quote:Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
Op zondag 24 november 2002 19:44 schreef Doc het volgende:
Nu heb ik veel CDs die er op lijken en beter zijn. Ik hoorde met name de LedZep invloeden.
quote:Ben ik trouwens ook met je eens... En ik ben niet echt een AC/DC liefhebber, dus daar is ook meteen mee verklaard waarom ik niet echt onder de indruk was van die eerste single van Audioslave. Maar ieder z'n ding, hoor.
Op woensdag 27 november 2002 09:48 schreef rapedraper het volgende:[..]
Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
quote:Het zat net iets ingewikkelder in elkaar dan AC/DC in mijn ogen. Net iets minder standaard VanDikHoutZaagtMenPlankenRock bassloopjes: deed me meer aan de basloopjes in LedZep denken (ietsjes bluessier). MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet wel toegeven dat ik slecht snel en redelijk vluchtig de CD beluisterd heb. Ben wel nieuwsgierig of een tweede luisteranalyse mij dezelfde conclusie brengt
Op woensdag 27 november 2002 09:48 schreef rapedraper het volgende:[..]
Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
quote:Bij mij hebben meerdere luisterbeurten mijn oordeel niet veranderd: Een typisch geval van een net-niet-plaat.
Op woensdag 27 november 2002 11:48 schreef Doc het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet wel toegeven dat ik slecht snel en redelijk vluchtig de CD beluisterd heb. Ben wel nieuwsgierig of een tweede luisteranalyse mij dezelfde conclusie brengt
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:43 schreef D3nn15 het volgende:
Hij is compleet binnen... Mjah best aardig. Maar toch frapant. Chris Cornell stoptte met Soundgarden omdat hij zich muzikaal ander wou ontplooien. Met zijn solo cd was dat idd heel anders en nu lijkt het juist weer harder werk te zijn. En eerlijk gezegd Soundgarden was veel beter als ditMjah dit is RATM met mooie zang... Doet Chris Cornell te kort naar mijn mening.
Maargoed ten eerst *schaam schaam* dat ik nog niet een Soundgarden CD heb vind ik zeker zogoed als Pearl jam
Audioslave vind ik zeer interresant vooral door een artikel in de OOR. Heb er nog weinig van gehoord maar denk dat ik deze samen met een Soundgarden CD zeker ga kopen Zal Audioslave zoals velen moeilijk vinden gewoon apart beoordelen gewoon als nieuwe band dus! Enige dat ik ze allemaal als artiest zeer waardeer en weet dat ze goed zijn
quote:Welke zou je Nu gelijk kopen
Heb 'm beluisterd en zou 'm 10 jaar geleden direct gekocht hebben.
quote:Direct aanschaffen: Queens of the Stone Age / Desert Sessions, die richting...
Op woensdag 27 november 2002 18:51 schreef Dethroned het volgende:[..]
Welke zou je Nu gelijk kopen
Maar koop ook veel andere dingen in allerlei richtingen, zij het meestal na het beluisteren.
Ben bijvoorbeeld nog nieuwsgierig naar de nieuwe CD van The Hellacopters, van Beth Gibbons, en van een release van opgelapte demoos van Grand Slam (laatste band van Phil Lynnott) die dit jaar uitgebracht zijn...
BTW ook na nogmaals beluisteren vind ik Audioslave meer op LedZep dan ACDC lijken. Met name door de bas-loopjes.
quote:Ik heb de bon er voor de zekerheid maar ff bijgepakt maar heb die cd 16-11 gekocht.
Op vrijdag 15 november 2002 13:04 schreef Angelic1 het volgende:
In de nacht van zaterdag 16 op zondag 17 november vindt rond middernacht in veertien rockcafés over heel Nederland de primeur van het debuutalbum van Audioslave plaats.
Geen geweldige cd maar toch erg prettig om naar te luisteren, zeker niet slecht.
quote:Check dat dacht ik ook huh? Led Zeppelin...met name in Cochise. Maar bij de andre nummers veranderd dat, maar zekers geslaagde combi
Heb 'm beluisterd en zou 'm 10 jaar geleden direct gekocht hebben. Nu heb ik veel CDs die er op lijken en beter zijn. Ik hoorde met name de LedZep invloeden.
Edit: Timanfaya wellicht?
Edit2: het hoesje:
[Dit bericht is gewijzigd door crisp op 11-12-2002 18:57]
Overigens niks mis met beide cds, en de cd van Audioslave is misschien niet revolutionair, voor mij werkt ie zeker en afgezaagd is ie allerminst, kom op zeg, luister eens naar brick em back alive.
In ieder geval ik vind dus dat de zogenaamde kenners weer enorm hypocriet bezig zijn. Goed de volgende keer wordt er weer een cdtje de lucht in geprezen.
Duizend bommen en granaten! Rage Against The Soundgarden.. maar dan een beetje anders. Chris Cornell, die we van Soundgarden kennen , met krachtige uithalen waar alleen oudere hardrockzangers (Robert Plant!) een patent op hadden. In gitarist Tom Morello blijkt ook een kleine Toni Iomi en een Ace Frehley schuil te gaan, zonder zijn eigen handelsmerk (allerlei schitterende effecten) niet te vergeten. Led Sabbath?
Entree ¤ 29,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 21 december
quote:*kaartjes heeft*
Op maandag 16 december 2002 22:49 schreef WasQ het volgende:
Audioslave 20 januari in 013!!!!Duizend bommen en granaten! Rage Against The Soundgarden.. maar dan een beetje anders. Chris Cornell, die we van Soundgarden kennen , met krachtige uithalen waar alleen oudere hardrockzangers (Robert Plant!) een patent op hadden. In gitarist Tom Morello blijkt ook een kleine Toni Iomi en een Ace Frehley schuil te gaan, zonder zijn eigen handelsmerk (allerlei schitterende effecten) niet te vergeten. Led Sabbath?
Entree ¤ 29,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 21 december
quote:Ik heb misschien wel interesse, mail me maar even op perongeluuk @ hotmail . com.
Op zaterdag 21 december 2002 12:23 schreef ezzi het volgende:
Ik heb kaartjes gereserveerd maar m'n broer wil ze niet, dus als iemand nog twee kaartjes wilt (gewone prijs) moet het maar ff zeggen...
quote:http://www.musicview.nl/nieuws.php?mode=view&id=486
Het concert dat Audioslave op 20 januari in 013 in Tilburg geeft, is uitverkocht.De voorverkoop van het concert begon vanmorgen, al om 10:30 waren slechts enkele kaarten verkrijgbaar.
Inmiddels is het hele concert uitverkocht, behalve plaatsen voor rolstoelen of begeleiders.
Hier staat nog een flinlke lap tekst over Audioslave.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |