abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:34:11 #161
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_137994897
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:22 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Poep en plas humor is het begin normaal he... begint bij kleine kinderen zo iig :P
Woordgrapjes ja. Maar ik merk wel dat ik een dissonant ben en de meesten het allemaal prachtig vinden hoe het gaat. Hoe platter en extremer hoe beter. DGK2 als het niet erger is en daar hebben veel steeds op gehoopt. Ik heb geen zin om hier steeds negatief te zijn. Zou het nu niet eens erg vinden als Isa exit zou gaan, dan heb ik geen reden meer om te kijken.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_137994901
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:20 schreef Rica het volgende:

[..]

Voor mij wel ja. Heeft voor mij niks met een grap te maken. Telkens met die stront bezig. Ik vind het te goor voor woorden en begrijp het niet. Een klein stukje beschaving, is dat teveel gevraagd?
Ja... :{
No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
pi_137994911
emil moppert op aike dat ze lawaai heeft gemaakt zo midden in de nacht en tussen de bedden door
aike: ik ben ook vaak wakker gehouden
pi_137994913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:33 schreef mamakarina het volgende:
mensen... wat een toestanden vannacht!

het wordt dus toch een piemel-en-sneetjes show :?
Het was een nacht die je normaal gesproken in films ziet. ;)
pi_137994914
Wat een stel primaten.
Go hard or go home
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:35:43 #166
133321 Burner82
Speedo fan
pi_137994916
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:34 schreef Rica het volgende:

[..]

Woordgrapjes ja. Maar ik merk wel dat ik een dissonant ben en de meesten het allemaal prachtig vinden hoe het gaat. Hoe platter en extremer hoe beter. DGK2 als het niet erger is en daar hebben veel steeds op gehoopt. Ik heb geen zin om hier steeds negatief te zijn. Zou het nu niet eens erg vinden als Isa exit zou gaan, dan heb ik geen reden meer om te kijken.
Je moet afstand nemen en gewoon eens kijken hoe het gaat. Groepsdynamiek daar is geweldig om te volgen. Gewoon niet teveel ergeren en vol bewondering kijken *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_137994918
soms is de werkelijkheid meer bizar dan de film _O-
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 08:36:46 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_137994925
quote:

Ik ben het met je eens hoor, het gaat helemaal nergens meer over.
Ik had dit ook totaal niet verwacht toen Utopia begon en ik vind het echt jammer dat het zo loopt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_137994927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:33 schreef mamakarina het volgende:
mensen... wat een toestanden vannacht!

het wordt dus toch een piemel-en-sneetjes show :?
Het wachten is op de eerste zwangerschap. Of heeft Vanass ook een doos Durex bij de Plus besteld?
pi_137994929
Hebben ze nu bijna allemaal lopen krikken vannacht?
🐱
pi_137994932
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:32 schreef dolcefarniente het volgende:

[..]

Ik zie een gangbang aankomen.

(en jouw vriend hoeft niet te bepalen waar jij wel en niet post ~O> )
Beloven is een groot woord, hij vind het nogal onzinnig om hier te posten, maar hij vind mag hij houden >:) En uit zelfbescherming heb ik het zo lang mogelijk uitgesteld. Maar helaas, hier ben ik dan :s)

Even een vraagje, gisteren heb ik tot 8 op de laptop gewoo streams kunnen kijken, daarna tot half negen op de telefoon, en ineens kon ik niet meer inloggen, en moest ik zien of ik mijn paspooort wel betaald had. Kan nog niet op de computer kijken, want langzame computer op werk, en mijn rekening niet checken omdat ik mijn nieuwe bankpas nog moet activeren |:(
Iemand dit ook weleens gehad?
pi_137994941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:33 schreef dolcefarniente het volgende:

[..]

En als er voetbal op tv is mag jij er wel gewoon doorheen praten? ;)
Vriend kijkt gelukkig geen voetbal, is sowieso niet echt een tv kijker dus vind het al gauw onzinnig. Maar dat heb ik met gamen, wat hij nu meer kan doen. Ik zeg, win-win situatie
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:38:22 #173
133321 Burner82
Speedo fan
pi_137994942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:37 schreef miek221 het volgende:

[..]

Beloven is een groot woord, hij vind het nogal onzinnig om hier te posten, maar hij vind mag hij houden >:) En uit zelfbescherming heb ik het zo lang mogelijk uitgesteld. Maar helaas, hier ben ik dan :s)

Even een vraagje, gisteren heb ik tot 8 op de laptop gewoo streams kunnen kijken, daarna tot half negen op de telefoon, en ineens kon ik niet meer inloggen, en moest ik zien of ik mijn paspooort wel betaald had. Kan nog niet op de computer kijken, want langzame computer op werk, en mijn rekening niet checken omdat ik mijn nieuwe bankpas nog moet activeren |:(
Iemand dit ook weleens gehad?
Welkom ^O^
Maar, euh, fokken en streams kijken op het werk? ~O>
pi_137994948
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:37 schreef GekkePoes het volgende:
Hebben ze nu bijna allemaal lopen krikken vannacht?
Neuh, alleen Joey en Vanessa. En Jimmy's vinger heeft ergens ingezeten.
pi_137994950
Of Vanessa en Joey HET gedaan hebben weet ik niet uit de filmpjes te halen, maar hand en spandiensten waren er zeker... Overigens vind ik geen filmpjes van Laura en Jimmy?
pi_137994958
quote:

[..]

Ik deel je gevoel.

Ik was van plan om volgende maand naar die markt te gaan met een paar mensen. Gewoon, rondkijken hoe het in het echie is. Niet eens om met mijn harses op tv te komen.

Maar ik begin toch wel te twijfelen... Want er hangen toch camera's, de kans is aanwezig dat mijn kop op de streams komt en ik heb steeds minder zin om geassocieerd te worden met deze ranzigheid.

Wytze en Robin zullen heel erg hun best moeten doen om de boel te redden. Of misschien moet er weer eens iemand langskomen voor wat gesprekjes, maar dan wel confronterender dan Patty.
pi_137994959
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, het gaat helemaal nergens meer over.
Ik had dit ook totaal niet verwacht toen Utopia begon en ik vind het echt jammer dat het zo loopt.
Maar Beeq, mensen die zich aanmelden om een jaar 24/7 gevolgd te worden door camera's, zijn nu eenmaal niet de meest slimme. Daar krijg je probleemwijkgedrag van. Die onstijgen het niveau bonobo nooit, met het gedrag wat eruit voortvloeit. Dat is vechten, neuken, vreten.
Het is de schuld van de Rabobank!
Go hard or go home
  vrijdag 21 maart 2014 @ 08:39:45 #178
133321 Burner82
Speedo fan
pi_137994962
Waarom zijn ze allemaal zo vroeg wakker?
pi_137994970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:35 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Het was een nacht die je normaal gesproken in films ziet. ;)
Ja, van die films die in achterafzaaltjes worden gedraaid en bezocht worden door morsige mannetjes...
pi_137994972
Alleen fokken op het werk. Streams doen het nu niet op de telefoon, maar die kijk ik ook niet tijdens werk. Daar heb ik de cos voor :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')