Stormblastquote:
Sowieso het beste concert van Rammstein ooit.quote:
Stimmt genau, aber ich hatte ReiseReise auchquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso het beste concert van Rammstein ooit.
Zonder de bagger van de cd's na Mutter
Ach, als je de ramen van de auto eens moet krabben is 't vast een goede cdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Stimmt genau, aber ich hatte ReiseReise auch
Kartonnen hoesjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, als je de ramen van de auto eens moet krabben is 't vast een goede cd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |