Holland Sportquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop zo dat Filippo Pozzato deze koers nog eens weet te winnen![]()
![]()
Hofland had eventueel nog gekund, maar die richt zich helemaal op de vlakkere klassiekers in België en het programma was er ook op gericht dat MSR veel zwaarder zou zijn natuurlijk. Daardoor hadden Gesink en Mollema het in hun programma opgenomen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef kibo het volgende:
Die Belkin afvaardiging gaat geen potten breken in MS.
Maar ze hebben gewoon niets beters, eigenlijk is het een middelmatige ploeg.
Ach niet veel slechter dan de Rabo-jaren. In klassiekers heeft de ploeg nooit veel potten kunnen breken op Freire na.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef kibo het volgende:
Die Belkin afvaardiging gaat geen potten breken in MS.
Maar ze hebben gewoon niets beters, eigenlijk is het een middelmatige ploeg.
De Martquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef ItaloDancer het volgende:
En Sagan.
Oh Sagan, rechtdoor naar school en kantoor.
Sagan, en Ciolek.
Ciolek of Sagan?
Sagan, Sagan, Sagan.
Ja, Sagan.
Neeeee, Ciolek, senkjoe!
Italianenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
In extremis nog nieuwe helling in Primavera
Zal wel loslopen dus.twitter:Milano_Sanremo twitterde op donderdag 20-03-2014 om 16:25:40The route is confirmed: 294 km with Turchino, Capi (Mele, Cervo and Berta), Cipressa and Poggio #msr http://t.co/3aztMYPvcR reageer retweet
Yups. La Pompeiana.. maar die is er ook weer uit gehaald, vanwege een aardverschuiving.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef theodoor9 het volgende:
Hadden ze vorig jaar niet een nieuwe berg in het parcours geïntroduceerd? Of ben ik in de war met een andere klassieker?
quote:
Het seizoen begon goed voor Ciolek met z'n Afrikaanse ploegmaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Finish van vorig jaar, die hevige sneeuweditie:
[ afbeelding ]
Die gezichtsuitdrukking van Sagan blijft geweldig.
Is alweer aangepast door HLN, was een onjuiste vertaling van een tweet over het parcours..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
In extremis nog nieuwe helling in Primavera
Zag het ook toevallig net. Jammer aan de ene kant, beter aan de andere kant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is alweer aangepast door HLN, was een onjuiste vertaling van een tweet over het parcours..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop zo dat Filippo Pozzato deze koers nog eens weet te winnen![]()
![]()
mooiste stukje is nog met die bloemenboer en dat Pozatto meeleeft met de arme mensen uit de streek van San Remo en daarnaar zie je hem wegscheuren in zijn sportauto van een paar tonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd wel een hekel aan die patsertjes. Als Boetius of Drenthe zo met zijn auto loopt te pronken kan ik het niet hebben, maar als ik Pozatto ofzo zie juist wel![]()
Op de één of andere manier vind ik het bij Italianen nooit erg
INB4: "Negersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ik heb altijd wel een hekel aan die patsertjes. Als Boetius of Drenthe zo met zijn auto loopt te pronken kan ik het niet hebben, maar als ik Pozatto ofzo zie juist wel![]()
Op de één of andere manier vind ik het bij Italianen nooit erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |