Dit. Je kan veel doen maar heeft te maken met je hormonen dus maximaal werk met minimaal resultaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Neem het trouwens niet te ver, je bent nog maar 14.
Gewoon alles eten wat je tegenkomt en dan vooral focussen op 'natuurlijke dingen', dus niet voedsel uit de fabriek. Dat is zonder teveel moeite een goede richtlijn. Als je daarbij ook sport, win je ook wat spiermassa.quote:
Thanks, ik neem daar zeker even een kijkje!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:47 schreef no1uknow het volgende:
Lees anders ook even de informatie uit de openingspost van het SPT / [Bodybuilding] #433 - Less is more, behalve met eten topic. Niet schrikken, je bent niet meteen een bodybuilder, maar daar staat hele handige en basic informatie over aankomen, eten en sporten.
De basisregel is dat je dus meer calorieen binnenkrijgt dan je nodig hebt voor je dagelijkse verbruik (door te ademen, te bewegen etc.). Dan kom je dus aan. Meer eten kan in het begin niet zo relaxt zijn, maar het went redelijk snel en je kan het rustig opbouwen. 's Morgens één extra boterham bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:48 schreef fvckcorz het volgende:
[..]
Thanks, ik neem daar zeker even een kijkje!
Dan eet je nog steeds niet genoeg. Er zijn tools op internet die je helpen bij het uitrekenen van je behoefte in aantal calorieën, hiermee kan je bepalen wat je 'onderhoud' is (het aantal wat je binnen moet krijgen om aan je dagelijkse behoefte te voldoen). Zodoende kan je ook bepalen wanneer je aankomt, dus door een aantal honderden calorieën boven je onderhoud te gaan zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:51 schreef fvckcorz het volgende:
Ik moet je wel zeggen dat ik zo'n type ben die niet aankomt. Ik vreet me de hele dag vol (zowel met ongezonde dingen als gezonde dingen) maar ik kom geen grammetje aan.
Dat komt vanzelf, het gaat er ook om wat je eet natuurlijk, en meer kan dus sowieso geen kwaad. Daarbij ben je verre van volgroeid anders woog je natuurlijk geen 45 kg. Tel er maar rustig 40 kg bij op als je gespierd wilt zijn / worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:51 schreef fvckcorz het volgende:
Ik moet je wel zeggen dat ik zo'n type ben die niet aankomt. Ik vreet me de hele dag vol (zowel met ongezonde dingen als gezonde dingen) maar ik kom geen grammetje aan.
180 met 85quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, het gaat er ook om wat je eet natuurlijk, en meer kan dus sowieso geen kwaad. Daarbij ben je verre van volgroeid anders woog je natuurlijk geen 45 kg. Tel er maar rustig 40 kg bij op als je gespierd wilt zijn / worden.
Kip, eieren, pindakaas, pinda's, kwark, vlees, kaas e.d. Daarbij natuurlijk complexe koolhydraten (volkorenproducten), groenten, fruit en gezonde vetten. En dan gewoon VEEL van alles.quote:
Want? Hij kotst zijn eten uit?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
45 kilo terwijl je 1.82m bent...
[ afbeelding ]
Daar ga ik wel vanuit ja, hij heeft behoorlijk ondergewicht en dat krijg je niet zomaar.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja, hij heeft behoorlijk ondergewicht en dat krijg je niet zomaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |