neem jij eens gauw eenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef R0T29 het volgende:
Als ik eerlijk ben heb ik nog liever Dre dan Wie?tze....
Er is nog met geen woord over gerept.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef yvonne het volgende:
Leven de anderen van de nachtploeg nog? Is het grote ontkennen al begonnen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
sv's gelezen cossen teruggelezen............kan niet geloven dat deze nachtelijke escapades zomaar gebeurd zijn.............lijkt wel of ze gedrogeerd waren.......strange very strange
Aan Dre kan ik me lekker irriteren...Wie?tze is zo saaaai.. Ik krijg er echt slaap van...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
neem jij eens gauw eenofzo en kom een beetje tot jezelf
Er zal GHB in dat wodkaflesje met water van Gio gezeten hebben.... Alleen vannochtend sliepen toch de meesten, anders stuiteren ze nog rondquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
sv's gelezen cossen teruggelezen............kan niet geloven dat deze nachtelijke escapades zomaar gebeurd zijn.............lijkt wel of ze gedrogeerd waren.......strange very strange
Yvon! Ik ben zo blij je te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef misssnapshot het volgende:
Wytze is zo iemand die ingehuurd wordt door bedrijven - voor veel geld - wanneer er een cultuuromslag nodig is. Uiteindelijk worden er dan mensen ontslagen en loopt de "consultant" met een hoop geld weg. De echte cultuuromslag blijft meestal uit.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef misssnapshot het volgende:
Wytze is zo iemand die ingehuurd wordt door bedrijven - voor veel geld - wanneer er een cultuuromslag nodig is. Uiteindelijk worden er dan mensen ontslagen en loopt de "consultant" met een hoop geld weg. De echte cultuuromslag blijft meestal uit.
Geweldige baan tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef misssnapshot het volgende:
Net zo'n geldverbrander als Aikequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef misssnapshot het volgende:
Niemand van de nachtploeg zal ooit nog hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef yvonne het volgende:
Na vannacht geloofde ik toch al niet, dat hij voor Wytze zou gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef R0T29 het volgende:
Na dit gesprek kiest Jim niet meer voor Wie?tze denk ik...
Die moet eerst een flinke slok op hebben neem ik aan, for the real Jimexperiencequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Alles wat Jimmy zegt, klinkt na gisteravond, zo dubbelzinnig.
Inmiddels behoorlijk ongeloofwaardig geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Billy weer bezig zeker...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef Kaleddi het volgende:
Volgens mij lopen er buiten wat zenders vol met water
Het is ook maar een mens en hij is vrijgezel. En wat heeft hij nou helemaal gedaan? Een beetje met zijn vingers in een potje geroerd. Verder niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, dat is het gekke: er wordt met geen woord over gerept. Op één zinnetje na, die iemand vanmorgen opving. Maar verder: niets, nada, niente.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef Joke43 het volgende:
SV terug gelezen...wat een bende daar...Jimmy met Laura en Vanessa en Joey....En dan moeilijk doen over een mannenblad....Benieuwd wat ze hier vandaag over zeggen tegen elkaar....
jij hebt alleen seks als je gedrogeerd bent?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef danilel het volgende:
handig die kleine deur met die grote tafels en stoelen ....quote:
Wie?tze zei "Andrea" bij dat shownieuws. Robin zou met Emil en Jim overleggenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
weten we al wie wiebertje naar huis wil sturen ? En Robin ? Lijkt me ook wel belangrijk
Eindelijk...hij had het al met alle meiden, behalve Billy geprobeerdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is ook maar een mens en hij is vrijgezel. En wat heeft hij nou helemaal gedaan? Een beetje met zijn vingers in een potje geroerd. Verder niks.
helemaal mee eens! niemand onrecht aangedaan, niemand bedrogen! ik zie het probleem niet!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is ook maar een mens en hij is vrijgezel. En wat heeft hij nou helemaal gedaan? Een beetje met zijn vingers in een potje geroerd. Verder niks.
Het wachten is op het klussen in de hut.. en er dan achter komen dat ze het niet naar buiten kunnen krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig die kleine deur met die grote tafels en stoelen ....
Dat vind ik zo opvallend, de vorige keren werd daar veel meer over gesproken dan nu..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
weten we al wie wiebertje naar huis wil sturen ? En Robin ? Lijkt me ook wel belangrijk
Oh bah ja, ik ken dat systeem...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef misssnapshot het volgende:
ja dat was voordat ze erin zaten.. nog niks er over gehoord verder he.. tenminste ik nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wie?tze zei "Andrea" bij dat shownieuws. Robin zou met Emil en Jim overleggen
Dat idee heb ik ook!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
volgens mij zit ie in het verkeerde programma. met z'n "bloekje"
nee ik ook niet, vanas daarentegenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef ddww het volgende:
[..]
helemaal mee eens! niemand onrecht aangedaan, niemand bedrogen! ik zie het probleem niet!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het wachten is op het klussen in de hut.. en er dan achter komen dat ze het niet naar buiten kunnen krijgen
het grote doodzwijgen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wachten is op het klussen in de hut.. en er dan achter komen dat ze het niet naar buiten kunnen krijgen
Maar hij kwam erin om zijn dochters de betere kant van zichzelf te laten zien, in wezen heeft hij de schijn aardig lang vol kunnen houden, tot vannacht (was het nu voor de bonus of was het om Lau een plezier te doen?? Lautje lag op haar buik en bleef zo liggen, ik zou zeggen probeer er zo maar eens plezier aan te beleven===> dus faken voor tv)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd met tien man in je slaapkamer lopen vozen als je gezopen hebt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt alleen seks als je gedrogeerd bent?
Dan zijn er nog wel anderen die over het hek kunnen. Ruud helicoptert gemiddeld 3 x per dag met zijn leuter over het terreinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Joke43 het volgende:
Ik had Jimmy heel hoog zitten, maar wat ik lees wat er gister gebeurt is, zou ie wel eens naar huis gestuurd te worden....
vanas had groot gelijk... als ze die kans kan pakken...quote:
ja hoor altijdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef zwellever het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd met tien man in je slaapkamer lopen vozen als je gezopen hebt?
Paul had het toen over 2 openslaande deuren maar die zitten er dus niet in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef Joke43 het volgende:
Ik had Jimmy heel hoog zitten, maar wat ik lees wat er gister gebeurt is, zou ie wel eens naar huis gestuurd te worden....
beidequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef ddww het volgende:
[..]
vanas had groot gelijk... als ze die kans kan pakken...
Joey daarentegen
Hmm, haar moeder wilde haar beroemd hebben, daar heeft ze nu een aanzet toe gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Maar hij kwam erin om zijn dochters de betere kant van zichzelf te laten zien, in wezen heeft hij de schijn aardig lang vol kunnen houden, tot vannacht (was het nu voor de bonus of was het om Lau een plezier te doen?? Lautje lag op haar buik en bleef zo liggen, ik zou zeggen probeer er zo maar eens plezier aan te beleven===> dus faken voor tv)
dus de kleine deur naast de grote deur,, lekker slim,, is dus ook geen vluchtweg meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
lees de streamverslagen maar ff... je lacht je helemaal sufquote:
neej maar deze combi's???quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt alleen seks als je gedrogeerd bent?
weet ik, was ook verbaasd over dit modelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef D-B het volgende:
[..]
Paul had het toen over 2 openslaande deuren maar die zitten er dus niet in.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Ja wilde hij ook, omdat dan de grote tafels naar buiten konden.
Met dit deurtje lukt dat nooit
Van mij mag ie doen wat ie wil hoor, maar hij werd in de COS gezien als een heilige die never nooit met zijn hand in Lot's broek gezeten zou hebben en die ' domme Lot moest maar aangeklaagd worden voor laster of smaad"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:13 schreef R0T29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan zijn er nog wel anderen die over het hek kunnen. Ruud helicoptert gemiddeld 3 x per dag met zijn leuter over het terrein
Ah, dit is handigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Odaiba het volgende:
Nog even een opsomming van wat ik tot nu toe kan inschatten wie welke bewoner gaat kiezen.
Kamp Wytze (8)
- Aike
- Billy
- Charlotte
- Isabella
- Jimmy
- Nicoline
- Rienk
- Ruud
Kamp Robin (6)
- Andrea
- Emil
- Giorgio
- Joey
- Laura
- Vanessa
Er zitten nog wel een paar twijfelgevallen tussen, maar er is een duidelijk scheiding tussen mensen die wel sensatie willen (Robin) en mensen die dat niet willen (Wytze).
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Van mij mag ie doen wat ie wil hoor, maar hij werd in de COS gezien als een heilige die never nooit met zijn hand in Lot's broek gezeten zou hebben en die ' domme Lot moest maar aangeklaagd worden voor laster of smaad"
Dáar had ik moeite mee omdat ik Jim al eerder bezig had gezien met zowel Lot als Isabella en dat zag er heel dwingend uit.
Met drank op is Jimmy ook net een mensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Joke43 het volgende:
Gaat mij meer om de "verstandige " houding die Jimmy had.
Daar had ik niet van verwacht dat ie iemand ff zou vingeren.
Dat is heel wat anders dan liefde....dan was t weer anders geweest.
Dit is mijn persoonlijke mening en gedachte he.
Ligt eraan of die er zijn en of ze de moeite waard zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef zwellever het volgende:
[..]
Jij gaat ook altijd met tien man in je slaapkamer lopen vozen als je gezopen hebt?
Kamp Wytze (8)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Odaiba het volgende:
Nog even een opsomming van wat ik tot nu toe kan inschatten wie welke bewoner gaat kiezen.
Kamp Wytze (8)
- Aike
- Billy
- Charlotte
- Isabella
- Jimmy
- Nicoline
- Rienk
- Ruud
Kamp Robin (6)
- Andrea
- Emil
- Giorgio
- Joey
- Laura
- Vanessa
Er zitten nog wel een paar twijfelgevallen tussen, maar er is een duidelijk scheiding tussen mensen die wel sensatie willen (Robin) en mensen die dat niet willen (Wytze).
Die heb ik gelezen, maar kwam niets noemenswaardigs over Jimmy tegen. Of ik moet het gemist hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:18 schreef martend het volgende:
[..]
lees de streamverslagen maar ff... je lacht je helemaal suf
nah sommigen krijgen hun plezier juist door een ander te plezierenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:19 schreef Copycat het volgende:
Iemand vingeren zonder dat je zelf ook geplezierd wordt ... Dan ben je wel heel altruïstisch.
Misschien pleziert de wetenschap dat hij daarna zn vingers af kan likken hem genoeg?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:19 schreef Copycat het volgende:
Iemand vingeren zonder dat je zelf ook geplezierd wordt ... Dan ben je wel heel altruïstisch.
Héérlijk beroemd zelfsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hmm, haar moeder wilde haar beroemd hebben, daar heeft ze nu een aanzet toe gedaan
je hebt het gemistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen, maar kwam niets noemenswaardigs over Jimmy tegen. Of ik moet het gemist hebben.
Gewoon een kleurtje geven, wat rode en groene lampen erin, en ze kunnen doorgaan waar ze gister mee geeindigt zijn.quote:
idd ruud gaat niet voor wiet veel te serieus johquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef ddww het volgende:
[..]
Kamp Wytze (8)
- Aike: zal niet voor de concurrent Wiet kiezen
- Billy: twijfelt nog tussen kapster indahouse of loyaal zijn aan Lot
- Charlotte: kiest zeker voor Wiet
- Isabella: kiest wat Lot niet kiest, dus Robin
- Jimmy: kiest wie hem het minst lastig valt, voorlopig dus Robin
- Nicoline: kan lekker op nivo lullen, dus Wiet
- Rienk: boeit hem niet, volgt Nico
- Ruud: kiest toch voor de tieten!
Noemenswaardig was het wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen, maar kwam niets noemenswaardigs over Jimmy tegen. Of ik moet het gemist hebben.
Jimmy heeft nooit een verstandige houding gehad. Hij had alleen maar telkens dezelfde praatjes, maar geen oplossing. Heel kortzichtig. Emil keen daar meteen door heen, de rest ook langzaam. De echte Jimmy is Jimmy met drank.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Joke43 het volgende:
Gaat mij meer om de "verstandige " houding die Jimmy had.
Daar had ik niet van verwacht dat ie iemand ff zou vingeren.
Dat is heel wat anders dan liefde....dan was t weer anders geweest.
Dit is mijn persoonlijke mening en gedachte he.
Ik ben nog in shockquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:18 schreef martend het volgende:
[..]
lees de streamverslagen maar ff... je lacht je helemaal suf
Je kunt maar een fetisj hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef cocakoala het volgende:
Misschien pleziert de wetenschap dat hij daarna zn vingers af kan likken hem genoeg?
ja ........op een oude fiets........ he toch!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef ddww het volgende:
[..]
vanas had groot gelijk... als ze die kans kan pakken...
Joey daarentegen
En Jimmy doet het heel stiekem; ligt vrolijk te praten met Lot en ondertussen vingert ie Laura.quote:
Charlotte, Billy en Ruud zitten zeker in de twijfelgevallengroep. Zelfs Nico draaide gisteren na haar gesprek met Robin een beetje bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:17 schreef Odaiba het volgende:
Kamp Wytze (8)
- Aike
- Billy
- Charlotte
- Isabella
- Jimmy
- Nicoline
- Rienk
- Ruud
Kamp Robin (6)
- Andrea
- Emil
- Giorgio
- Joey
- Laura
- Vanessa
Technische man aan de andere kant van het hek, mag bedrijfskleding van hornbach dragen voor de reklamequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom moet die Fabian nu weer meehelpen.. jaja regie..
ik heb de hele nacht wakker gelegen, amper een oog dicht gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben nog in shockHeb het nog niet verwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |