SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.
paul is ook echt niet mijn favorietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee lag echt aan paul, vanaf dag 1 moest ik hem al niet en iedereen zei ja maar zonder paul gebeurt er niets. en wat zien we, jawel zonder paul lukken dingen ook
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
is het me gelukt een nieuwe openen? ik geloof het wel
sorry ff applaus voor mezelf
mijn tweede geopend, whoot whoot.
oh jee buiten die hard streamer word ik nu ook die hard fokker
Playboy kontjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Robin gaat serieus vallen... ze gaat glijden, zegt ze tegen Emil...
Die kut met te dikke reet wil gewoon aandacht.
dus toch echt een BB 2.0quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer, ik denk dat een experiment met een andere samenlevingsvorm, er niet meer in zit. Er is al teveel luxe. Het blijft boeiend om te kijken, maar het experimentele is er af. Nu worden steeds de 'veilige' mensen gekozen (Laura, Robin straks weer). De enige die echt het verschil zouden kunnen maken (Nicolien en Rienk) vallen helemaal weg.
Als ik haar hoor praten, denk ik altijd dat ze een tarzan gebruikt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze beter script voor aikut?
"Ja, ja hmmm, hmmm, ja ja , hmm hmmm..."
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Capaja het volgende:
[..]![]()
duurt maar een jaartje hoor (in dit geval)
sorry ff applaus voor mezelf
mijn tweede geopend, whoot whoot.
oh jee buiten die hard streamer word ik nu ook die hard fokker
Ze hoeft maar 1 poging te doen naar Emil toe en dan wil hij d'r waarschijnlijk alsnog weg hebben uit bescherming van zijn relatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
ik vind het toch wel leuk dat robin nu op het dak zit en emile en rienk helpt, maar ik heb toch ook een beetje de indruk omdat ze dat doet om emile aan haar zeide te krijgen omdat hij niet in haar sexuele dingen trapt, dus moest ze wat anders verzinnen. toch?
het lijkt gewoon allemaal op elkaar, daarom is het rls, ik zeg, ik hou ervanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer, ik denk dat een experiment met een andere samenlevingsvorm, er niet meer in zit. Er is al teveel luxe. Het blijft boeiend om te kijken, maar het experimentele is er af. Nu worden steeds de 'veilige' mensen gekozen (Laura, Robin straks weer). De enige die echt het verschil zouden kunnen maken (Nicolien en Rienk) vallen helemaal weg.
Ik vind het steeds minder worden allemaal. Niet boeiend meer ook, eigenlijk. Grote kans dat ik na deze maand stop met streamen. Begin het zonde van mijn tijd te vinden en het mooie weer breekt weer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Isa haar stem horen we al ruim 3 maanden aan, die van Robin nog niet eens 3 dagen... Denk dat het verschil hem daarin zitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
alle fokkers die isa dr stem niet meer aan kunnen horen .......................
what about robin ????
das wel echt ? niet kinderachtig ?
JA ik vind isa liew
laptops en tabs kunnen mee naar buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden allemaal. Niet boeiend meer ook, eigenlijk. Grote kans dat ik na deze maand stop met streamen. Begin het zonde van mijn tijd te vinden en het mooie weer breekt weer aan.
Zoiets ja. Charlotte, Billy, Ruud, Gio, Vanessa bijvoorbeeld zitten er enkel in omdat ze gek op camera's zijn. Leuke opvulling, aangenaam om te zien, maar idealistisch? Nee. Naast Rienk en Nicolien is er geen idealisme, geen enkele drang om te veranderen, om iets néér te zetten. Maar gezien de keuze van de bewoners, was een BB-achtig iets de bedoeling.quote:
ik kan isa haar stem prima verdragen, alleen de stem van andrea kan ik niet meer horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
geniet er dan nog maar ff vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
ok dus ik mag erop hopen dat als ze blijft er straks ook gezeurd word over haar stem , doen en laten !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Isa haar stem horen we al ruim 3 maanden aan, die van Robin nog niet eens 3 dagen... Denk dat het verschil hem daarin zit
vinnikookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
Inca daar in tegen vind ik dan niet zo heel lieuwquote:
De buitenwereld mag niet weten dat ik Utopia volgquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
laptops en tabs kunnen mee naar buiten
je doet je naam eer aan !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De buitenwereld mag niet weten dat ik Utopia volg
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Inca daar in tegen vind ik dan niet zo heel lieuw
Robin heeft ook een walgelijke irritante stem..........quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
Ik zeg dat ze twee klaver kazen gejat heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
Robin weegt 72 kilo.... zijn die tieten zo zwaar?
welneequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we vast zo een SL om een camera in het hok te kunnen plaatsen
zouden ze ook gewoon andere beelden op kunnen zetten, waarom gelijk een sl, is zo lullig dan voor onsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we vast zo een SL om een camera in het hok te kunnen plaatsen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is ook wel iets om je voor te schamen...
lol same here. Binnenkort een COS suicide plegen, dit is niet gezond meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De buitenwereld mag niet weten dat ik Utopia volg
Ik leid een dubbelleven.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Sowieso is het niet gezond om iedere dag van Vanassa haar "kookkunsten" te moeten leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
hij hoopt het weer te kunnen veranderen en weer iets kan aankomen ivm zijn sport
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden allemaal. Niet boeiend meer ook, eigenlijk. Grote kans dat ik na deze maand stop met streamen. Begin het zonde van mijn tijd te vinden en het mooie weer breekt weer aan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Stream alleen nog eventjes, als er werkelijk iets nieuws mag worden verwacht.
Alleen de pogingen van Wytse, om wat structuur aan te brengen en meer te experimenteren, vind ik nog wel aardig, mits hij erin gehouden wordt. Gaat hem niet lukken met deze mensen, maar dat gevecht zou leuk zijn om te volgen.
Een gehaaide Robin, die alleen op intriges uit is, ben ik niet in geinteresseerd.
LS3 toevallig ?quote:
Ze zouden Vanas moeten aanklagen wegens poging tot moord met voorbedachte rade.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Sowieso is het niet gezond om iedere dag van Vanassa haar "kookkunsten" te moeten leven.
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Alleen de pogingen van Wytse, om wat structuur aan te brengen en meer te experimenteren, vind ik nog wel aardig, mits hij erin gehouden wordt. Gaat hem niet lukken met deze mensen, maar dat gevecht zou leuk zijn om te volgen.
Een gehaaide Robin, die alleen op intriges uit is, ben ik niet in geinteresseerd.
niet mee eensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zouden Vanas moeten aanklagen wegens poging tot moord met voorbedachte rade.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zouden Vanas moeten aanklagen wegens poging tot moord met voorbedachte rade.
Weeïge nicht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:
[ afbeelding ]
Soul-sletten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie compositie, dreigend luchtscala, prachtige soulletten
hij heeft zijn badge al op poesjesclubquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:
[ afbeelding ]
Wytse vliegen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Hij zingt, danst, houdt van musicals en vind Gerard Joling de Glee-koning...quote:
niemand raagt het hem maar ik gok van wel. Zelfs met haar implantatenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij zingt, danst, houdt van musicals en vind Gerard Joling de Glee-koning...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor conclusie hij hier uit gaat halen. Wie weet legt hij de vinger op de zere plek, zegt hij iets nuttigs en kan de groep niets anders dan positief reageren. Maar denk het niet.. zal wel iets slaps als "communicatie verbeteren" wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En richtlijnen opstellen....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor conclusie hij hier uit gaat halen. Wie weet legt hij de vinger op de zere plek, zegt hij iets nuttigs en kan de groep niets anders dan positief reageren. Maar denk het niet.. zal wel iets slaps als "communicatie verbeteren" worden
En er is nog geen enkele bewoner die gevraagd heeft of hij homo is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie is de molquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil vanavond in het Centraal iedereen een t-shirt met een nummer gaan uitreiken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor conclusie hij hier uit gaat halen. Wie weet legt hij de vinger op de zere plek, zegt hij iets nuttigs en kan de groep niets anders dan positief reageren. Maar denk het niet.. zal wel iets slaps als "communicatie verbeteren" worden
Ja hoe belangrijk is dátquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele bewoner die gevraagd heeft of hij homo is?![]()
Ik zal dan wel een flapuit zijn maar ik zou dat gelijk gevraagd hebben (op een nette manier, dat wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |