abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 15:30:56 #26
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_404912
*schop*
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_405106
Vraagje aan Bigbrother Martin: eeh...waar ben je.........?

Of heb je het inmiddels begrepen en zit je onder een andere nick te posten?

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_405121
sjeesus, jullie doen net of die man bijzonder is! Hij gewoon iemand die toevallig 5 dagen in het BB huis heeft gezeten.
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 17:09:09 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_405133
Niet dat hij hier zich nu zo geweldig presenteerd, maar hij zou ons b.v. wat meer inside info. kunnen geven.

Wel interressant lijkt me.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2000 @ 17:17:52 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_405155
quote:
Op 20 oktober 2000 17:09 schreef Harry het volgende:
Niet dat hij hier zich nu zo geweldig presenteert, maar hij zou ons b.v. wat meer inside info. kunnen geven.
Denk je nu heus dat hij meer weet dan wij? Laat hem maar eerst eens zijn contract naar Danny sturen, dan praten we verder.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 17:22:00 #31
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_405163
quote:
Op 20 oktober 2000 17:17 schreef SunChaser het volgende:
Denk je nu heus dat hij meer weet dan wij?
Inside info. over hoe het er aan toe gaat voor, tijdens en na BB...

Heb jij daar in het BB-huis gezeten dan ?
Ben je Mauwries ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_411180
sorry!! had wat problemen met inloggen?
Maar je vraagt maar en je krijgt antwoord.
BBMartin
pi_411188
quote:
Op 18 oktober 2000 11:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Schuift het nog wat al die gigs die je via je bekendheid krijgt? M.a.w. is het nog een beetje uit te melken?

Just curious

Greetinx

Als je het eens wist werd je jaloers!(misschien)
BT


BBMartin
pi_411355
Ja het schuift veel te goed, dat is het probleem om NEE te zeggen als je gevraagd wordt, dus ik pluk de appeltjes lekker nu het nog kan.
BBMartin
  maandag 23 oktober 2000 @ 22:42:18 #35
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411467
Martin, voel je je niet gebruikt of zie je het juist van de andere kant en gebruik jij hen
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_411785
Als dat werkelijk is waar het om gaat kan ik BBMartin alleen maar zielig vinden. De appeltjes plukken nu het nog kan... KOM OP ZEG!

Probéér in elk geval iets zinnigs te doen met je leven!

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_411794
Ik kan Martin eigenlijk alleen maar gelijk geven...Het moge duidelijk zijn dat hij niet vies is van met zijn koppie op tv te verschijnen,hij beweert een olifantenhuid te hebben tegen alle kritiek...Een paar middagjes per week werken en voor de rest doen wat je zelf wilt....daar is toch eigenlijk nix mis mee????

(Ik zou het niet kunnen---> te gevoelig voor zoveel kritiek)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_411820
Gelijk geven? Als ik Martin was zou ik me kapot schamen. Niks kunnen, niks willen en niks doen tot ultiem doel verheffen en intussen kankeren op nieuwe BB-deelnemers... Ammehoela, wat denkt hij wel! Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die menen iets voor te stellen door er alleen maar te zijn en verder niets zinnigs weten in te brengen. Wat nou BB-vip? Ga wat zinnigs doen en dan praten we verder. LOSER!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:50:53 #39
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_411824
quote:
Op 24 oktober 2000 00:48 schreef VictorVictor het volgende:
Gelijk geven? Als ik Martin was zou ik me kapot schamen. Niks kunnen, niks willen en niks doen tot ultiem doel verheffen en intussen kankeren op nieuwe BB-deelnemers... Ammehoela, wat denkt hij wel! Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die menen iets voor te stellen door er alleen maar te zijn en verder niets zinnigs weten in te brengen. Wat nou BB-vip? Ga wat zinnigs doen en dan praten we verder. LOSER!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_411844
Maar als je nou nix kán, zoals Martin waarschijnlijk...heeft ie toch gelijk dat hij op deze manier centjes vergaart???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_411857
Daar mag hij wat mij betreft mee doorgaan, maar dat wil niet zeggen dat ik respect voor hem heb... Sterker nog: het zegt alleen maar meer over de niksheid die hij met zich meedraagt.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:45:31 #42
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_412212
Martin, ik heb wel een vraagje voor je:

Vind je jezelf inderdaad niet een ont-zet-ten-de LOSER???

Vooral op de momenten dat je in de spiegel kijkt? Denk je dan niet, djieses, wat ben ik een ontzettende LOSER?

als het antwoord nee is, wat is er in godsnaam WEL voor nodig om jezelf terug op aarde te krijgen en in te zien dat je inderdaad wel een ontzettende LOSER bent???

Of vind je jezelf wel COOL?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 11:36:32 #43
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_412253
quote:
Op 24 oktober 2000 00:48 schreef VictorVictor het volgende:
Gelijk geven? Als ik Martin was zou ik me kapot schamen. Niks kunnen, niks willen en niks doen tot ultiem doel verheffen en intussen kankeren op nieuwe BB-deelnemers... Ammehoela, wat denkt hij wel! Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die menen iets voor te stellen door er alleen maar te zijn en verder niets zinnigs weten in te brengen. Wat nou BB-vip? Ga wat zinnigs doen en dan praten we verder. LOSER!
Zit niet te zeiken joh, wat is er nou mis met een beetje geld verdienen.
Als je zelf geen zakenlijk inzicht heb ben jij de loser hiero!!
Ik ben online
pi_412274
quote:
Op 24 oktober 2000 11:36 schreef Hawkwind het volgende:
Zit niet te zeiken joh, wat is er nou mis met een beetje geld verdienen.
Als je zelf geen zakelijk inzicht hebt ben jij de loser hier!!
Er is ook nog zoiets als eergevoel.
Maar wellicht dat jij dat niet hebt?
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:09:48 #45
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_412313
dos

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind op 24-10-2000 12:10]

Ik ben online
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:10:03 #46
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_412314
quote:
Op 24 oktober 2000 11:47 schreef Beowulf het volgende:
Er is ook nog zoiets als eergevoel.
Maar wellicht dat jij dat niet hebt?
Nee dat heeft nog nooit geld in het laadje gebracht
Ik ben online
pi_417685
quote:
Op 24 oktober 2000 00:48 schreef VictorVictor het volgende:
Gelijk geven? Als ik Martin was zou ik me kapot schamen. Niks kunnen, niks willen en niks doen tot ultiem doel verheffen en intussen kankeren op nieuwe BB-deelnemers... Ammehoela, wat denkt hij wel! Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die menen iets voor te stellen door er alleen maar te zijn en verder niets zinnigs weten in te brengen. Wat nou BB-vip? Ga wat zinnigs doen en dan praten we verder. LOSER!
Ja dat klopt, jullie zijn de enigen die mogen kankeren op BB nu! wij niet hoor, ookal moeten we ons nu weer gedragen als normale mensen. Denk is na mafkees. Je werkt zeker bij world on Line, is je baan op 31 december zeker ook afgelopen! Mooi....
BBMartin
  donderdag 26 oktober 2000 @ 00:19:16 #48
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_417771
Martin, er even vanuit gaande dat je het echt bent (ik ben nog steeds niet 100 % overtuigd) ik begrijp wel dat je als je er leuk geld voor krijgt dat ook doet. Maar vind je je zelf nou eigenlijk een echte BB-er? Ik vind namelijk van niet, omdat je er al zo snel uit was. Dan tel je voor mij eerlijk gezegd niet helemaal mee. Datzelfde geldt ook voor alle anderen die er voor de eerste maand al uit waren. Ook in BB2 vindt ik dat. Op zo'n moment is de groep nog helemaal niet gevormd en maakt het niet zoveel uit of er nou 11 of 12 mensen in dat huis zitten. Ik weet nu al niet meer wie er bij BB2 als eerste uit was, ohja terwijl ik het tiep weet ik het weer...Darius dat moet jou toch ook wel aan het denken zetten? De ergste lul er als eerste uit!!
Ik weet niet eens meer hoe je er eigenlijk uitzag dus zoveel heb je nou ook weer niet in de picture gestaan na BB.

Om te bewijzen dat je het echt bent kun je misschien wel een fotootje plaatsen?

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')