(vooral op de nederlandse tv)
Is die film al in de bios?
Die film moet ik zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Thedoctor op 11-10-2002 22:52]
quote:Was tie leuk als "loenatik maagd"???
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:52 schreef Khalein het volgende:
Laat ik binnenkort eens de serie gaan kijken... We hadden laatst in de Sneak namelijk de film en die viel niet eens tegen....
quote:Mjah, best wel. Het is mijn inziens duidelijk een kinderfilm, maar dat mocht de pret niet drukken. Vooral die gast in de rolstoel heeft een paar geweldige momenten
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:53 schreef Thedoctor het volgede:
Was tie leuk als "loenatik maagd"???
quote:BHFH, hij draait zondag al om 13:00 en 15:00 u in Concordia (boven SamSam)
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft die al gezien??, als ik een aflevering zie van deze fantastische serie lig ik echt helemaal in een deuk, wist helemaal niet dat er een bioscoopfilm van gemaakt was, las het vandaag toevallig in de krant! Ga zeker kijken..
quote:De serie zeker nooit gezien? Het is dezelfde cast nemelijk.
Op dinsdag 22 oktober 2002 09:13 schreef Thedoctor het volgende:Ik heb hem gister met mijn ouders en mijn zus gezien, we waren echt niet de enig volwassnen die in de bios zaten. Ookal was het begin tijdstip voor een kinder film (19:00)Maar wat een bruute film, zeg!! Vooral de Majoor wat een mafkees. Nee het is echt een goed gecaste film met goede acteer prestaties.
Met idd van Waardenberg briljant als de Majoor... hij schrijft trouwens ook de scripts voor de serie, geen idee of hij dat ook voor de film gedaan heeft.
quote:Ja waardeberg heeft ook voor de film het script geschreven samen met Karen van Holst Pellekaan (Bep). Maar ik bedoelde met goed gecaste film de actuers en de bijrollen (tanja Yess en "juffrouw Jannie" en de andere)
Op dinsdag 22 oktober 2002 09:16 schreef deGVR het volgende:[..]
De serie zeker nooit gezien? Het is dezelfde cast nemelijk.
Met idd van Waardenberg briljant als de Majoor... hij schrijft trouwens ook de scripts voor de serie, geen idee of hij dat ook voor de film gedaan heeft.
quote:toch maar eens gaan kijken dan, heb hem al een paar weken hier liggen
Op dinsdag 25 maart 2003 19:35 schreef inkie1010 het volgende:
Even weer omhoog halen! Ik heb de DVD gekregen gisteren!
En ook voor de tweede keer was het weer geweldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |