Nee, zoals Emil gisteren zei, het was al een done deal voordat ze erin kwam, de playby shoot gaat door, en Robin blijft. Tevens Vanessa moest gisterenavond naar de zenderkamer, moest een gesprek aangaan met Robin,iemand kwam aanlopen met een sigaret, die moest weg want ze stonden tv te maken, en opeens begon Vanessa dat ze ging voor stemmen voor robin, en dat ze ook wilde feesten!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele Robin en playboy verhaal bedoelt is om de Utopianen wakker te schudden en stelling te nemen voor een andere wending..Ze stemmen haar er uit en gaan weer aan de bak
Laatste poging van JdM om Utopia te laten worden wat hij eigenlijk voor ogen had..
Wybert gaat wyberen...quote:
Hmm als dit door gaat dan wordt het echt diep triest met dit programma. Eerst dacht ik..interessant experiment, toen kwam ik er achter dat het 'm niet wordt maar de mensen zijn zo grappig dat ik bleef kijken. Ook omdat er soms nog iets leuks bedacht wordt. Nu ...ik wacht nog even af maar heb geen zin in een soort Nederlandse The Valleys (zwaar overdreven ik weet het)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:31 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
In principe is ook playboy onderdeel van Sanoma, dus hun kunnen heus wel gebruik maken van de opnamelocatie, Dat zal wel met een stel modellen gebeuren, misschien dat ze een aantal inwoners kunnen verleiden poses te nemen, maar of robin met haar maatje meer nog intressant is??? het gaat hun in dit geval meer om de comotie (=verkoopscijfers).. Misschien dat ze een bepaald bedrag opperen per Utopia-model, dan is er voer om te discusieren, maar igg geval 10.000 euri's (deze liggen nu al gratis te ketsen voor life-stream) m.i. was de playboy een glamourblad, maar dan alleen de USA editie,, de NL afgeleide is net zo goor als een willekeurig NL-tietenblad
En winnen want die meiden willen geen anderquote:
quote:
Drank...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat de meeste geile apen daar nog steeds niet beseffen dat alles wordt gefilmd en het vervolgens op you tube, fok etc. staat.
Vervolgens zeiken over een playboy shoot.
Dit is de goedkoopste bordeel dat ik ken.
Las net fb van Peter, daar was Fadurrrrrrrr ook,quote:
Ja maar dat was geen hutje voor de groep, alleen voor eigen gebruik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:32 schreef ddww het volgende:
[..]
Vanass heeft anders vannacht met haar hutje ook meegeholpen
ah duidelijk! Dat had ik gemist ivm haperende streams.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Nee, zoals Emil gisteren zei, het was al een done deal voordat ze erin kwam, de playby shoot gaat door, en Robin blijft. Tevens Vanessa moest gisterenavond naar de zenderkamer, moest een gesprek aangaan met Robin,iemand kwam aanlopen met een sigaret, die moest weg want ze stonden tv te maken, en opeens begon Vanessa dat ze ging voor stemmen voor robin, en dat ze ook wilde feesten!
en straks ook de zooi binnen opruimen,daar zijn de mensen binnen vast niet aan toe gekomenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:36 schreef zwellever het volgende:
De helft buiten in de regen aan het bouwen en types als Lot,Bil en Ruud nog in hun nest aan het vozen,rotten en stinken,snap niet dat ze dat allemaal normaal vinden en zomaar pikken
Nou dat is maar afwachten, van wie horen we nu nog wat van die lui uit DGK?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ach Huub is ook 'beroemd' geworden. En daarom zitten ze daar. Niet om een Utopia op te bouwen hoor Wytze. Vannacht is daar een aanzet toe gegeven. Ooit komt: Bakken met Vanessa. Klussen met Paul, De onzichtbare man met Jimmy, Een dubbeltje op zijn kant met Gio en Aike, Andrea en Rienk gaan naar de EO, Billy gaat een schildercursus geven op de NPO...Nog meer ideeën?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:35 schreef Day het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik slinger de streams nog niet aan, zit nog in mijn verwerkingsproces. (the horror, brrrr)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ach Huub is ook 'beroemd' geworden. En daarom zitten ze daar. Niet om een Utopia op te bouwen hoor Wytze. Vannacht is daar een aanzet toe gegeven. Ooit komt: Bakken met Vanessa. Klussen met Paul, De onzichtbare man met Jimmy, Een dubbeltje op zijn kant met Gio en Aike, Andrea en Rienk gaan naar de EO, Billy gaat een schildercursus geven op de NPO...Nog meer ideeën?
Yep, zag haar laatst ook helpen bij het leggen van de parketvloer en ze heeft het regelwerk rondom MM gedaan. Goed bezig die Aike.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:31 schreef katniss het volgende:
Aike is wel de enige vrouw die helpt met de hut.
zo voelt het bij mij ook. na het weekend weten we het.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm als dit door gaat dan wordt het echt diep triest met dit programma. Eerst dacht ik..interessant experiment, toen kwam ik er achter dat het 'm niet wordt maar de mensen zijn zo grappig dat ik bleef kijken. Ook omdat er soms nog iets leuks bedacht wordt. Nu ...ik wacht nog even af maar heb geen zin in een soort Nederlandse The Valleys (zwaar overdreven ik weet het)
Vaness heeft eerst afgewacht of misschien Robin wilde gaan koken. En bepaald haar stem daarop.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah duidelijk! Dat had ik gemist ivm haperende streams.
Dichtgroeien!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef ammartje het volgende:
welja wytze zegt dat Lot in Utopia kan groeien
Nog meer?????quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef ammartje het volgende:
welja wytze zegt dat Lot in Utopia kan groeien
Nee, dat bedoel ik ook, die worden straks uitgekotst, Ze kunnen misschien alleen een baantje achter de kassa krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat is maar afwachten, van wie horen we nu nog wat van die lui uit DGK?
Van niemand meer, niemand is spraakmakend gebleven
ja das net zo lastig als een 4 dubbele bypass, verkijk je daar niet in hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Uiltje90 het volgende:
Lot kon in 1x goed armbandes maken... goed gedaan meid!
Ik weet niet of het een aanbeveling is om op je CV te zetten...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook, die worden straks uitgekotst, Ze kunnen misschien alleen een baantje achter de kassa krijgen
Neuken met Bil en Ruud?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Denk meer in het magazijn dat ze niet meer gezien wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook, die worden straks uitgekotst, Ze kunnen misschien alleen een baantje achter de kassa krijgen
oh I'm sorry.. my badquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja das net zo lastig als een 4 dubbele bypass, verkijk je daar niet in hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Erg he, hoe geweldig en hoe mooi ze zichzelf vindt...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Uiltje90 het volgende:
Ja geweldig he? Ze kon al lachen om die domme ranzige sukkels.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Day het volgende:
Ik hoor Vanessa nog tegen Robin zeggen: ik hou jou erin, want jij gaat voor sensatie zorgen en daar hou ik wel van. En ik ga aan de kant zitten kijken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:18 schreef renevanlaaren het volgende:
goh wat komt andrea toch lekker normaal over na vannacht
ja ik snap dat niet, elk meisje van 8 jaar heeft dat gedaan dus tuurlijk kan je dat Lot!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Uiltje90 het volgende:
Nee, enige wat terug te vinden is zijn de meest gore filmpjes. Rest is weg. Bekendheid na zoiets is overgewaardeerd. Dit is niet BB 1 en 2.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat is maar afwachten, van wie horen we nu nog wat van die lui uit DGK?
Van niemand meer, niemand is spraakmakend gebleven
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:39 schreef Copycat het volgende:
Een vangnet voor Lot. Maak dat dan van staalkabels.
Tja, was gepland vandaag, Hornbach man kon niet anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
2 en een halve week prima weer. Nu het zeikregent gaan ze die werkplaats maken.
En zijn grote voorbeeld was toch timmerman?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef Pjotter2 het volgende:
Wat een waardeloze .... die Rienk dat hij weer te beroerd is om mee te werken
of je werkt bij talpa in de redactiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:39 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die denkt waarschijnlijk: Een hutje?? Een doos is meer dan voldoende!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef Pjotter2 het volgende:
En ze zou de rest bewerken om ook voor Robin te stemmenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja geweldig he? Ze kon al lachen om die domme ranzige sukkels.![]()
Welke stream kijk jij? Hij is gewoon bezig hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef Pjotter2 het volgende:
Wat was zijn reden om het niet te doen?.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef Pjotter2 het volgende:
Ah ja, dat ook ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef ammartje het volgende:
[..]
En ze zou de rest bewerken om ook voor Robin te stemmen
is harde shit voor geranium huisvrouwenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
Met verbazing de collectieve verontwaardiging van de cossers gelezen over gebeurtenissen van vannacht.wat is er nu eigenlijk gebeurt?
Jimmy vingert een meid die 17 jaar jonger is.... Ik ben getrouwd met een meid die 22 jaar jonger is.... Vanessa gaat stoeien met een jongen die 16 of 17 jaar jonger is.... Ik heb hem geen nee horen zeggen.... Trouwens, er zijn zat vrouwen van die leeftijd die dat (zouden willen) doen.
Stop 15 volwassen mensen voor langere tijd bij elkaar en dan krijg je deze toestanden, ze kunnen het niet met anderen doen en dus doen ze het met elkaar, heel natuurlijke zaak. Eigenlijk is het minder normaal om daar midden in de nacht op je iPadje naar te gaan zitten kijken en er een hoop commentaar op te hebben, zeker als je dan ook nog 'ik kan het niet aanzien' post!
Eens, maar je vergeet het meest schokkende:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
Met verbazing de collectieve verontwaardiging van de cossers gelezen over gebeurtenissen van vannacht.wat is er nu eigenlijk gebeurt?
Jimmy vingert een meid die 17 jaar jonger is.... Ik ben getrouwd met een meid die 22 jaar jonger is.... Vanessa gaat stoeien met een jongen die 16 of 17 jaar jonger is.... Ik heb hem geen nee horen zeggen.... Trouwens, er zijn zat vrouwen van die leeftijd die dat (zouden willen) doen.
Stop 15 volwassen mensen voor langere tijd bij elkaar en dan krijg je deze toestanden, ze kunnen het niet met anderen doen en dus doen ze het met elkaar, heel natuurlijke zaak. Eigenlijk is het minder normaal om daar midden in de nacht op je iPadje naar te gaan zitten kijken en er een hoop commentaar op te hebben, zeker als je dan ook nog 'ik kan het niet aanzien' post!
Het gaat toch niet om die leeftijd, voel je niet aangesprokenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
ik heb kinderen op speciaal onderwijs begeleid met een iq van 60 of minder (met ALLE respect uitteraard!! ik hou van die kinderen) en zij maakte ook de prachtigste armbandjes mét kleine piel kraaltjes.. dus ja lot kan wel trots zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja ik snap dat niet, elk meisje van 8 jaar heeft dat gedaan dus tuurlijk kan je dat Lot!
Het verschil is dat ze niet gingen drinken en ze zouden profs blijven. En ze weten dat er 150 camera's zijn die alles filmen. Als je dan toch jezelf lamlazerus zuipt en je laat palen dan ben je niet erg netjes bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
Dat was voor mij inderdaad ook de limit! Hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef ddww het volgende:
[..]
Eens, maar je vergeet het meest schokkende:
Billy en Ruud hebben gezoend!!!
(sorry voor de mensen die nog moeten ontbijten)
Ach, leeftijd en "ik kan het niet aanzien", mwoah. Ze neuken maar een eind weg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
Nee, zoon vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
En zijn grote voorbeeld was toch timmerman?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Jian het volgende:
Niet zulke moeilijke vragen Wybert, Lot is een beetje ziekies en normaal al niet zo slim. Gewoon zeggen dat zij voor jou de glamour queen van Utopia is en dat ze dat voor jou zal blijven wat Robin ook onderneemt om haar van die troon te stoten. Klaar, meer hoef je niet te doen slome.
Ja ik vind het ook maar een vage vent hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef R0T29 het volgende:
Wie?tze zit Robin's idee af te zeiken...
Wat voor plannen heeft 'ie zelf naast dat vage gelul over experimenten met organisatie structuren.
Ik hoor ook met verbazing die verontwaardiging aan. Volwassen mensen, gezonde behoeft aan seks. Kleine wereld. Geil? Wie wil? JIj? oke ;-)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Almeriaantje het volgende:
Ze zouden niet drinken tijdens het concert en hebben dat volgens mij niet gedaan.het concert is goed gegaan en daarna zijn ze gaan drinken. Niks mis mee....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze niet gingen drinken en ze zouden profs blijven. En ze weten dat er 150 camera's zijn die alles filmen. Als je dan toch jezelf lamlazerus zuipt en je laat palen dan ben je niet erg netjes bezig
Wat een grote kut is het dan. Hij doet toch nooit iets ....Alleen maar slap lullen had ik begrepen hier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Hij is gewoon bezig hoor
hoe simpel kan het zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoor ook met verbazing die verontwaardiging aan. Volwassen mensen, gezonde behoeft aan seks. Kleine wereld. Geil? Wie wil? JIj? oke ;-)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Paul komt pas terug als zijn huis/hut klaar is? Goede service, als je bij HB wat koopt krijg je gratis een gek erbij die het in elkaar zet
Nouhhhh Rienk ging ook tikkie verder dan zoenen hoor, niks ergs aan maar dan moet hij nu niet zo heilig doen over een fotoshoot in de playboy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ach, leeftijd en "ik kan het niet aanzien", mwoah. Ze neuken maar een eind weg.
Maar is het nou zo moeilijk om iets discreter te zijn, wetend dat er tig camera's op je gericht zijn?
En geheelonthouding... Er zijn mensen die door omstandigheden wel langer zonder een wip moeten leven en ook doorleven. Je kunt van Rienk zeggen wat je wil, hij is volkomen van de pot gepleurd, maar hij had wel zelfbeheersing.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
opstellen in je met alcohol doordrenkte bloed en signeren met je cilt of fallus
Daarom lees ik de Cos weinigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:45 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Wat een grote kut is het dan. Hij doet toch nooit iets ....Alleen maar slap lullen had ik begrepen hier.
Ja maar. Dat is toch gewoon net zo onrealistisch... 1 vol jaar in een half klooster gaan zitten met 150 camera's eromheen? Dit alles was te verwachten. Het is alleen m.i. te veel opgedrongen. Ow wacht.. er is geen sturing..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze niet gingen drinken en ze zouden profs blijven. En ze weten dat er 150 camera's zijn die alles filmen. Als je dan toch jezelf lamlazerus zuipt en je laat palen dan ben je niet erg netjes bezig
Hij heeft liever een brugje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die denkt waarschijnlijk: Een hutje?? Een doos is meer dan voldoende!
en toch vind ik dat dan een knap staaltje zelfkennis.. voor haar doenquote:
Klopt, op zich niks mis mee. Maar als je dan dingen gaat doen waarvan je weet dat je die niet op nationale tv wil hebben dan ben je nog steeds niet goed bezig. Dan zuip je gewoon wat minderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:45 schreef Almeriaantje het volgende:
[..]
Ze zouden niet drinken tijdens het concert en hebben dat volgens mij niet gedaan.het concert is goed gegaan en daarna zijn ze gaan drinken. Niks mis mee....
OOOOh vandaar dat Isa nieuwe batterijen wilde gistermorgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef ddww het volgende:
is die paarse keukenmixer van Patty nog ergens gesignaleerd vannacht, of heeft Andrea die ergens 'verstopt'?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe simpel kan het zijn
en je weet dat je een rls kijkt, moeten de deelnemers dan maar alles laten om de tere oogen van een paar streamers te beschermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |