SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
uhhh ik ben blond van origine... maar goed... post mijn post dan eens zonder de taalfouten...quote:
Rawr!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lust, dat willen we! Dierlijke lust!
beide??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lust, dat willen we! Dierlijke lust!
Sexy blonde? 9~quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh ik ben blond van origine... maar goed... post mijn post dan eens zonder de taalfouten...
hmmkayy blond is toch altijd mooi. Donkerblond, lichtblond..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
lelijk blond... verf niet voor de lol mn haar..
Zijn dat tijdsaanduidingen? Dan heersch ik op dit moment niet echtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Presenting de 'Nath-heerscht-grafiek', vers van de pers.
Nee, dan ga ik ongetwijfeld zelf ook ergens de fout mee in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhh ik ben blond van origine... maar goed... post mijn post dan eens zonder de taalfouten...
een keer op een vrijdag of zaterdagavond?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wouter!
Meet, wanneer en waar?
jij als grammar nazi?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik ongetwijfeld zelf ook ergens de fout mee in.
Beide geen probleem, voorkeur voor Enschede. Mag bij mij thuis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een keer op een vrijdag of zaterdagavond?
In hengelo of enschede?
ik zit nu op mobiel. zal vant weekend eens zo'n meetingmanager opstellen.
tja dan weet ik ook niet hoe t wel moetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik ongetwijfeld zelf ook ergens de fout mee in.
KONTNEUKENquote:
NÓG niemand, dat schept hoopquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ken niemand real life.. dus k bats nog niemand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |