Echt gezelliequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Freggels:
Maak muziek en lach.
Tijd om te investeren in de sappenbar en de pizzaoven de whirlpool en het zwembad bij de kas toch,, een hele loungehoek moest daar komen.... en oh nee het wordt geen smurfendorp,, echt welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar met al deze ongein is er zoveel verdiend gisteren, dat ze tot de bio-markt het makkelijk uit kunnen zingen. En dan heeft de volgende lading klootjesvolk weer gespaard om nieuwe bandjes en aanverwante klerezooi aan te schaffen
Zet die illusie dat die kas ooit echt leeg raakt dan overboord, dat gaat echt niet gebeuren, althans niet zolang de kijkcijfers goed blijven. Zo weer een illusie om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar met al deze ongein is er zoveel verdiend gisteren, dat ze tot de bio-markt het makkelijk uit kunnen zingen. En dan heeft de volgende lading klootjesvolk weer gespaard om nieuwe bandjes en aanverwante klerezooi aan te schaffen
Nu ze ontdekt hebben, hoe leuk Utiopia ook kan zijn, zullen ze toch Wytze zijn plannen niet constructief vinden. Er zit meer perspectief in Utopia na gisteren...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik zie wel mogelijkheden in die Wytze. Maar of hij die hele meute peper in de reet kan steken...?
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag. spuiten doen we vlot, in de Billygrot.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Daar zitten als ik me goed herinner ook heel wat Billykapsels bij
Kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Met een dirty mind leest deze zin héél anders...!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag. spuiten doen we vlot, in de Billygrot.
Ze pakken ook alles van me afquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet die illusie dat die kas ooit echt leeg raakt dan overboord, dat gaat echt niet gebeuren, althans niet zolang de kijkcijfers goed blijven. Zo weer een illusie om zeep geholpen.
Ja, wrijf het er nog maar even in ...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Stroom het volgende:
[..]![]()
![]()
aan de andere kant; je hebt ook geen saab meer
Dit is meer dan ik kan verdragen .....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Met een dirty mind leest deze zin héél anders...!
Kunnen we de weg naar Utopia niet blokkeren?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet die illusie dat die kas ooit echt leeg raakt dan overboord, dat gaat echt niet gebeuren, althans niet zolang de kijkcijfers goed blijven. Zo weer een illusie om zeep geholpen.
Maar wel zinloos te stuiteren in de stal,,, missch wilde hij de koeien verleiden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef johnnyvang het volgende:
Ik vind het leuk om te dansen en te zingen zegt wiebert tegen billy.
Hebben we gister gezien.
Stond als een hark tegen de muur tijdens miss montreal.
Wacht even tot de biomarkt geweest is, ik heb nog steeds niet besloten dat ik NIET zal gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Eskobar666 het volgende:
[..]
Kunnen we de weg naar Utopia niet blokkeren?
Is niet nodig er staat maar 30 man beveiliging en die hebben 3 uur nodig om 90 man door te laten,, snappie....* Brabopapa vind het moedig om dat allemaal te doorstaan om een klein uur later weer op straat gekegeld te wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Eskobar666 het volgende:
[..]
Kunnen we de weg naar Utopia niet blokkeren?
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef dolcefarniente het volgende:
Een lekker puzzelstukje op een lekker plekje...
Denk aan de beelddenkers, man!
uhh ze was op haar 16/17e zwanger gemaakt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik geloof nooit dat Robin zich laat pakken door 1 van de huidige utopianen. Die zitten niet in haar doelgroep
die michael heet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef cocakoala het volgende:
[..]
uhh ze was op haar 17e zwanger gemaakt door een mocro?
30 man??? hmmm, wou vannacht even een 'ongezien' bezoekje brengen. Eerst maar even voorbereiden danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Is niet nodig er staat maar 30 man beveiliging en die hebben 3 uur nodig om 90 man door te laten,, snappie....* Brabopapa vind het moedig om dat allemaal te doorstaan om een klein uur later weer op straat gekegeld te worden
Er zat geen enkel buitenlands bloed in haar dochter vertelde ze gisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef cocakoala het volgende:
[..]
uhh ze was op haar 16/17e zwanger gemaakt door een mocro?
Ze kunnen inderdaad weer 11 dagen neuken, zuipen en roken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
En een stelletje drugshonden,,, die een beetje verkouden zijn,,, en nu is Lotje ook al verkouden??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef ddww het volgende:
[..]
30 man??? hmmm, wou vannacht even een 'ongezien' bezoekje brengen. Eerst maar even voorbereiden dan
De waarheid is hard, snik :-))quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Mocro is toch ook een kolonie van frankrijk geweest,, dus europeaan??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Er zat geen enkel buitenlands bloed in haar dochter vertelde ze gisteren
pas maar op, straks gaat Vanass op de waarheid zitten!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De waarheid is hard, snik :-))
Nog even en hij houdt ook van stijldansen. Ik voel 'm aankomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef misssnapshot het volgende:
Wytze vindt het leuk om te dansen en te zingen. Utopia is een speeltuin met een missie. Hij denkt dat hij een nuttig puzzelstukje op een lekker plekje is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef R0T29 het volgende:
Als ik eerlijk ben heb ik nog liever Dre dan Wie?tze....
Redelijk bot ging dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:05 schreef johnnyvang het volgende:
wiebertje wil met jimmy praten, maar jimmy heeft geen tijd
Het is inderdaad geen Clooney o.i.d.quote:
Pak je kans en ga Jim helpen, dan beantwoord hij heus wel je vragen,, anders kun je het schudden, Jim is nog een grotere vakidioot als Paul,, geen woorden maar daden, en dat is met alles wat ie doetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:05 schreef johnnyvang het volgende:
wiebertje wil met jimmy praten, maar jimmy heeft geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |