abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2002 @ 01:22:52 #26
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7014270
Ben zelf niet bepaald onder de indruk, om eerlijk te zijn.. Te een-dimensionaal en te simpel naar mijn zin. En ik sluit me aan bij Doc dat dit allemaal al veel vaker gedaan is... Niks nieuws onder de zon in ieder geval. Ben toch wel wat teleurgesteld.
  woensdag 27 november 2002 @ 09:48:02 #27
15465 rapedraper
What goes around, comes around
pi_7015883
quote:
Op zondag 24 november 2002 19:44 schreef Doc het volgende:
Nu heb ik veel CDs die er op lijken en beter zijn. Ik hoorde met name de LedZep invloeden.
Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!
Ignorance is now the world's leading anthem, one they all embrace and follow, all emptiness and me feeling hollow
  woensdag 27 november 2002 @ 11:31:23 #28
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7017528
quote:
Op woensdag 27 november 2002 09:48 schreef rapedraper het volgende:

[..]

Ik heb enkel het nummer cochise gehoord en die vind ik erg op AC/DC lijken, van zang vooral, ik heb ook in het begin gedacht dat het ac/dc was, maar toen zag ik op the box en realiseeerde me dat ik fout zat, maar toch vind ik het op ac/dc lijken!

Ben ik trouwens ook met je eens... En ik ben niet echt een AC/DC liefhebber, dus daar is ook meteen mee verklaard waarom ik niet echt onder de indruk was van die eerste single van Audioslave. Maar ieder z'n ding, hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 november 2002 @ 11:48:00 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7017910
quote:
Op woensdag 27 november 2002 09:48 schreef rapedraper het volgende:

[..]

Het zat net iets ingewikkelder in elkaar dan AC/DC in mijn ogen. Net iets minder standaard VanDikHoutZaagtMenPlankenRock bassloopjes: deed me meer aan de basloopjes in LedZep denken (ietsjes bluessier). MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet wel toegeven dat ik slecht snel en redelijk vluchtig de CD beluisterd heb. Ben wel nieuwsgierig of een tweede luisteranalyse mij dezelfde conclusie brengt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7022934
Gisteren heb ik de CD gekocht en op het moment van spreken luister ik hem voor de tweede keer.
Ik vind het album voor zover ik het gehoord heb zeer aardig klinken, inderdaad niet de originaliteit zelve, maar toch zeker de moeite waard. Al is het maar om de fantastische stem van Chris Cornell... ik ben tevreden.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_7024837
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:48 schreef Doc het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik moet wel toegeven dat ik slecht snel en redelijk vluchtig de CD beluisterd heb. Ben wel nieuwsgierig of een tweede luisteranalyse mij dezelfde conclusie brengt
Bij mij hebben meerdere luisterbeurten mijn oordeel niet veranderd: Een typisch geval van een net-niet-plaat.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 27 november 2002 @ 18:08:08 #32
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7025792
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:43 schreef D3nn15 het volgende:
Hij is compleet binnen... Mjah best aardig. Maar toch frapant. Chris Cornell stoptte met Soundgarden omdat hij zich muzikaal ander wou ontplooien. Met zijn solo cd was dat idd heel anders en nu lijkt het juist weer harder werk te zijn. En eerlijk gezegd Soundgarden was veel beter als dit Mjah dit is RATM met mooie zang... Doet Chris Cornell te kort naar mijn mening.
Zakt m'n broek van af CD is nog niet uit(toen) je gaat downloaden en beoordeeld het alsof het zo op de uitgebrachte CD komt Sorry maar moest het even kwijt

Maargoed ten eerst *schaam schaam* dat ik nog niet een Soundgarden CD heb vind ik zeker zogoed als Pearl jam

Audioslave vind ik zeer interresant vooral door een artikel in de OOR. Heb er nog weinig van gehoord maar denk dat ik deze samen met een Soundgarden CD zeker ga kopen Zal Audioslave zoals velen moeilijk vinden gewoon apart beoordelen gewoon als nieuwe band dus! Enige dat ik ze allemaal als artiest zeer waardeer en weet dat ze goed zijn

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_7026435
quote:
Heb 'm beluisterd en zou 'm 10 jaar geleden direct gekocht hebben.
Welke zou je Nu gelijk kopen
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_7026532
Ik ben de cd nu aan het luisteren en ik vind het erg lekker klinken tot nu toe! Doet naar mijn idee zeker niet onder voor Rage Against The Machine of Soundgarden. Het is inderdaad niet bijster origineel, maar who cares?
Experimenting technological differences
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 december 2002 @ 19:21:06 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7127157
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:51 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Welke zou je Nu gelijk kopen

Direct aanschaffen: Queens of the Stone Age / Desert Sessions, die richting...

Maar koop ook veel andere dingen in allerlei richtingen, zij het meestal na het beluisteren.

Ben bijvoorbeeld nog nieuwsgierig naar de nieuwe CD van The Hellacopters, van Beth Gibbons, en van een release van opgelapte demoos van Grand Slam (laatste band van Phil Lynnott) die dit jaar uitgebracht zijn...

BTW ook na nogmaals beluisteren vind ik Audioslave meer op LedZep dan ACDC lijken. Met name door de bas-loopjes.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 3 december 2002 @ 19:27:30 #36
11502 nipeng
The last ride is free
pi_7127303
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 13:04 schreef Angelic1 het volgende:
In de nacht van zaterdag 16 op zondag 17 november vindt rond middernacht in veertien rockcafés over heel Nederland de primeur van het debuutalbum van Audioslave plaats.
Ik heb de bon er voor de zekerheid maar ff bijgepakt maar heb die cd 16-11 gekocht.

Geen geweldige cd maar toch erg prettig om naar te luisteren, zeker niet slecht.

pi_7127449
quote:
Heb 'm beluisterd en zou 'm 10 jaar geleden direct gekocht hebben. Nu heb ik veel CDs die er op lijken en beter zijn. Ik hoorde met name de LedZep invloeden.
Check dat dacht ik ook huh? Led Zeppelin...met name in Cochise. Maar bij de andre nummers veranderd dat, maar zekers geslaagde combi
On really romantic nights of self, I go salsa dancing with my confusion
  woensdag 11 december 2002 @ 15:10:30 #38
30487 crisp
Master of Pumpkins
pi_7270127
Weet iemand waar die foto van de cd-cover genomen is? Volgens mij is het Lanzarote (Canarische Eilanden); zou wel grappig zijn omdat ik daar toevallig anderhalve week geleden nog was

Edit: Timanfaya wellicht?

Edit2: het hoesje:

[Dit bericht is gewijzigd door crisp op 11-12-2002 18:57]

this space for rent
pi_7270787
Solo vond ik chris beter
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 11 december 2002 @ 21:29:14 #40
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7278884
Ik vind hun huidige single die iig op Kink weleens voorbij komt opzich wel okay maar toch niet zo dat t mij uitnodigd het te kopen. Twijfelde nog maar denk toch dat ik een volgend album afwacht of iig tot ik meer nummers geluisterd heb dan :ja Ze hadden al haast genoeg nummers voor 2 albums geloof ik dus denk niet dat een opvolger heel lang op zich laat wachten
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 13 december 2002 @ 21:50:01 #41
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7322215
Wat een enorm geouwehoer weer. Nog geen twee maanden geleden (?) wordt de cd van Queens of the stone age helemaal de hemel in geprezen wat nota bene (expres) bestaat uit wat oudere stijlen.

Overigens niks mis met beide cds, en de cd van Audioslave is misschien niet revolutionair, voor mij werkt ie zeker en afgezaagd is ie allerminst, kom op zeg, luister eens naar brick em back alive.

In ieder geval ik vind dus dat de zogenaamde kenners weer enorm hypocriet bezig zijn. Goed de volgende keer wordt er weer een cdtje de lucht in geprezen.

I don't even know what I'm doing here.
  maandag 16 december 2002 @ 22:49:40 #42
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_7378181
Audioslave 20 januari in 013!!!!

Duizend bommen en granaten! Rage Against The Soundgarden.. maar dan een beetje anders. Chris Cornell, die we van Soundgarden kennen , met krachtige uithalen waar alleen oudere hardrockzangers (Robert Plant!) een patent op hadden. In gitarist Tom Morello blijkt ook een kleine Toni Iomi en een Ace Frehley schuil te gaan, zonder zijn eigen handelsmerk (allerlei schitterende effecten) niet te vergeten. Led Sabbath?

Entree ¤ 29,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 21 december

Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_7463387
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:49 schreef WasQ het volgende:
Audioslave 20 januari in 013!!!!

Duizend bommen en granaten! Rage Against The Soundgarden.. maar dan een beetje anders. Chris Cornell, die we van Soundgarden kennen , met krachtige uithalen waar alleen oudere hardrockzangers (Robert Plant!) een patent op hadden. In gitarist Tom Morello blijkt ook een kleine Toni Iomi en een Ace Frehley schuil te gaan, zonder zijn eigen handelsmerk (allerlei schitterende effecten) niet te vergeten. Led Sabbath?

Entree ¤ 29,00 + ¤ 3,20 service
vanaf 21 december

*kaartjes heeft*
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 21 december 2002 @ 12:18:08 #44
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7463663
Shiiiiiiiiiit, ik kwam daar aan bij het postkantoor om 10.30 en de kaartjes waren al gewoon bijna weer uitverkocht... dus wie nog kaartjes wil... euhm rennen?
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
  zaterdag 21 december 2002 @ 12:23:28 #45
26444 ezzi
mama van ilse
pi_7463742
Ik heb kaartjes gereserveerd maar m'n broer wil ze niet, dus als iemand nog twee kaartjes wilt (gewone prijs) moet het maar ff zeggen...
pi_7468596
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 12:23 schreef ezzi het volgende:
Ik heb kaartjes gereserveerd maar m'n broer wil ze niet, dus als iemand nog twee kaartjes wilt (gewone prijs) moet het maar ff zeggen...
Ik heb misschien wel interesse, mail me maar even op perongeluuk @ hotmail . com.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_7468709
uitverkocht:
quote:
Het concert dat Audioslave op 20 januari in 013 in Tilburg geeft, is uitverkocht.

De voorverkoop van het concert begon vanmorgen, al om 10:30 waren slechts enkele kaarten verkrijgbaar.

Inmiddels is het hele concert uitverkocht, behalve plaatsen voor rolstoelen of begeleiders.

http://www.musicview.nl/nieuws.php?mode=view&id=486
Seriously!?
  zaterdag 21 december 2002 @ 19:45:38 #48
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7469584
Klasse CD... nu is de er een combinatie van een geniale band met een erg goede zanger. De kracht was in het verleden wel de anti-stem van Zack, dus echte RATM fans zullen zich niet erg blij voelen... maar ja, in mijn optiek is men er een 100x beter van geworden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7504388
http://www.mtv.com/bands/a/audioslave/news_feature_112202/

Hier staat nog een flinlke lap tekst over Audioslave.

maandag 23 december 2002 @ 19:43:16 #50
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7504515
En natuurlijk kan de recensie van Pitchfork Media niet ontbreken in dit topic.
Audioslave-fans met een opvliegend karakter of een zwak hart kunnen deze link trouwens beter links laten liggen. De recensie is niet bepaald positief, om het met een understatement te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')