Eerst 1000 op proef ofzo Maar ze willen ze nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:26 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik meen dat het om 4000-4500 broeken ging?
quote:
heb lot en bil (of isa) al horen klagen over robinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:25 schreef martend het volgende:
als je niet tegen Robin haar initiatieven bent....waarom zeur je dan er met iedereen over... dan laat je die meid toch haar gang gaan, terwijl jijzelf wil opbouwen en dan pas geld verdienen....
je moet én wat verdienen én bedenken hoe verder... van dat laatste lopen er al zat
valt helemaal door de mand die gozert
Huh wanneer?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat wil ze nog niet uitspreken. Ze heeft wel uitgesproken dat ze Andrea niet weg zal sturen.
Ik hoor alleen een herhaling van zetten. In lege managementstaal. En wat is er tot nu toe van terecht gekomen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vind ik ook hoor, maar Aike zegt wel wat interessante dingen nu
1000 kg toch? geen idee spijkerbroeken dat zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef formule het volgende:
[..]
Eerst 1000 op proef ofzo Maar ze willen ze niet
tegen wie ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat wil ze nog niet uitspreken. Ze heeft wel uitgesproken dat ze Andrea niet weg zal sturen.
Ik heb inmiddels al 3 volle bingokaartenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor alleen een herhaling van zetten. In lege managementstaal. En wat is er tot nu toe van terecht gekomen?
Achja, niet alsof Boer Sjon er ook al mee kwam weken terug, maar daar deden ze ook niks mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
heb lot en bil (of isa) al horen klagen over robin
playboy was hun eioegen idee en nu loopt robin daar mee weg ( blabla blaat zeur)
dan bellen ze zelf de Linda wel
Het is een lekker gek stel!quote:
feboquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
Kan iemand even kort uitleggen waarom alle chicks in het huis opeens wel weer pro Robin zijn, terwijl ze gister nog zo tegen waren? Kon het niet terug vinden in de streamverslagen.
ze doen nooit iets met een ideequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, niet alsof Boer Sjon er ook al mee kwam weken terug, maar daar deden ze ook niks mee.![]()
http://www.meidenuitdeklei.nl/
Een aantal hebben vanochtend zware gesprekken bij de FEBO gehad en waren ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
Kan iemand even kort uitleggen waarom alle chicks in het huis opeens wel weer pro Robin zijn,
terwijl ze gister nog zo tegen waren? Kon het niet terug vinden in de streamverslagen.
Ze zijn 1 voor 1 naar de zenderkamer geroepen en deden daarna opeens super vriendelijk tegen haar?quote:
Ongeloveloos jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:29 schreef b_engeltje het volgende:
waarom zijn billy en ruud gesminkt
vol verbasing trouwens gelezen over jimmy en laura (maar ach een vinger is een vinger )
Vanessa en joey
en dan maken ze zich druk over een playboy ,,,
utopia niks is wat het lijkt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |