Tja als je agenten van de weg gaat rijden en het einde ziet is het misschien wel een beetje in te denken.
Als je die opent in MediaPlayer kun je 'm bekijken.
Audioslave ruled VET
quote:
AUDIOSLAVE, currently on the road with the Lollapalooza tour in support of their self-titled platinum debut, have been working on material for their next album during free time backstage and on the bus. "We have a few ideas that we've recorded, you know," bassist Tim C. told Launch. "And that process is starting up again and it's a whole different frame of mind. And we're getting into that frame of mind and so it's going to happen. I'm excited about that. I know the second record is going to be a lot better than this one. We've known each other for years now. We've played together quite a bit. The first record was twenty days and here's the first twenty songs we wrote or whatever."
Vind de cd wel goed, en vind btw NIET dat je ze mag verglijken met RATM.
Tis wel dezelfde band met een andere zanger maar moet toch een nieuwe band voorstellen!
Oh life zijn ze ook super hoor
heb een bootleg dvdtje van hun eerste live optreden (in new york)
Bron: Heineken Music Hallquote:Op 15 juni 2005 komt Audioslave naar de Heineken Music Hall, ter promotie van hun nieuwe album dat medio mei uitkomt. Tijdens dit optreden brengt Audioslave ook veel nummers van Rage Against The Machine en Soundgarden ten gehore.
De toekomst van de oude bandleden van Rage Against The Machine werd onzeker, toen in oktober 2000 de toenmalige zanger Zack de La Rocha de band verliet. Deze onzekerheid werd snel verleden tijd want met de komst van oud-Soundgarden-frontman Chris Cornell was de toon voor een nieuwe topband gezet. Met z'n vieren, gitarist Tom Morello, bassist Timmy Commerford, drummer Brad Wilk en zanger Chris Cornell gingen ze verder onder de vlag 'Audioslave'.
Maar Audioslave is meer dan de optelsom van Rage Against The Machine en Soundgarden. De band is eerder wat traditioneler ingesteld, zoals we kunnen horen op het debuutalbum uit 2003. In plaats van heftige hakkende protestsongs à la RATM of maniakaal stuwende grunge zoals Soundgarden die maakte, bewandelt Audioslave eerder een wat ingetogener pad met prachtige, breekbare songs als resultaat. Maar voor speciaal voor de fans van het eerste uur passeren er tijdens deze show ook RATM -en Soundgardensongs!
Artiesten Audioslave
Datum 15 juni
Aanvang 20.00 uur
Voorprogramma Support act
Entree � 33
Tickets > Bestel online
Trial of death ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef Svyatagor het volgende:
*kick*
Weet iemand toevallig wat het voorprogramma voor Audioslave volgende week in de HMH wordt? Vorige keer was het geloof ik Chevelle, en dat was te gek.
Wie weet wordt het weer zo'n vette band![]()
Haha, timing. Goed was het he? De zaal bij 'Killing in the name'....quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:09 schreef Devlinsect het volgende:
Ik ben net terug van Audioslave..... wowl!![]()
Die deed gekke dingen idd. Zie maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Stage performance van Morello was weer te gek, Cornell was lekker op dreef (schijnt dat hij bij andere optredens geen RATM zong).
waarom zou dat toch zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Kolkus het volgende:
Audioslave heeft mij nooit kunnen boeien, maar ik begrijp dat ze ook nummers vanSoundgarden
spelen.
Toch maar eens uitchecken morgen![]()
T is niet eerlijkquote:als ik zeg:
Your time has come
Gasoline
the Worm
Spoonman
Like a stone
Doesn't remind me
Out of exile
Be yourself
Bulls on parade (zonder Chris)
Sleep now in the fire
Shadow on the sun
Black hole sun (Chris solo acoustisch)
Fell on black days (Chris solo acoustisch)
I am the highway
Show me how to live
Killing in the name
Cochise
Dan is het toch wel duidelijk hoe aangenaam het was?
Er zitten wat gaten in de setlist, wellicht dat iemand anders die kan vullen.
Mensen die dit weeken naar Fields of rock gaan: enjoy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |