Woordgrapjes ja. Maar ik merk wel dat ik een dissonant ben en de meesten het allemaal prachtig vinden hoe het gaat. Hoe platter en extremer hoe beter. DGK2 als het niet erger is en daar hebben veel steeds op gehoopt. Ik heb geen zin om hier steeds negatief te zijn. Zou het nu niet eens erg vinden als Isa exit zou gaan, dan heb ik geen reden meer om te kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Poep en plas humor is het begin normaal he... begint bij kleine kinderen zo iig
Ja...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Heeft voor mij niks met een grap te maken. Telkens met die stront bezig. Ik vind het te goor voor woorden en begrijp het niet. Een klein stukje beschaving, is dat teveel gevraagd?
Het was een nacht die je normaal gesproken in films ziet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:33 schreef mamakarina het volgende:
mensen... wat een toestanden vannacht!
het wordt dus toch een piemel-en-sneetjes show
Je moet afstand nemen en gewoon eens kijken hoe het gaat. Groepsdynamiek daar is geweldig om te volgen. Gewoon niet teveel ergeren en vol bewondering kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Woordgrapjes ja. Maar ik merk wel dat ik een dissonant ben en de meesten het allemaal prachtig vinden hoe het gaat. Hoe platter en extremer hoe beter. DGK2 als het niet erger is en daar hebben veel steeds op gehoopt. Ik heb geen zin om hier steeds negatief te zijn. Zou het nu niet eens erg vinden als Isa exit zou gaan, dan heb ik geen reden meer om te kijken.
Ik ben het met je eens hoor, het gaat helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:34 schreef Rica het volgende:
Woordgrapjes ja. Maar ik merk wel dat ik een dissonant ben en de meesten het allemaal prachtig vinden hoe het gaat. Hoe platter en extremer hoe beter. DGK2 als het niet erger is en daar hebben veel steeds op gehoopt. Ik heb geen zin om hier steeds negatief te zijn. Zou het nu niet eens erg vinden als Isa exit zou gaan, dan heb ik geen reden meer om te kijken.
Het wachten is op de eerste zwangerschap. Of heeft Vanass ook een doos Durex bij de Plus besteld?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:33 schreef mamakarina het volgende:
mensen... wat een toestanden vannacht!
het wordt dus toch een piemel-en-sneetjes show
Beloven is een groot woord, hij vind het nogal onzinnig om hier te posten, maar hij vind mag hij houdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:32 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik zie een gangbang aankomen.
(en jouw vriend hoeft niet te bepalen waar jij wel en niet post)
Vriend kijkt gelukkig geen voetbal, is sowieso niet echt een tv kijker dus vind het al gauw onzinnig. Maar dat heb ik met gamen, wat hij nu meer kan doen. Ik zeg, win-win situatiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:33 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En als er voetbal op tv is mag jij er wel gewoon doorheen praten?
Welkomquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:37 schreef miek221 het volgende:
[..]
Beloven is een groot woord, hij vind het nogal onzinnig om hier te posten, maar hij vind mag hij houdenEn uit zelfbescherming heb ik het zo lang mogelijk uitgesteld. Maar helaas, hier ben ik dan
![]()
Even een vraagje, gisteren heb ik tot 8 op de laptop gewoo streams kunnen kijken, daarna tot half negen op de telefoon, en ineens kon ik niet meer inloggen, en moest ik zien of ik mijn paspooort wel betaald had. Kan nog niet op de computer kijken, want langzame computer op werk, en mijn rekening niet checken omdat ik mijn nieuwe bankpas nog moet activeren![]()
Iemand dit ook weleens gehad?
Neuh, alleen Joey en Vanessa. En Jimmy's vinger heeft ergens ingezeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:37 schreef GekkePoes het volgende:
Hebben ze nu bijna allemaal lopen krikken vannacht?
Ik deel je gevoel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar Beeq, mensen die zich aanmelden om een jaar 24/7 gevolgd te worden door camera's, zijn nu eenmaal niet de meest slimme. Daar krijg je probleemwijkgedrag van. Die onstijgen het niveau bonobo nooit, met het gedrag wat eruit voortvloeit. Dat is vechten, neuken, vreten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, het gaat helemaal nergens meer over.
Ik had dit ook totaal niet verwacht toen Utopia begon en ik vind het echt jammer dat het zo loopt.
Ja, van die films die in achterafzaaltjes worden gedraaid en bezocht worden door morsige mannetjes...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:35 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het was een nacht die je normaal gesproken in films ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |